על משמעות "תיאורית ה"וו" - מהמחבר
תודה למעיינים במאמר על תיאוריית הוו ולהערות המעשירות. תשומת הלב מופנה לכך שהמאמר אינו מסתפק באיזכור העובדה כי רוב מוחלט של פסוקי המקרא פותחים באות וו (כ 71%). האחוז היחסי של פסוקים הפותחים באות "וו" הולך ופוחת בהתאמה מתחילת המקרא לסופו. ניתוח סטטיסטי שערכתי על הנתונים מצביע על כך כי תופעה אינה אקראית. ניסיון לכרוך את תגלית ה"וו" במקרא בסגנון כתיבה עתיק מרובה משפטים הפותחים באות "וו", כגון במצבת מישע, מחייב מתן הסבר לשכיחות העולה במקרא של פסוקים עם תחיליות ללא וו. במאמר הועלתה השערה שהממצא קשור בקונטקסט תכני של המקרא. אשמח לעיין בהמשך התייחסויות לנושא. בברכה יוסף קליין - מחבר מאמר "תיאוריית הוו"
תודה למעיינים במאמר על תיאוריית הוו ולהערות המעשירות. תשומת הלב מופנה לכך שהמאמר אינו מסתפק באיזכור העובדה כי רוב מוחלט של פסוקי המקרא פותחים באות וו (כ 71%). האחוז היחסי של פסוקים הפותחים באות "וו" הולך ופוחת בהתאמה מתחילת המקרא לסופו. ניתוח סטטיסטי שערכתי על הנתונים מצביע על כך כי תופעה אינה אקראית. ניסיון לכרוך את תגלית ה"וו" במקרא בסגנון כתיבה עתיק מרובה משפטים הפותחים באות "וו", כגון במצבת מישע, מחייב מתן הסבר לשכיחות העולה במקרא של פסוקים עם תחיליות ללא וו. במאמר הועלתה השערה שהממצא קשור בקונטקסט תכני של המקרא. אשמח לעיין בהמשך התייחסויות לנושא. בברכה יוסף קליין - מחבר מאמר "תיאוריית הוו"