אני במהלך של תביעת ביטוח סיעודי (לא עבור עצמי) ומנסה להבין קצת "תורה שבעל פה" לגבי הדינמיקה של מבוטח-סוכן-חברת ביטוח.
הביטוח נעשה דרך סוכנות ביטוח שעובדת עם מקום העבודה, שיש בו כמה וכמה אלפי עובדים וגמלאים, כך שאני מניח שהיא נחשבת לבינונית.
אשמח לדעת אם למיטב נסיון הגולשים כאן, האם לסוכן כזה יש יכולת:
לזרז את התנהלות חברת הביטוח? כלומר ללא קשר לתשובה עצמה. שגם אם יגידו לא, שיודיעו מהר בלי למרוח.
הביטוח נעשה דרך סוכנות ביטוח שעובדת עם מקום העבודה, שיש בו כמה וכמה אלפי עובדים וגמלאים, כך שאני מניח שהיא נחשבת לבינונית.
אשמח לדעת אם למיטב נסיון הגולשים כאן, האם לסוכן כזה יש יכולת:
לזרז את התנהלות חברת הביטוח? כלומר ללא קשר לתשובה עצמה. שגם אם יגידו לא, שיודיעו מהר בלי למרוח.