אתה מדבר מחוסר ידע
עפ"י תפיסתו של הרמב"ם אין כל קשר בין קיום המצוות לבין "פרס שיגיע לך בחיי העולם הבא", הרמב"ם מוצא טעמים למצוות ולאיסורים המוניים בתורה אך פוסק להלכה כי "כל תכלית המצוות הוא עבודת השם". היות ואמת היא דבר משתנה לכן הוא יודע ומודע שהטעמים שהוא מצא יכולים להתשנות בעוד כמהה שנים עם התפתחות הידע וכו' אך הציווים האלוהיים הם נצחיים ואינם מוכפפים לאמיתות משתנות. תפיסה זו כי אין קשר בין קים המצוות ע"מ "להגיע בשלום לחיי העולם הבא" היא תפיסה מאוד מרכזית ביהדות ומאמינים בה הרבה יותר אנשים ממה שאתה חושב. אולם לצערי אנו מכירים את הציבור הדתי ואת התורה בכלל מהמדיה ולא מעיוניים עצמאיים שלנו במקורות. וחבל. הדתי גוזר על עצמו מוסר לפחות כמו האתאיסט, רוב ורב של המצבים המוסריים איתם הדתי נתקל במשך חייו לא מנויים ולא ייתכן שיהיו מנויים בתורה. ישנו ציווי להיות מוסרי. אולם מהו מוסר יהודי דתי- לזה יש כמה וכמה זרמים חלקם מנויים על המוסר האמפירי וחלקם על המוסר הרלטיבי. לומר כי אדם חילוני אתאיסט הוא מוסרי יותר מדתי זוהי שטות שמקורה פשוט בבורות. למען הסר הספק- אני איני אדם דתי.