תגידו שכחתי משהו? (-:

תוליקה

New member
בשעה טובה

מתרגשת כל כך למקרא ההכנות, בדיוק לפני שעה עברנו זאת. רוצה להוסיף : בתור אמא פולניה לדעתי כן כדאי לקחת שמיכה חורף כי החימום במלון לא היה חם לדעתי ומצאתי את עצמי מכסה את הנסיכה שלנו בנוסף לשמיכה של המלון במעיל.... אנחנו לקחנו לנו שוקולד מעולה , ובערב כששבנו מיום עמוס פעילות , חוויות והתרגשויות התפנקנו לנו בשוקולד , מומלץ. בהצלחה ומחכים לכם עם הדולפין.
 
מצרפת להמלצה על עגלה-היה מאוד נוח

במיוחד בשדות התעופה.אני קנתי גם משהו שיהיה לילדה מזכרת משם. בהצלחה.
 

צבעוני 1

New member
מזל טוב.......!!!!!

אין צורך לקחת גרבר כבד לסחוב, שביר.. ואמרתי לך! יש שם הכול..והיה בסדר גמור.. קניתי שם גרבר פירות 3 , וירקות (מרק עוף) תראי כבר שם כמה ימים תשהו והנציגים ידריכו היטב, כמה צריך. אנחנו השתמשנו רק בפטמה הרב שלבית. תקחי איתך קצת סבון כלים בבקבוק קטן. תתקשרי באם את צרכה, אשמח לעזור.. (אנחנו חזרנו לפני 8 חודשים מאותו המקום!!!)
 
ובכן...

הצעת יעול: במקום להביא קומקום חשמלי (תופס הרבה מקום) - תביאו כף חשמלית. מנסיוננו - היא עושה את העבודה, וכמובן חוסכת מקום. רעיון נוסף - אנחנו הבאנו אלבום קטן עם תמונות שלנו ושל שני המשפחה הקרובים שהיא עומדת לפגוש, וזה היה מאד מוצלח. בהצלחה והרבה מזל טוב... ממשפחת המחייכים.
 

דידיט

New member
במלון הספצפי הזה יש קומקום חשמלי

לא צריך להביא ויש גם במלון במוסקבה נסיעה טובה
 

דיאנה*

New member
היי דולפינה

קיבלת עצות מצויינות. רואה טעם רק להזכיר שוב לא לשכוח לקחת מצלמה ולצלם המון למען הדולפין הקטן. כדאי גם לקנות עבורו שם מזכרות מקומיות. נסיעה טובה!.....
 

אפרילס

New member
ייאווו!! אני מלא התרגשות בשבילך../images/Emo70.gif

נתנו לך מלא עצות!! אני זוכרת שלפני הנסיעה החברות שלי לקחו כל הדברים והחליטו בשבילי מה כדאי לקחת. הם ארגנו לי את המזוודות. אני הייתי כל כך נרגשת שלא תפקדתי. אנחנו היינו באוקראינה. למרות שהיו לנו המון דברים, זוכרת שכל דבר אפשר היה למצוא שם. מתארת לי שברוסיה זה אותו דבר. מאחלת לך המון הצלחה!!
 
למעלה