תביעה ייצוגית סמסונג - חלודה על גבי דלת המקרר

oz1cohen1

New member
תביעה ייצוגית סמסונג - חלודה על גבי דלת המקרר

תביעה ייצוגית - מקררי סמסונג
שלום רב,
לאחר שהבנו שמדובר בתקלה חוזרת וכוללת של מקררי סמסונג ושמספר רב של לקוחות ניזוקו מאותה התקלה ונענו במענה זהה מצד החברה – "נזק לקוח", החלטנו להגיש תביעה ייצוגית לפי סעיף 3א והתוספת השנייה לחוק תובענות ייצוגיות, תשס"ו – 2006 - תביעה נגד עוסק, כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן, בקשר לעניין שבינו לבין לקוח, בין אם התקשרו בעסקה ובין אם לאו.

הנזק שבגינו ניתן להיות שותף בתביעה: חלודה/צבע מתקלף סביב בר המים במקרר שגילו לא עולה על 7 שנים.

כל מה שעליכם לעשות בכדי להיות שותפים בתביעה הוא לשלוח מייל לכתובת המייל הבאה: [email protected]
ואנו נחזיר לכם מייל חוזר עם טופס שעליכם יהיה למלא ולהחזיר לנו.
אנו ניצור אתכם קשר לגביי צעדים להמשך.

בכבוד רב,
עוז כהן.
 
שלום ,

נתקלתי בתביעה שלכם בעניין חלודה/צבע מתקלף סביב בר המים במקרר של סמסונג. אנחנו "סובלים" מהתופעה מאז שקנינו את המקרר.
אודה לכם אם תוכלו לצרף אותי לתביעה ואשמח אם תוכלו לעדכן אותי בדבר הסטטוס של התביעה.

בידי צילום נוכחי של התופעה ואולי אוכל למצוא צילומים ישנים גם כן.

בברכה ובתודה מראש,

דורון עינבל
 
למעלה