תוכלו להגיד לי משהו על הציור הזה ?

odelya

New member
תוכלו להגיד לי משהו על הציור הזה ?

ציירתי אותו בערב, על הצייר של המחשב והיתי במצב רוח מאוד נסער אשמח לשמוע אם יש לכם משהו שיסביר לי מה עובר עלי
 

shonshon5

New member
משהו על הציור הזה.

אם זה מה שיוצא לך במצב רוח נסער - אז מצבך ממש טוב. כמה מידידי הטובים בדרך כלל סוגרים עניין על סט צלחות ו/או אבזרי בית אחרים בסטייט אוף מינד של סערה... אני מוצא בציור רמזים לגל החום השורה בארצנו הקטנטונת ולגעגועים לאיזה חורף קריר... וחוצמיזה - מי משתמש בצייר של ביל גייטס? קפצי ל"ארטא" קני בד וצבעי שמן ותראי איך מצב הרוח הופך לשלו ביותר, נינוח ואף נוטה לסטואיזם קל. אבי, יועץ רה"מ לאמנות דיגיטלית.
 
מה נראה לכם, ציור בעזרת המחשב,

מתאים לאבחון גרפולוגי ? אפשר בכלל לעזור לאודליה להבין את עצמה בעזרתו ? ומה אתם אומרים על הציור שלה ? עליה ?
 

shonshon5

New member
ובכן, לי בכלל נראה שהילדה פשוט טעתה

במבוכי הרשת ונפלה קרבן לטעות נפוצה בקרב בנות העשרה: גרפולוגיה זה לא גרפיקה. הפורום הנכון נמצא ממש ממש מעבר לפינה, ליד יוסי מהעיתונים, אחרי הסופר-פארם. גרפיקה מתחברת לעניין, לא גרפולוגיה שהיא כידוע לכולם מדע העוסק בחקר המגרפה ושימושיה לאורך ההיסטוריה. אובדי דרך, הנוער של היום, אובדי דרך... אבי, יועץ רה"מ לדרכים נלוזות.
 
שלום לכולם

אני חדשה כאן תוכלו להכניס אותי מעט לענינים כאן? האם מנתחים כאן אופי אנשים מה זה הפורום הזה?????????????????????
 

shonshon5

New member
שלום גילגולונת. ../images/Emo39.gif

מה זה הפורום הזה, את שואלת. שאלה תמימה. ואני, שמלכים ורוזנים שעו לעצותי, עמדו שעות בתור לשמוע ממני משהו, לקבל ברכה, קמיע, חיבוק, אני ממש ממש אין לי תשובה. מדהים, מה? אבל, כדי לא להרוס לעצמי את הרפיוטיישן ולא לכרות את מטה לחמי, אנסה להגדיר כך: א. יש לפורום מלכה (מיכל). ב. יש גם דיקטטור (בוגי הנדיב הידוע). ג. יש גרעין של הולכי על ארבע (הדוב, פילפילונת). ד. יש יועץ רה"מ (יועץ רה"מ). ה. יש המון מאזינים פסיביים. ו. יש גרפולוגים אמיתיים(!) - בחיי! ז. יש הטוענים בלהט שהפורום הוא ביתם השני. ח. יש המתקנים ואומרים שזהו ביתם הראשון. ט. יש ויש. שורה תחתונה - זה המקום בהא הידיעה. רוצה עדיין להכנס לעניינים? וואלה? כן? אמיצה, הילדה... אבי, יועץ רה"מ לאומץ ומורך לב ומה שביניהם.
 
הי גילגולונת, מה שלומך ../images/Emo39.gif

בפורום הזה אם את רוצה לדעת מה באמת עושים רשמית, תציצי במכתב הפתיחה בראש הדף, אולי קוראים לו הודעת פתיחה בעצם. אבל חוצמיזה, כלומר חוץ מלקבל כתבי יד של אנשים ולאבחן אותם, לייעץ להם ולעזור להם... אנחנו גם נהנים מלהיות ביחד
את מוזמנת להצטרף ואפילו השם שלך משתלב עם פילפילונת שלנו. מיכל
 

odelya

New member
ובאמת אני מחכה לתשובה ממכם !

אז מה אתם אומרים? אבי, לא טעיתי כן היתי נסערת ז´אן, איפה אתה ? הדר, לוקאס, אסטראל ? כל בוחני העצים באשר הם ?
 

Eliad_11

New member
ציור זה ציור, המחשב זה הפילטר... ../images/Emo54.gif

אני חושב שבכל דרך שהאדם מבטא את עצמו, אפשר ללמוד עליו... אני לא חושב שיש מקום לאיבחון גרפולוגי אני בעצם גם חושב שיש מקצוע נפרד לאיבחון דרך ציורים. בכל מקרה, אני רק יכול לנסות ולהגיד מה אני רואה בציור; יש בעיה שמציקה לך כבר הרבה זמן, היא לא בטיפול, (אולי קשרים חברתיים), אלא בהחבא, בעיה מרכזית בחייך, שורשיה כאמור מבית ומגיל קטן - תוצאותיה וסיבוכיה היום, מעיבה על השאר וכאמור מוסתרת היטב - פוקר פייס לעצמך, לסביבה וגם למשפחה, קצת מתופעת ה"יהיה בסדר", יש משהו עם אמא ותשומת לב, נורא נורא סגורה ומתגוננת, לא נותנת לאף אחד להיכנס או לצאת , את רוצה לצאת ומחפשת דרכים אבל מפחדת ועוצרת את עצמך, לא כל כך טוב בתוך הבית אבל "הכל נשאר במשפחה" - "לטובת הבית", אצלך בפנים את יודעת שיש פתרון אבל את לא עושה למען השינוי, נותנת לעקרונות שלך, חוקי ה"בל יעבור" להפריע ולחסום. הכל טוב אבל לא ברמת העשייה המימוש. יש משהו עם זוגיות, ניסיונות בעבר שכשלו וסקפטיות בנושא... זהו, יש אופטימיות שמכסה על הכל אבל לא מגיעה לשורש הבעיה או לעובי הקורה... אני אפסיק לעכשיו, חייב גם קצת לעבוד... יום אור טוב ושמח
לא לשכוח להחזיר תגובה
 

odelya

New member
טוב אז יצאת שאקל ../images/Emo39.gif

באמת היתי במן מצב רוח מדוכא כי חשבתי על הבעיות שלי ולא היה לי כוח להתמודד איתם ועצרתי את עצמי כמו שאתה אומר. וגם כל השאר נכון. שיחקת אותה
יש רעיונות לפתרון
 

Eliad_11

New member
תודה, ותמיד יש רעיונות.... ../images/Emo39.gif ../images/Emo24.gif ../images/Emo39.gif

בואי נתמקד...
 

shonshon5

New member
מסקרן, מסקרן ביותר.... ../images/Emo27.gif

מסקרן ומעניין איך הגעת למסקנות? עפ"י אילו קריטריונים, מאפיינים, או פרמטרים אחרים? אני מאד אעריך אם תואיל לפרט ולנמק, יו נו, יען כי הח"מ נגוע בחטא הטלת הספק בכל עניין ועניין. בתודה, אבי, יועץ רה"מ למשנת סוקראטס, חוקר נפש האדם, עוסק בניהול פרוייקטים בתשתיות תכנה, אמן, אוהב יין, קפה וקרואסונים.
 

Eliad_11

New member
הממ...

אבי, יועץ רה"מ למשנת סוקראטס, חוקר נפש האדם, עוסק בניהול פרוייקטים בתשתיות תכנה, אמן, אוהב יין, קפה וקרואסונים. שלום רב. מבטיח לך תשובה, אך לפני הכל, אנא, הרשה לי לְבקשך להטיל ספק בחטא הטלת הספק בכל עניין ועניין... ובכן, על קצה המזלג, כי אני קצת חסר בזמן... בעזרת האינטיליגנציה האינטואיטיבית!
-מסתכל על התמונה וכותב כל מה שעולה לי... אינטילגנציה - שילוב כל הכלים האפשריים הנתונים עלמנת להגיע לפתרון. אינטואיציה - הבנה בלתי אמצעית. עכשיו קצת יותר ברצינות; נתחיל, שמש- צהובה, לא שלמה, נמצאת למעלה בצד שמאל ולה קרניים - שש במספר, חדים ומורכבים חלקם ממשולשים עננים- זוג עננים, צבע כחול קצת מלוכלך מהסביבה אך בהחלט בולט...אפשר שמתאחדים לריבוע, בפנים יש עוד חלק יותר בהיר, מזכיר {קצת דמויות על הגב שצד ימין בא לשמאל בתוספת מעטה הגנה או זוהר פנימי,כן כבר החלפנו כובע} הם כאמור מעל הבית ומתחת לשמש בדיוק. שבילי עעשן- זוג, נוטים מעלה {כמנסים} ויורדים אט אט, לבסוף מסתיימים עם הפנים מטה, צבעם כשל צבע תחתית המסך, יוצאים שניהם מהארובה אך יש ביניהם רווח. ארובה אחת- קטנה וחומה, גג- משולש בצבע אדום בוהק, משולש שווה צלעות שקודקודו מעלה אל ענן שמאל ומתחת לשמש {נראה כי הגג מחזיק את הבית...} הבית- הבית נורא מעניין, צבוע פסים פסים ובנוי כפסים פסים (המסגרת לא אחידה, הבהרה), הצבעים מתחלפים אך קבועים לזוג {שוב פעם}. החלונות - זוג, פתוחים אך עם סורגים (או קו חוצה), בפנים (או הוילון), צבע בהיר של השמש, לכל חלון זוג תריסים, פתוחים אך קיימים, חלון צד שמאל נוטה לקצה המבנה ואילו צד ימין יותר למרכז. הדלת- סגורה, אי אפשר שלא לפספס את הידית, שחורה, איפה שנמצא גם המנעול, אך לא די ברור, לא בנויה בקווים ברורים ומוחלטים, נמוכה יחסית לשאר הבית. ה"קרקע" (הרקע בתחתית המסך)- הבית לא "יושב" עליה - חותך אותה; מורכבת מחלקים קטנים קטנים (ספריי), ונא לשים לב, צד שמאל נמוך מצד ימין (קיבלנו עלייה, או ירידה), את הקרקע או הרקע חותך עוד פריט מסויים העץ {שניהם מלפנים, מול העדשה}. *אפשר בעצם לחלק את הציור לימין ושמאל* העץ- גיזעו- עבה יחסית לצד ימין, (אך לאו דווקא לעצמו, לזכור להמשך...),גובה הגזע כגובה הבית - (פחות או יותר). הירק (עלי הכותרת, הירוק...) - מורכב מ 13 גבעות חיצוניות קטנות, המבצעות אינטרקציה אם העשן והעננים והבית, כל הירוק הזה יותר גדול מהבית -{מי מתקיף את מי?}. כמו כן מורכב מקווים חדים שחורים {פוצעים או תומכים?}, וצבע בהיר יותר הנוצר בין השחורים {דם?,עבר?,טלאים?} הרקע הכחול - שוב, ספריי, נק´ נק´..., נוגע פה נוגע שם..., מסתיר באגרסיביות את השמש,.... ובכן על רגל אחת, וכמו שאדוארד אומר, זה היה הכובע א´ ,העובדות וישנם כובעים נוספים, ההקדמה : "ציירתי אותו בערב, על הצייר של המחשב והיתי במצב רוח מאוד נסער"... המדיה: מחשב, צייר פשוט ועם צבע... למה צבע? למה דווקא צייר פשוט ולא פוטו שופט (מה להוריד אותו?? אין לי כח?) *הצבעים מה הם אומרים, (אדום=בסיס, רצון לעצמו, צ´אקרות, צבע דם... ועוד ועוד) *הצורות מה הם אומרות, (קו ישר, קו מקוטע, עגלגל, עקום, חלק, עבה, גדול, סגור פתוח, יחסי נכון יחסי מוקצן ועוד...) *הרגשות, המיקומים, ניצול הדף, האמונה (המשולש יכול להזכיר את מאסלו או את המגן דוד, מהבסיס לקודקוד..), הסוגרים באמצע {} היו במקומות שכבר לא יכולתי שלא. וככל שנעמיק לחקור כל פן, או לפחות נדע ונכיר אותו כך אני חושב נוכל לבצע חיתוכים והתאמות נוספות, לשחק עם העובדות בעובדות נוספות... הלא כך? אבי, יועץ רה"מ למשנת סוקראטס, חוקר נפש האדם, עוסק בניהול פרוייקטים בתשתיות תכנה, אמן, אוהב יין, קפה וקרואסונים. קצת נסחפתי.. אני מאחר... ביי יום אור טוב ושמח!!
 

shonshon5

New member
מרוב עצים, לא רואים את היער... ../images/Emo1.gif

אליעד, אליעד.... מה בס"ה ביקשתי? קשר בין הנתונים למסקנות! מה הבאת? נאדא! מילים, מילים, מילים.. מה שכן - אני חייב להודות שסגרת לי איזה עניין קטן שמסתבר בדיעבד היה שגוי אצלי. עד כה הייתי בטוח לגמרי שאינטואיציה זו בכלל איזו נגזרת של פניצילין. תודה על התיקון! יאללה, ביי! אבי, יועץ רה"מ לשגיאות נפוצות.
 

Eliad_11

New member
אדוני יועץ רה"מ ! ; דו"ח הספק

" מסקרן ומעניין איך הגעת למסקנות? עפ"י אילו קריטריונים, מאפיינים, או פרמטרים אחרים? אני מאד אעריך אם תואיל לפרט ולנמק, יו נו, יען כי הח"מ נגוע בחטא הטלת הספק בכל עניין ועניין. "
 
למעלה