תביעת חברה בגין אי סיפוק מוצר תקין
שלום לכולם, מקווה שזה הפורום המתאים. בקצרה: הזמנתי מחברה פלונית טונר מקורי למדפסת התקשר נציג ושכנע אותי לשנות את ההזמנה לטונר חלופי בטענה שהוא נותן את אותה איכות ורמת הדפסה, הטונר לא עבד החליפו לי אותו וגם החדש לא עבד.. שלחו לי שוב אחד אחר והוא עבד לשבועיים והפסיק לעבוד.(כל התהליך נמשך מס' חודשים בהם אין לי אפשרות להדפיס) הוצע לי לשנות את ההזמנה לטונר מקורי בתוספת של 77 ש"ח. לא רציתי וביקשתי את כספי בחזרה. האם קיימת עילה לתבוע על עוגמת נפש?
שלום לכולם, מקווה שזה הפורום המתאים. בקצרה: הזמנתי מחברה פלונית טונר מקורי למדפסת התקשר נציג ושכנע אותי לשנות את ההזמנה לטונר חלופי בטענה שהוא נותן את אותה איכות ורמת הדפסה, הטונר לא עבד החליפו לי אותו וגם החדש לא עבד.. שלחו לי שוב אחד אחר והוא עבד לשבועיים והפסיק לעבוד.(כל התהליך נמשך מס' חודשים בהם אין לי אפשרות להדפיס) הוצע לי לשנות את ההזמנה לטונר מקורי בתוספת של 77 ש"ח. לא רציתי וביקשתי את כספי בחזרה. האם קיימת עילה לתבוע על עוגמת נפש?