תגובה לכל אילו שמשמיצות אותי

QueenOfMagic

New member
תגובה לכל אילו שמשמיצות אותי

אני מבינה שיש לכן בעיה עם זה. כל מה שכתבתי בה לתגובה לכל אילו שדאגו לספר כמה לידה זו חוויה וכמה ילדים זה דבר ניפלא. אני אישית לא חושבת ככה, ויוצא לי לראות ילדים של בני משפחה מה לעשות לא עושה לי את זה. מתה עליהם כשהם שייכים למישהו אחר. אני עושה את ההשוואה שלי לחיות כי האהבה הכי חזקה שלי היא לחתולים שלי. אני לא יכולה לדמיין שאני איי פעם אוהב ילד ברמה כזו של אהבה והקרבה. אז מה אם אני לא בעלת ניסיון?!? בת כמה אני 21? אני לא עושה בייביסיטרים כי זה מחלחל אותי אז למה אני צריכה לשמוע על אנשים שאוהבים את הילדים שלהם?!? אני שמחה שכך אחרת הייתי עצובה בשביל הילדים.. אז כמו שהביאו פה דוגמאות על אהבת אם לילדה אני הבאתי דוגמא של אהבתי אל בנותיי החתוליות שלי...מתה עליהן בצורה משגעת. אני לא תמיד מסוגלת לצאת מהבית בדיוק כמו אמא רגילה רק בגלל שאני דואגת לשלומן. וכשהן חולות אני רצה איתן לוטרינר בדיוק כמו אמא שתרוץ לרופא ואני אבכה ואדאג בדיוק כמו אמא רגילה. אני רק חוסכת מעצמי את העול...זה הכל. כל מה שאני רואה כעול אני חוסכת מעצמי אולי באמת כמו מישהי שכתבה כאן בגיל 25 זה יעבור לי. ואולי לא...אל תשפטו אותי אתן לא מכירות אותי...זכותי להיות ילדה כל עוד אני אחת...
 

QueenOfMagic

New member
סתם שאלה לאלו שהן באמת חברות בפורום

האם גם אתן הייתן הולכות לפורום הורים לילדים כדי להגיד להם מה אתם חושבות?!?! אני לא רואה את עצמי שייכת לשם מכיוון שאם הייתי שם סתם הייתי מרימה את הרוחות ומעצבנת אותם. ומה איתכן?~?
 

עינת12

New member
בדיוק על זה כתבתי בתגובה

"זה לא ממש נוגע ללב?" לא. לא הייתי מעלה על דעתי לעשות זאת. זאת טרוליות במסווה של צדקנות.
 

inbal76

New member
../images/Emo45.gif טרוליות במסווה של צדקנות

הגדרת את זה כל כך מדויק. תודה.
 

girl111

New member
לא הייתי עושה את זה כי זה סתם

יגרום לויכוח גדול, ואף צד לא יוכל לשכנע את השני. זה כמו שאני אכנס עכשיו לפורם - ראיתי שפתחו פורם נחשי מים(?
) ואני אגיד להם שזה מגעיל אותי. בדיוק אותו הדבר
 

Mירב

New member
אז ככה:

קודם כל, אם את אומרת על עצמך "זכותי להיות ילדה כל עוד אני אחת..." אז אולי מקומך באמת איננו בפורום הזה, ואני אומרת את זה בלי רצון לפגוע. תחשבי על זה. שנית, לגבי מה שאת אומרת על ילדים - גם אני הרגשתי כמוך עד גיל שלושים, ואז לאט לאט התחלתי להיפתח לילדים בהתהליך שאני לא אפרט כרגע. כיום אני יכולה לומר, כפי שכבר הזכרץי בהודעות קודמות שלי פה בפורום שאני מאוד אוהבת ילדים וחושבת שהם מתוקים, מקסימים, חכמים, מצחיקים, אוהבים, תמימים, כנים, יפים ועוד מליון דברים, אבל... כל עוד האחריות המלאה עליהם אינה שלי!... למה? - זה כבר לשירשור אחר, אבל מה שרציתי לומר לך הוא, שאולי, בגלל שאת עדיין אומרת על עצמך שאת ילדה ולא אישה, אז תני לעצמך את הזמן ותחסכי מעצמך את הפעילות בפורום הזה. במקום זה, נסי לעבוד על הסיבות שמביאות אותך לסלוד כך מילדים, אולי אפילו בעזרת טיפול. כך, יש סיכוי טוב שתתחילי לאהוב ילדים לפני גיל 30, ואז אולי אפילו תרצי אותם יום אחד ועוד לא יהיה לך מאוחר מדי, כפי שלי זה כבר מאוחר מדי.... כפי שכבר כתבתי פה בפורום, אני לא גאה במיוחד בחוסר-הרצון הזה שלי ללדת ולגדל ילדים משלי, ובהחלט רואה בזה פגם באישיותי, אבל אני יודעת גם לנתח את הסיבות שהביאו אותי לזה. האם את גם יושעת את הסיבות שלך?
 

QueenOfMagic

New member
אני יודעת מה הסיבות שלי...

ואין לי פגם באישיות לא לפי דעתי... ואני לא רואה סיבה מדוע אני צריכה ללכת לטיפול על כך. אם אני לא רוצה ולא אוהבת ילדים אז אני לא...אין צורך לחפור בנושא הזה יותר מדי. וסתם כדי שתדעי אמי ואחיותי מעולם לא אהבו ילדים אחרים (מסתבר משיחה עם אמא שלי) ורק אחרי שילדו הן מתות על ילדיהן. כולי שימחה ואושר אך איני רואה למה ילדים צריכים להיות חלק ממני. ויש לי אחות ללא ילדים מבחירת והיא בת 42 והיא לא חולה ולא פגומה ולא נכה. זו בחירה, ואם בחרתי כרגע ככה מכיוון שאין פורום ילדים שלא רוצים ילדים. אז אני פה ..אני לא באמת ילדה אני ילדה ברוחי ונפשי וקרוב לוודאי שתמיד אהיה כך.. אני יכולה להסביר לך מה הבעיה שלי - מבוגרים שאוהבים ילדים עושים לי רע...אז קרוב לוודאי שאני ככה בגלל זה. את נורא רוצה לדעת את הסיבה?? תלכי לכרטיס שלי ותקראי קצת בבלוג שלי...תביני בעצמך..
 

girl111

New member
אף פעם לא מאוחר ../images/Emo13.gif

כלומר עד גיל מסוים, אבל את לא בגיל המאוחר. אמא שלי ילדה אותי בגיל 45 (וזה לא בגלל שהיא לא רצתה ילדים, הייתה לה כבר בת אחת)
 

Cat79

New member
כל כך מזדהה איתך

גם אני חושבת שהחתול שלי הוא הדבר הכי קרוב שיהיה לי לילד אי פעם
 

Kalla

New member
וואללה!!! נראה בדיוק כמו החתול שלי.

גם לי יש שני חתולים: חתולה לבנה לגמרי וחתול פרסי כחול שנראה בדיוק ככה.
 

SaraGubits

New member
איזו חתולה גזעית

אין לי נסיון עם חתולים, אבל היה מעניין אותי לדעת אם אפשר להחזיק בבית חתול שישתלב בדירת חדר במשפחה שיש בה ילד בן שלוש וילדה בת חצי שנה שלופתת כל דבר מה עושים שלא ישייף את הצפורניים ברהיטים? ואיך עושים שהחתול יהיה מאושר? לא היה בא לי לעשות לחתול דברים בלתי הפיכים כמו ניתוח להסרת ציפורניים או לעקר.. (כשם שאני לא תומכת בניתוחי עיקור לבני אדם
) אז מה עדיף חתול או חתולה בבחינת החברותיות? נו.. אם יש לך סבלנות לענות על כל כך הרבה שאלות...
 
למעלה