תגידו, שאלה קצת כללית מידי......

Dror Lavie

New member
תגידו, שאלה קצת כללית מידי......

כמה עולה לבנות אולפן ביתי?
 
יש מאמר בפורום במאמרים

שאני ניסתי לעשות על אולפן ביתי הכי מינימאלי איכותי
 

Dror Lavie

New member
נכנסתי למאמר, אבל אין שם מחירים

רציתי לדעת מה מחיר בניית אולפן בערך.... יש לי זמן עד שאני אבנה אולפן (אני רק בן 15) אבל החלום שלי זה לבנות אולפן בבית, רציתי לברר קצת מחירים..
 

baduist

New member
בניגוד למה שהמאמר מציע

(ע"ע תגובתי מתחתיו - לתשומת לב המנהל:) אולפן יכול לבוא בכל מיני צורות, ובהתאם מחירים. השאלה היא מה מטרתו של האולפן, ואיך תרצה לעבוד בו - וגם כמה תרצה להשקיע. באופן כללי (מאוד) ונכון להיום, אפשר לארגן אולפן ביתי ברמה גבוהה יחסית החל מ10אלף דולר לדעתי, ועד 200-300 אלף דולר. ושוב - תלוי לאיזה רמה תרצה להגיע ובאיזה תחומים וכו´. ובקיצור, השאלה ששאלת מאוד כללית, ולכן גם התשובה כללית מאוד. כמו לשאול כמה עולה אוטו:)
 

baduist

New member
דמו של מה אבל?

שמע, אם מישהו רוצה להקליט להקת רוק, הוא יצטרך דברים שונים לגמרי ממישהו שיצה לעשות דמו של טראק האוס. שלא לדבר על מישה שירצה אולפן לפוסט-פרודקשן, או למאסטרינג\עריכה דיגיטלית, או לדיבוב, או לקריינות. וגם אם נגיד שכן, אתה לא יכול להגיד שמוניטורים מסוג מסויים הם המינימום, כי יש עוד אלפי סוגים, דגמים ופירמות, וכל אחד יעדיף משהו אחר - במיוחד בדברים כמו מוניטורים ומיק´ - שקונים אותם ע"פ טעם אישי. מה גם שעוד שבועיים, זה יהיה לא רלוונטי כי תצא תכנה חדשה\ רמקול חדש\ מחשב חדש וכו´.
 
למעלה