תגידו מה עם נינה?

sharona78

New member
הזכרת לי את כל ההסטוריה...../images/Emo58.gif

חצי ממה שהזכרת כבר הספקתי לשכוח, אחלה זיכרון יש לך... לכריסטין גם היה אח שמת נדמה לי קראו לו סקוט - זוכרת? בכל אופן אם נחשוב לעומק בכל כך הרבה שנים של סדרה זה בלתי אפשרי שכל הדמויות ישארו כפי שהיו לפני 30 שנה, לכן כנראה דמויות "נעלמות", אז מדי פעם מסננים החוצה מהסדרה (אולי זה גם שיקול תקציבי) ומצד שני מביאים דמויות חדשות - גם בשביל לרענן קצט את הסדרה שלא יהיה משעמם..... ולעיתים משאירים פתח לחזרתם של דמויות מהעבר בעוד כמה וכמה שנים, כמו למשל דניאל הבן של פיליס שיחזור בעתיד (בפרקים המשודרים באמריקה הוא כבר מככב) ושמעתי שגם דני רומולטי יחזור לכמה זמן ואז יעלם שוב, כן וגם כריסטין כנראה בשלב מסויים תסיים את תפקידה בסדרה... כמובן שיש את משפחות הבסיס שעליהן מבוססת הסדרה - ניומנים ואבוטים, קתרין וג'יל שבטח לא יעלמו כל כך בקלות, מקסימום מחליפים שחקן/ית כמו למשל - ויקטוריה שבהמשך תשחק אותה שחקנית אחרת. בכל אופן אין סוף לניתוחים של הסדרה ואם נחשוב עוד בטח נמצא עוד דמויות שנעלמו פתאום באמצע החיים.
 

יוליקה

Member
מנהל
סקוט שהיה נשוי ללורן?

גם להם נולד בן ששילה ניסתה לחליף... טרייסי...זו החברה של שרון שניק שכב איתה כשהיא הישקתה אותו לשוכרה?
 

יוליקה

Member
מנהל
אוי אוי הזיכרון... בטח טרייסי

שהיתה נשואה לברייד ויש להם את הבת קולין. אז איך קראו לחברה של שרון???
 

sharona78

New member
מה פתאום !../images/Emo6.gif

טרייסי זו טרייסי האחות של אשלי ושל ג'ק שהייתה פעם נשואה לבראד שקולין היא הבת שלהם ! גרייס היא החברה הז..ה של שרון. בוקר טוב !!! לגבי סקוט, כן נראה לי שהיה נשוי ללורן וכל הסיפור המגעיל עם שילה המגעילה........... גמר חתימה טובה...!
 

Angel45

New member
../images/Emo58.gif נוח הבן של שרון וניק

אוך לו רק ידעתם איזה קרציה הילד הזה, כאן הוא בן 10 או 11 אבל מה זה נקץ ממש בא לתת אגרוף למסך אנטיבס,יצא לך לראות את העלוקה כשעוד היית בקנדה ? ממש מועקה הילד הזה
 

יוליקה

Member
מנהל
נכון, החלפתי את טרייסי עם גרייס

גרייס הראשונה היתה ממש אבל ממש יפה.
 
אנג'ל, בהחלט יצא לי לראות את הניג' הקטן

מקווה שיחליפו אותו מהר באיזה שחקן בן 17 בקרוב (אני אוהבת איך שהם פתאום "גודלים")
 

Angel45

New member
../images/Emo67.gif נו יאללה שיחליפו אותו כבר ../images/Emo58.gif

הוא בלתי נסבל שיגדל ויהיה דובי גל אבל שיחליפו אותו גם בפרק הוא היה מכתי להחריד ילד מאוס שאינו מחייך ושהבעת הפנים שלו סטאטית
 

דבירית

New member
לסופר של נינה קראו קול ולבחורה שהייתה

האינדיאנית שהייתה עם ויקטור קראו רמונה. היי אביבה וכולם. חג שמח לכולכם. עהד דמויות שנשכחו - אפריל, הת'ר שהיו אשתו ובתו של פול. וגם שילה הידועה ברשעות וגם אמה.
 

יוליקה

Member
מנהל
דבירית, הי - הזכרתי את אפריל

בקישורים קודמים וגם את שילה היזכרתי בתור מי שחטפה את התינוק של לורן... נכון שכחתי את הסופר של נינה... מי זוכר שויקטוריה היתה פריג'ידית בתחילת נשואיה עם ראיין??
 

דבירית

New member
אני זוכרת שהיא פחדה הכל כך מלקיים יחסי מין

ונינה השתלטה על העמניינים וכך בעצם התחיל עניין נינה וראיין. יום אחד ויקטוריה ההציצה עליהם והתחבאה בתוך ארון. היא בכתה כלכך וויקטור התנגד לנישואים האלה מההתחלה ואפילו נדמה לי דשהעביר את ראיין תפקיד.
 
כמה שאני אהבתי את ראיין ../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

ודווקא את הפרקים הקריטיים פיספסתי, הוא מת נכון? מה היה שם?
 

דבירית

New member
הוא נורה על ידי אשתו לשעבר טרישה

שהיית מאושפזת בביעת חולים פסיכיאטרי וראיין המסכן עצמו המליץ לשחררה. הוא תכנן עם ויקטוריה את חתונתם ויום חתונתם הפך ליום אבל כמו שקורה הרבה באופרות סבון. באמצע החתונה היא הוציאה רובה ואיימה לירות בכל המוזמנים. כדי למנויע יריות בכולם ראיין הציע שהוא יישאר איתה לבד להרגיע אותה ולא האמין שהיא תירה בסוף. ויקטוריה וניל חששו לעזוב אבל בסוף נכנעו לבקשותיו ויקטוריה הסתובבה ואז היא ירתה כדורא שככל נראה היה מיועד לויקטוטריה. ראיין הגן עליהה בגופו וזהו סופן המר. מקווה שהבהרתי לך את התמונה. עידית
 

יוליקה

Member
מנהל
זו התקופה שלא ראיתי

בגלל שינוי זמן השידור - מי זאת טרישה? אני לא זוכרת אותה בכלל? מאיפה הגיעה, מה היה תפקידה?
 
של ראיין

היא עבדה איתו, ונינה עבדה עם קול, וכל אחד מהם "עבד" על השני, בסוף ראיין התגרש מנינה והתחתן עם טרישה. נינה התנדפה, וקול היה עם אשלי.
 
למעלה