תגידו, כשגוקו צעד עם צ'יצ'י לחופה

בעעעעע... סורי... אז הייתי מתחילה

הייתי מתחילה אז שקראתי את זה וחשבתי שהמידע שקראתי נכון.... עכשיו אני מבינה לא אתם שונאים את נובת רם... מעכשיו גם אני!
 
איך לעזאזל פיקולו אומר:

"קדימה, תביס את פריז כדי שאוכל להלחם בך"? הרי חשבתי שהוא כבר החליט באופן רשמי שלא להילחם יותר בגוקו, ושהוא לא רוצה יותר להחליף את הכלב הכחול (אפילו שלדעתי לאזרחי כדור-הארץ יהיה מאוד טוב אם הוא ימשול עליהם...) וחוץ מזה הוא אמור לדעת שאם הוא לא מוצא נאמקי נוסף חזק מאוד להתמזג איתו (והוא יהיה מוכן להתמזג רק אם נאמקי שבשום-אופן לא ישנה לא את האישיות), אין לו סיכוי לנצח את גוקו לעולם! וגם אז כמעט שאין לו סיכוי. תגידו, פיקולו-בסוף-הסדרה שמר קמצוץ מהקשיחות הקדומה שלו, או נהיה בחור מתוק ונחמד כמו דנדה?(ברור שהוא היה פי מיליארד יותר נחמד מוג'יטה-בסוף-הסדרה.)
 

AciDBreeZe

New member
Linkin-Parker...אלי!R#%

כמה זמן לא ראיתי אותך יא שאהיד זה חן! D: לא ידעתי שגם אתה בעיניין של די בי זי
 
כן כן

גם אני מכור, שאהיד מספר 2 שלי. חוץ מזה, ולחשוב שאחרי ששאלתי את השאלות הכי מפגרות בעולם בצחוק חצי מהפורום הזה לקח 10 דקות לענות לי ברצינות... אהבתי...
 
לאאאא,לאאאאאאאאאאאאאא..............

אני לא אפול בפך הזה שוב!!!"עוד אחת" שוב עבדה עלינו עם הבדיחות המטומטמות שלה.......... אתם לא זוכרים שהיא שאלה בדיוק את אותה שאלה בעבר????? היא החליפה את השם מישתמש שלה...שוב.........
 

King Of Saiyans

New member
אני בחיים לא אקח שם של בת!!!

מה אני, הומו?!!! ולאיזה שאלה אתה בדיוק מתכוון?!!! לשאלה על החתונה עם צ'יצ'י? אז זה היה סתם צירוף מקרים. לשאלות על ה-IQ? המון אנשים מתעניינים ב-IQ של הדמויות. עם מחפשים ב-Google את המילים DragonBall ו-IQ מגיעים להמון תוצאות. אני בן. אחרת הייתי קורא לעצמי Queen Of Saiyans.
 

עוד אחת

New member
לא תאמינו איזו פדיחה קרתה פעם לגוקו

כשגוקו היה ילד קטן הוא חי עם הסבא המאמץ שלו ביער רחוק ומבודד מכל העולם, וסבא שלו לא טרח לספר לו כמעט כלום על המנהגים ואורח-החיים של בני-האדם. לכן גוקו לא הכיר את מוסד הנישואין ולא ידע אפילו שיש זכר ויש נקבה. יום אחד הוא פגש אדם חזק מאוד (אם כי לא חזק כמוהו) בשם אוקס-קינג, והיתה לו בת חמודה בשם צ'יצ'י. היא התאהבה בגוקו ישר כשראתה אותו, והציעה לו נישואין. גוקו חשב שהכוונה לאוכל, וכמובן שהסכים (כי הוא אהב לאכול). אחר-כך הוא עזב את צ'יצ'י ויצא למסעותיו. חלפו שנים, וצ'יצ'י גדלה, הפכה ללוחמת חזקה (בסטנדרטים של בני-אדם. בסטנדרטים של חיזרים היא היתה כלום ואפס), זכרה את ההסכמה, ויצאה לחפש אחר אהוב-ליבה. כשמצאה אותו, הזכירה לו מיהי, ומה הוא הבטיח לה לפני שנים. עכשיו גוקו ידע יותר על מה שהולך בכוכב שלו, ובין זה גם הכיר את מוסד-הנישואין וידע גם מה פירוש המילה 'חתונה'(יאמצ'ה סיפר לו). אבל בגלל שגוקו היה אדם הגון מאוד, היה לו עיקרון שהוא לא מפר את ההבטחות שלו, גם אם הן נסחטו ממנו בלי שידע את משמעותן. ולכן, נאלץ גוקו לוותר על חירותו ולצעוד לעבר בית-הכלא (החופה) בניגוד לרצונו. גוקו ידע בדיוק מה פירוש המילה 'חתונה' בזמן החתונה, כשהוא היה כבר גבר בוגר. האפשרות הראשונה נכונה, מלך הסייאנים. אבל כשהוא הבטיח הוא לא ידע, ועל זה הוא הצטער נורא כשהוא התבגר. מוסר השכל: אל תבטיחו הבטחה או תגידו 'כן' להצעה, כשאתם לא יודעים בוודאות את פירוש כל המילים בה.
 
לא יכולת פשוט לענות בקצרה?

זה מעצבן לקרוא כל-כך הרבה. את יודעת את התשובה אז פשוט תגידי, או שאם את כותבת מגילה כזאת לפחות תגידי שזאת התשובה, את סתם כתבת "לא תאמינו איזו פאדיחה קרתה פעם לגוקו."
 
למעלה