תביעה ייצוגית סמסונג - חלודה על גבי דלת המקרר
תביעה ייצוגית - מקררי סמסונג
שלום רב,
לאחר שהבנו שמדובר בתקלה חוזרת וכוללת של מקררי סמסונג ושמספר רב של לקוחות ניזוקו מאותה התקלה ונענו במענה זהה מצד החברה – "נזק לקוח", החלטנו להגיש תביעה ייצוגית לפי סעיף 3א והתוספת השנייה לחוק תובענות ייצוגיות, תשס"ו – 2006 - תביעה נגד עוסק, כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן, בקשר לעניין שבינו לבין לקוח, בין אם התקשרו בעסקה ובין אם לאו.
הנזק שבגינו ניתן להיות שותף בתביעה: חלודה/צבע מתקלף סביב בר המים במקרר שגילו לא עולה על 7 שנים.
כל מה שעליכם לעשות בכדי להיות שותפים בתביעה הוא לשלוח מייל לכתובת המייל הבאה: [email protected]
ואנו נחזיר לכם מייל חוזר עם טופס שעליכם יהיה למלא ולהחזיר לנו.
אנו ניצור אתכם קשר לגביי צעדים להמשך.
בכבוד רב,
עוז כהן.
תביעה ייצוגית - מקררי סמסונג
שלום רב,
לאחר שהבנו שמדובר בתקלה חוזרת וכוללת של מקררי סמסונג ושמספר רב של לקוחות ניזוקו מאותה התקלה ונענו במענה זהה מצד החברה – "נזק לקוח", החלטנו להגיש תביעה ייצוגית לפי סעיף 3א והתוספת השנייה לחוק תובענות ייצוגיות, תשס"ו – 2006 - תביעה נגד עוסק, כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן, בקשר לעניין שבינו לבין לקוח, בין אם התקשרו בעסקה ובין אם לאו.
הנזק שבגינו ניתן להיות שותף בתביעה: חלודה/צבע מתקלף סביב בר המים במקרר שגילו לא עולה על 7 שנים.
כל מה שעליכם לעשות בכדי להיות שותפים בתביעה הוא לשלוח מייל לכתובת המייל הבאה: [email protected]
ואנו נחזיר לכם מייל חוזר עם טופס שעליכם יהיה למלא ולהחזיר לנו.
אנו ניצור אתכם קשר לגביי צעדים להמשך.
בכבוד רב,
עוז כהן.