תגידו, כולכן כאן משתמשות

katykr

New member
תגידו, כולכן כאן משתמשות

במייק אפ? כי אני דוגלת בדרך כלל בשיטת המראה הטבעי (אלא אם כן זה אירוע ממש מיוחד וגדול..) , אבל גם אז אני לא משתמשת במייק אפ.... זה מרגיש כבד על הפנים, ולא נוח כזה.... אין לי פנים חלקות לגמרי אבל גם ממש לא פני פיצה, ממש ממש לא... אז בבחינתי אני דוחה את עניין המייק אפ..עד גיל מבוגר..(כשיהיו קמטים)... אז מה איתכן? כולכן משתמשות במייק אפ?
 

שרון 25

New member
אני

מעדיפה ביומיום מייק אפ נוזלי וגם מעט ממנו מייק אפ מוצק גורם לי להרגיש כאילו יש לי שפכטל על הפנים, אבל לארועים אני שמה מייק אפ מוצק עם ספוגית לחה כך שהשכבה קטנה יותר ולפנים יש מראה אחיד.
 
ואני...

לא משתמשת במייק אפ, ואף פעם לא השתמשתי... האמת היא שאני ממש לא צריכה את זה. (טפו טפו טפו) חוץ מזה שאני מכירה מישהי בת 13 וחצי שכבר מגיל 12 משתמשת במייק אפ וכו.. (והיא גם לא צריכה את זה) ואני בת 14 וחצי... אז יש לי עוד הרבה זמן להינות מהמראה הטבעי.
שני.
 
אצלי זה

ככה: אני ביום יום לא משתמשת במייק אפ. גם לאירועים לרוב אני לא שמה, רק לעיתים ממש רחוקות. או אירוע משפחתי קרוב מאוד שאני חלק מהמזמינים ולא מהמוזמנים:) וגם אז זה ממש בעדינות. מה שאני חושבת שזה חובה הן גברים והן לנשים, זה לדאוג ללחות עור הפנים שתישאר כמה שיותר זמן.
 

pap:-)

New member
נכון ביותר.......... ותוספת...../images/Emo45.gif

למיקאפ מס´ שימושים ותפקידים מעבר ליצירת גוון אחיד בפנים . לדוגמא : * מיקאפ משמש כהגנה מפני קרינת השמש -מרבית המוצרים בעלי מקדם הגנה זה או אחר . * משמש גם כשומר לחות - מונע בריחה מהירה יותר של לחות העור על יצירת שיכבת מגן על העור . * מעהיק לחות נוספת - מרבית המורים בעלי לחות ולכן מוסיפים לחות לעור. * מגן -כלומר לדוגמא ת"א כל הפיח והג´יפה שיש באויר (אוטבוסים , מפעלים וכו´ ) מוצא דרכו לעור הפנים ומזהם אותו לכן מיקאפ טוב להגנה מפני זיהומים אלו (גם במקרה של הקנה מומלץ מיקאפ ללא לחות שומנית (כן יש כזה )שפשוט יגן על העור והפיצעונים מזיהום מיותר . מ Pap
 

shiraz2

New member
אמממ....

אני בדר"כ שמה מייק אפ אבל הקטע הוא שאני ממש לא תמיד צריכה. אולי זה מתוך הרגל, אולי מתוך אהבה לאיפור........ אבל.. יש מקרים שאני באמת צריכה לשים ואז אני שמה ברצון.. אמממממ אני חושבת שיש לך ניסיון רע עם מייק אפ כי מייק אפ לא צריך להכביד על הפנים! אני מציעה שתלכי למישהי מקצועית שתתאים לך מייק אפ שיתאים לך ואז תראי שבכלל לא מרגישים אותו... כמו שאת לא מרגישה שיש לך צללית בעין.. בכל אופן, מייק אפ באמת יכול לעזור שצריך. ובכלל מיק אפ הוא בסיס האיפור ואני לא מרגישה "שלמה" בלעדיו שאני מתאפרת ליציאות.. מקווה שעזרתי, שלך תמיד, שירז
 

tootik

New member
ואני....

אני בד"כ לא שמה מייק אפ ביום יום, כי אני פשוט מתעצלת (וקצת לא צריכה...) אבל לאירועים בד"כ אני משקיעה באיפור, כמובן עם מייק אפ! וזהו!
 

yam29

New member
אני כן, אבל לא כל יום

המייק אפ מוסיף לפנים מראה חלקלק ויפה... מומלץ ביותר, אחח אם היה לי כוח למרוח כל יום זה היה טוב. המראה עם מייק אפ מדהים בעיני. אגב, יש מייק אפים מעולים של אסתי לאודר, כריבטיאן דיור שהם נוזליים ונספגים בעור במהירות ונראים כחלק בלתי נפרד ממנו, תנסי אותם. בהצלחה
 

plomphy

New member
לדעתי

אני נאלצת להשתמש במייק אפ בגלל שיש לי פצעונים רק על האף
אבל אני ממש ממליצה לך- אם את לא צריכה מייק -אפ, ותרי על זה!!!
מאיה
 
למעלה