תגידו, לאלה מכם שלוקחים למיקטל...

  • פותח הנושא ufo11
  • פורסם בתאריך

ufo11

New member
תגידו, לאלה מכם שלוקחים למיקטל...

לא מפריע לכם הטעם הזוועתי הזה של התרופה? הריח החמצמץ המגעיל כשפותחים את הקופסא? זה פשוט נורא... אני יכול לקבל "התקף" רק מזה שאני פותח את הקופסא ולוקח את הכדור זה פשוט זוועה! לא יכלו לחשוב על אנשים שלא אוהבים טעמים כאלה?
 
היי..

אחי מקבל למיקטל ואני זאת שנותנת לו את התרופות והאמת שלא נתקלתי בריח החמצמץ והמגעיל שפותחים את הקופסא, אלא דווקא יש ריח מתוק. ( האם הקופסא היא בצבע כחול כי אני יודעת שיש 2 סוגי למיקטל של חברות שונות) חג שמח
 

ufo11

New member
כן כן. קופסא כחולה. ידוע לי על שני

סוגים, אבל זה קשור לאיפה זה מיוצר כמדומני...
 

hey sexy lady

New member
הייי...אני שותפתך ללמיקטל :))

יש איזשהו טעם לא מוגדר... עצתי לך? תשתה עם זה יותר מיים...זה עוזר זה לא מנע ממני לעשות משו (אפילו לא להתנשק)... שאלו יהיו הבעיות שלנו
 

ufo11

New member
יש לזה איזה טעם תות מגעיל שגורם לי

להקיא. זה הרי כדור בלי ציפוי כמו שהיה לדפלפט, וזה מתמוסס במים... ועוד רשום על זה שאפשר ללעוס את הכדור הזה, ורק עצם המחשבה מעוררת בי חלחלה.. זה פשוט נורא כל פעם אחרי שאני לוקח את הכדור אני לוקח משהו בעל טעם אחר נורמלי כדי שינטרל את זה... זה זוועה וזה לא מנע ממני גם לעשות שום דבר, זה פשוט מעצבן אני די רגיש לטעמים (במיוחד לכאלה של תות)... חוץ מזה, אם תייחסו לזה קצת יותר מחשבה, תראו שיש גם את הריח המוזר הזה מדי פעם.
 

Blueberry Kiss

New member
אוי, באמת..../images/Emo3.gif

כולם יודעים שזה סתם תירוץ שלך בשביל לקבל חתיכה מהעוגות של אמא שלי אחרי שאתה לוקח את הכדור , ובעצם את מת על תותים.
 

ufo11

New member
חחחחחחחחחח.... מה זה? מת על

תותים... חבל על הזמן... גם על הריח ה"מדהים" של זה... וחוץ מזה, העוגות של אמא שלך טובות, ככה שאני לא צריך תרוצים:) אגב חבר'ה, העוגות של אמא שלה מומלצות בחום !
 
למעלה