תהיות בנוגע ל..

כן..רק שאצלי זה קורה בערך חודשיים

אחרי שאני מתחילה עיסוק כלשהו לא חשוב עד כמה הוא חשוב לי. אני נשחקת די מהר ואני באמת רוצה להבין למה
 

שוKולד

New member
זה נקרא התמדה

יש כאלה שחינכו אותם להתמדה ויש כאלה שויתרו להם וקופצים מנושא לנושא. אפשר ללמוד את זה, אבל זה דורש הרבה עבודה קשה. הכל עניין של כמה חשוב לך לסיים. לי לא חשוב לסיים עבודות, אלא חשוב לי להינות. לכן אני מקפצת. בן זוגי שיחיה, לא משנה כמה שולי מה שהוא עושה וכמה הוא צריך או לא צריך את זה באותו רגע - אם הוא התחיל, הוא יסיים ויהי מה. סוג של עקשנות יחד עם התמדה.
 
אוהו,את לא מכירה אותי..

אני יכולה להיות יותר מדי עקשנית אם זה ממש חשוב לי ואני כן מתמידה. אבל במה שמאתגר אותי. אומנם לא מאתגר אותי החוג לכינור של אחותי הקטנה אבל אני מתמידה בללכת איתה ולהתאמן איתה בכל יום חצי שעה, אבל אם אני לא אעשה את זה היא לא תלמד לנגן. אז התמדה יש, כוח רצון תמיד יש אבל אתגר אין, והבעיה פה היא אחרת לגמרי מסתבר.
 

שוKולד

New member
אז אם ככה זה הרבה יותר פשוט

את צריכה פשוט למצוא את האתגר בכל דבר שחשוב לך לסיים אותו
 
אולי בכלל

זה בסדר גמור שאת קופצת מעניין לעניין? אם זה מה שאת עושה כנראה שזה הטבע שלך. רק אל תשווי את הסגנון שלך לזה של אחרים. ואם כן אז לקחת את זה בפרופורציות ולא לחשוב שאני דפוק לא?
 
אבל עזוב את ההרגשה שהסביבה נותנת

ההרגשה האישית שלי שאני יוצרתי עם דפקט בפס הייצור, כי אני לא רוצה להישאר בשום עבודה,זה כאילו ברגע שכולם כבר לומדים להכיר אותי וכבר אוהבים אותי באיזושהי דרך וצורה כבר מיציתי ואני עוברת הלאה. כל החיים שלי אני אעשה את זה? לא נראה לי הגיוני בכלל.
 

Mנטה

New member
פעם שמעתי ראיון ברדיו עם

דודו אלהרר. אם מישהו לא שמע עליו דודו אלהרר הוא שחקן, במאי וגם מספר סיפורים ולפחות לבני הדור שלי וצפונה הוא מאוד מוכר וגם אהוב. הראיון התחיל בזה שהמראיין סיפר שדודו אלהרר היה בתחילת דרכו חזאי בשירות המטארולוגי, החזאי שאל אותו איך הוא חשב לעזוב עבודה בטוחה בשביל להיות שחקן ואם הוא לא פחד. דודו אלהרר אמר לו, עשיתי כל כך הרבה דברים בחיים שלי, קפצתי מכל כך הרבה עבודות לעבודות אחרות, וכל הזמן אנשים הזהירו אותי ואמרו לי שאני לא מתמיד. אבל אם היתי מתמיד, היתי היום חזאי בשירות המטאורולוגי... ודי לחכימא.
 
שיט אני בול ככה, אבל אני אוהב את זה

ברור שאני שונא את עצמי לפעמים על זה אבל אני יודע שזה סוג של מתנה ובדיעבד אני רק יודה לעצמי שהייתי מפגר כזה.
 

שוKולד

New member
אני גם כזאת אבל לא רואה את זה

כסוג של מתנה... אלא להיפך כמשהו שמעכב אותי מתהתקדם בחיים. לא פעם אני מייחלת ליכולת להתמיד בלימודים למשל, אבל לא מצליחה כי משעמם לי בשגרה.
 
לפחות אנחנו מתמידים בלא להתמיד

זאת גם התמדה לא? וואלה אין מה לעשות כנראה שאולי את לא צריכה להסתמך על תעודה למשל ואולי לשווק את עצמך בדרך אחרת. אני לפחות חושב את זה על עצמי. אולי התמדה זה לא מה שאנחנו צריכים בשביל להתקדם, אולי יש נוסחא אחרת לאנשים כמונו. אולי?!
 
פחח,אנשים כמונו הם יחידי 'סגולה'?

ההתמדה היחידה שלי בחיים היא לא להתמיד?.. משו בסטייל :) איך אני יכולה לשווק את עצמי? אני הרי לא מוצר ולא ממש מעוניינת בפרסום בחוצות העיר..
 

שוKולד

New member
לא נראה לי כמו תוכנית עבודה

להתמיד בלא להתמיד, לא נשמע כמו משהו שאפשר להרוויח ממנו כסף...
 

free soul

New member
טוב, זה קרה גם לי!

כן.. כן... וזה עוד מדובר בהעבודה הראשונה שלי! כל כך היתלהבתי לקבל ת'עבודה הזאת... עד שהיתחלתי לעבוד בה!! העבודה שלי הייתה כל כך משעממת שכימעט נירדמתי שם! בעעע... כן, גם פוטרתי! תאמינו או לא.. אני ביחסים טובים עם הבוסית שלי!
לא נורא, ממשיכים הלאה! מחפשים עבודה יותר נורמאלית.. שמעלה קצת ת'מורל.. יהיה בסיידר.
 
למעלה