תגידו ..הסתבכתי מאוד

dan the man

New member
תגידו ..הסתבכתי מאוד

איך אתם פותרים את הסודוקו? כי אני פותר ע"י זה שאני כותב כל משבצת איזה מספר אפשר לשים שם ואיזה לא כלומר 2,4,7 למשל .... וככה כל משבצת עד שאני מסיים ואז אני מתחיל בשיטה של אם יש בשורה רק פעם אחת את המספר 9 זה אורמ שה9 אמור להיותש ם ..וככה אילמנציה... אבל ברוה האתרים אין אפשרות לכתוב רק בווי נט ראיתי את האפשרות הזאת .. אז איך אתם פותרים גם ככה?
 

oOBAGIRAOo

New member
אני גם פותרת ככה

רק שאני לא מחכה ללמלא את כל הלוח, אם אני יודעת בוודאות אז אני רושמת כבר בהתחלה. בגלל דברים כאלה פותרים סודוקו בעיתון ולא באינטרנט.
 
היייי

טוב, אני פותרת בדרך כזו: קודם כל אני מסתכלת על שלושת המטריצות העליונות, ובתוכן אני בודקת איפה יש מספרים שישי רק מקום אחד שאפשר לשים אותן (אני בודקת כל מספר בנפרד ואני בודקת איזה מספר מופיע פעמיים בשלושת המטריצות האלה וע"י כך אני בודקת אם יש רק אפשרות אחת לשים את אותו מספר בפעם שלישית, אם כן אני שמה, ככה אני עוברת גם בשלושלת המטריצות האמצעיות ואח"כ באחרונות, אח"כ אני הולכת על שלושת המטריצות משמאל, באמצע ואח"כ מימין וככה לאט לאט מתמלאת כל הטבלה הגדולה, אני חוזרת על אותו תהליך פעמיים או שלוש ואז נשארים מעט משבצות ריקות, ומשם זה כבר תלוי, צריך לבדוק כל שורה בנפרד וכל טור בנפרד וכל מטריצה בנפרד ומתוך כל אלה להציב רק את המספרים שיש רק מקם אחד להציב אותן, אני בד"כ לא מהמרת ואני "הולת על בטוח" ומסיימת בהצלחה. אבל בעיקרון הדרך שכתבתי לך בתור התחלה היא הכי מוצלחת, כלומר רוב הפעמים היא משלימה את רוב המספרים ואז נשאר לך מעט מקומות שאתה צריך להמר עליהם... בהצלחה.
 

dan the man

New member
יפה יפה

תאוריה מעניינת ביותר .... לא חשבתי על זה יפה מאוד .... ול: oOBAGIRAOo גם אני כותב מה שאפשר בהתחלה
 
סליחה, אבל בכלל לא מהמרים! ../images/Emo109.gif

אחרי ששיבצת את כל המספרים האפשריים תוך שימוש במספרים הנתונים, משתמשים במספרים שאת/ה שיבצת (אם אפשר אז גם במספרים הנתונים). ככה הפתרון יוצא נכון, לא צריך להמר ונהנים עוד קצת
 
גמאני עושה ככה...

קודם בודקים כל מספר ב3 המשבצות נגיד בשורה או טור... ואז אני רואה מה המספרים שחסרים בשורות/טורים... ואז במשבצות.. אה ולפני שעוברים למשבצות כל פעם בודקים בשורות/טורים איזה מספר יש פעמיים ובמשבצת השלישית איפה הוא יכול להשתבץ... ניסיתי להסביר לחברהשלי את השיטה הזו זה מייאש... פשוט אי אפשר להסביר אתזה|:
 
למעלה