תגידו לי שאני לא רעה

עכשיו הבנתי

ואתה צודק. ועדיין בקונפליקט על מצב האקס, ואיך הוא מצליח לבזבז כספים על דברים אחרים. זה מה שמשגע אותי.
 

asafz28

New member
שיקצץ מההוצאות של עצמו אבל שלך ישלם

את רעה כי את רוצה את מה שמגיע לך? יקירתי את טובה מידי גברים מחפשים פראייריות כמוך זה ארוחת בוקר בשבילהם. הוא בטח בכה לך שאין לו עכשיו וקשה לו :( מסכן שכמוהו. תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב אין ויתורים בחיים תגידי לו את רוצה ת הכסף ועכשיו לא מעניין אותך אם הוא גם יעבוד שתי עבודות. זה לא בעיה שלך הוא התחייב שישלם שיקצץ מההוצאות של עצמו. למה זה חייב לבוא על חשבונך? בקיצור אם צריך את הוצאה לפועל כדי לגרום לו לשלם אז תפעילי אותם. ופעם הבאה אל תוותרי ותקשיבי לעו"ד שלך הוא יודע על מה הוא מדבר.
 
באמת נדיר שגבר יענה ככה

אבל בגלל שלא רגילה לצד המלוכלך של החיים, המחשבה של ללכת ולנקוט באמצעים חמורים עושה לי לא ממש טוב, אלא שאז המחשבה על הילדים נכנסת, ופה הלב נהיה קר אליו. גם אני חושבת שצריך לקצץ מההוצאות על עצמו, כי רואה איך שהוא מפנק את עצמו בזמן "שאין לו",וזה חורה לי, כי שוב, זה על חשבון הילדים. אם היה עומד בתש' שצריך, עיני לא היתה צרה עליו, אבל אי אפשר לבכות מצד אחד, ולחגוג מצד שני. לא כשכאן אני צריכה לצמצם. תודה
 
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

אני שמחה שגם גברים מגיבים, אם כי יודעת שחלק שלא הגיבו,כי אולי כועסים עלי (ובצדק מבחינתם). נשבעת לכם הגברים (שלא הגיבו) שפניי לשלום ולא למלחמה!!!
 
למעלה