תוכניות מתוכננות

תוכניות מתוכננות שאני יודע שהולך להיות
לצערי אני לא יכול לפרט אני יכול להגיד איפה תהיה1

קרית גת קווי ירושלים (בקורב)
קרית מלאכי עירוניים וקווים בין עירוניים בנפרד
איילת עירוניים שינויים בכלל הקווים
 
נערך לאחרונה ב:
על אילת נאמר כבר שנתיים שאמור להיות בעתיד רה ארגון בכלל הקווים העירוניים אך עד עכשיו זה לא מתבצע.

על קריית מלאכי העירייה עושה בעיות עם פתיחת המסוף ברח' אריק שרון לפי מה שנודע לי.

מקריית גת לירושלים יש בינתיים רק את 446 המאסף והתדיר מבאר שבע, את 460 הישיר והלא תדיר ו 554/556 מסדרת 54X/55X של קווי ערד.
רוב הדברים נכון מאוד כרגע אנו מתקשים להפעיל את התחנה בקרית מלאכי בגלל בעיות עם עירה בנוגע לקרית גת מדובר על הקווים החלונים ולא על קווי 5X0 באילת התחלנו לא מזמן לתכנן יש כבר קווים מוכנים
יוצאים למכרז או שינויי מסלול והוספת קווים?
שינוי הספוה
 

DanBus43Maalit72

Active member
תוכניות מתוכננות שאני יודע שהולך להיות
לצערי אני לא יכול לפרט אני יכול להגיד איפה תהיה

קרית גת קווי ירושלים (בקורב)
קרית מלאכי עירוניים וקווים בין עירוניים בנפרד
איילת עירוניים שינויים בכלל הקווים

ממה שהבנתי מאחראי שלי אפשר לבקש את תוכנית אלו בחוק חופש המידע
על אילת נאמר כבר שנתיים שאמור להיות בעתיד רה ארגון בכלל הקווים העירוניים אך עד עכשיו זה לא מתבצע.

על קריית מלאכי העירייה עושה בעיות עם פתיחת המסוף ברח' אריק שרון לפי מה שנודע לי.

מקריית גת לירושלים יש בינתיים רק את 446 המאסף והתדיר מבאר שבע, את 460 הישיר והלא תדיר ו 554/556 מסדרת 54X/55X של קווי ערד.
 

Ccyclist

Well-known member
תוכניות מתוכננות שאני יודע שהולך להיות
לצערי אני לא יכול לפרט אני יכול להגיד איפה תהיה1

קרית גת קווי ירושלים (בקורב)
קרית מלאכי עירוניים וקווים בין עירוניים בנפרד
איילת עירוניים שינויים בכלל הקווים

אילת - אני מקווה שיטפלו במצב המוזר שאין אוטובוסים בשישי בערב, למרות שיש אוטובוסים ביום שבת.
 

Ccyclist

Well-known member
"יפתרו" לכיוון ההפוך

עשרות שנים שיש באילת אוטובוסים בשבת. אם ינסו "בכיוון ההפוך" זה יפסל בבג"ץ.

מה שמעניין שם הוא שלא מדובר בסטטוס קוו מנדטורי (לא היו אוטובוסים עירוניים באום רשרש) אלא בקווים שפעלו בשבת לפני 1991. מדינת ישראל החליטה שהתיירות באילת זקוקה לתח"צ בשבת והפעילה אותה.
 
אילת - אני מקווה שיטפלו במצב המוזר שאין אוטובוסים בשישי בערב, למרות שיש אוטובוסים ביום שבת.
היו כבר - קווי הלילה באילת פעלו עד 2020 גם בלילות שישי. ואז הגיעה הקורונה ואחריה העלימו את הקווים מלילות שישי וגם הורידו להם באופן כללי את התדירות.
השמועות אומרות שזה בגלל לחץ כבד של נהגי המוניות בעיר.
ככה שאתה יכול לשכוח מזה לצערי...
 

Ccyclist

Well-known member
היו כבר - קווי הלילה באילת פעלו עד 2020 גם בלילות שישי. ואז הגיעה הקורונה ואחריה העלימו את הקווים מלילות שישי וגם הורידו להם באופן כללי את התדירות.
השמועות אומרות שזה בגלל לחץ כבד של נהגי המוניות בעיר.
ככה שאתה יכול לשכוח מזה לצערי...

השאלה אם הם רוצים אותי בתח"צ או באוטו.

הרעיון שלנהגי המוניות יש מונופול על הציבור בזמנים מסויימים אינו נכון.

מי שרוצים לפתור בעיות תחבורה כולל העברת נהגים לתח"צ חייבים לספק תח"צ שאפשר לעבור אליה בזמני הדרישה.
 

מנכל אחד

Active member
הבנתי שעומדים לקצר את 446 כך שיפעל רק בין קרית גת לירושלים, ולא יעבור בכבישים 44 ו38
לדעתי עדיף להעביר את הקו בכבישים 35 ו38, כדי לתת קישור טוב בין קרית גת לבית שמש, מדובר בערים קרובות יחסית עם רמת שימוש גבוהה בתח"צ, וזה יכול לתרום מאוד לתעסוקה של תושבי הערים האלה.
למרות שהכבישים האלה הם נתיב אחד לכל כיון, הנסיעה בהם לא ארוכה משמעותית מכביש 6 ולעיתים אף יותר קצרה.
בעוד כשנתיים כאשר יסיימו את שדרוג כביש 38 הנסיעה אפילו תהיה קצרה בכמה דקות על מהמסלול המתוכנן.
 

DanBus43Maalit72

Active member
הבנתי שעומדים לקצר את 446 כך שיפעל רק בין קרית גת לירושלים, ולא יעבור בכבישים 44 ו38
לדעתי עדיף להעביר את הקו בכבישים 35 ו38, כדי לתת קישור טוב בין קרית גת לבית שמש, מדובר בערים קרובות יחסית עם רמת שימוש גבוהה בתח"צ, וזה יכול לתרום מאוד לתעסוקה של תושבי הערים האלה.
למרות שהכבישים האלה הם נתיב אחד לכל כיון, הנסיעה בהם לא ארוכה משמעותית מכביש 6 ולעיתים אף יותר קצרה.
בעוד כשנתיים כאשר יסיימו את שדרוג כביש 38 הנסיעה אפילו תהיה קצרה בכמה דקות על מהמסלול המתוכנן.
אני בעד לקצר את 446 לקריית גת תמורת תגבור התדירות בקווי מטרופולין לבאר שבע.
שינוי מסלול קו 446 אני מתנגד. השירות המאסף שלו דרך קסטינה, צומת נחשון וכביש 38 חשוב והוא הקו העיקרי שנותן את השירות הזה שם.
 

מנכל אחד

Active member
אני בעד לקצר את 446 לקריית גת תמורת תגבור התדירות בקווי מטרופולין לבאר שבע.
שינוי מסלול קו 446 אני מתנגד. השירות המאסף שלו דרך קסטינה, צומת נחשון וכביש 38 חשוב והוא הקו העיקרי שנותן את השירות הזה שם.
איזה חיבור נותן המעבר בצומת נחשון שאינו מכוסה באמצעות 436/437?
 

yair480

Active member
איזה חיבור נותן המעבר בצומת נחשון שאינו מכוסה באמצעות 436/437?
לפני שנה הוציאו את קו 437 ללא הודעה מראש לנוסעים מכביש 44 (נחשון- שמשון).
והבטיחו העלאת תדירות בקו 446 כדי שיהיה שירות בין יישובי הכביש לירושלים.
ובפועל התגבור היחיד שמקטע זה קיבל זה קו 32 שמחבר את תושבי היישובים לבית שמש ולמזכרת בתיה.

בין קרית גת לבית שמש יש את קו 324. ויש גם את קו 132 קרית גת ביתר שנותנים שירות על המקטע הדרומי של כביש 38.

בגלל שינוי המסלול של 437 איני רואה צורך שיהיה גם את 436 כי יש להם את אותו מסלול.
 
נערך לאחרונה ב:

DanBus43Maalit72

Active member
לפני שנה הוציאו את קו 437 ללא הודעה מראש לנוסעים מכביש 44 (נחשון- שמשון).
והבטיחו העלאת תדירות בקו 446 כדי שיהיה שירות בין יישובי הכביש לירושלים.
ובפועל התגבור היחיד שמקטע זה קיבל זה קו 32 שמחבר את תושבי היישובים לבית שמש ולמזכרת בתיה.

בין קרית גת לבית שמש יש את קו 324. ויש גם את קו 132 קרית גת ביתר שנותנים שירות על המקטע הדרומי של כביש 38.

בגלל שינוי המסלול של 437 איני רואה צורך שיהיה גם את 436 כי יש להם את אותו מסלול.
קו 437 הוא קו מאסף דרך קריית מלאכי וכביש 3.

קו 436 הוא קו מהיר עם מגבלות איסוף והורדה שלא נכנס לקריית מלאכי ואוסף עד צומת מסמיה.
 

raya

Well-known member
הבנתי שעומדים לקצר את 446 כך שיפעל רק בין קרית גת לירושלים, ולא יעבור בכבישים 44 ו38
לדעתי עדיף להעביר את הקו בכבישים 35 ו38, כדי לתת קישור טוב בין קרית גת לבית שמש, מדובר בערים קרובות יחסית עם רמת שימוש גבוהה בתח"צ, וזה יכול לתרום מאוד לתעסוקה של תושבי הערים האלה.
למרות שהכבישים האלה הם נתיב אחד לכל כיון, הנסיעה בהם לא ארוכה משמעותית מכביש 6 ולעיתים אף יותר קצרה.
בעוד כשנתיים כאשר יסיימו את שדרוג כביש 38 הנסיעה אפילו תהיה קצרה בכמה דקות על מהמסלול המתוכנן.
לא ברור לי.
אם 446 יתחיל את המסלול בקריית גת, אז מבאר שבע לירושלים יישאר רק קו 470?
בתור מי שנוסעת תדיר לירושלים בקו 470, אני חוששת מעומס גדול יותר על הקו המצויין הזה.
 

DanBus43Maalit72

Active member
לא ברור לי.
אם 446 יתחיל את המסלול בקריית גת, אז מבאר שבע לירושלים יישאר רק קו 470?
בתור מי שנוסעת תדיר לירושלים בקו 470, אני חוששת מעומס גדול יותר על הקו המצויין הזה.
לדעתי צריך לעבות את התדירות של קו 470 ותגבור קווי מטרופולין המאספים מב"ש למרכז הארץ תמורת הקיצור של 446 לקריית גת.
קו 446 הוא קו מאסף שהשירות המאסף שלו הוא מקריית גת וצפונה מזרחה.
 

raya

Well-known member
לדעתי צריך לעבות את התדירות של קו 470 ותגבור קווי מטרופולין המאספים מב"ש למרכז הארץ תמורת הקיצור של 446 לקריית גת.
קו 446 הוא קו מאסף שהשירות המאסף שלו הוא מקריית גת וצפונה מזרחה.
מסכימה איתך ב-100%.
אם כי שמתי לב שמהשעה 14 יש כל 20 דקות אוטובוס בקו 470 מירושלים לבאר שבע. אין לי מושג אם גם בכיוון ההפוך.
הקווים של מטרופולין לתל אביב 370 בעיקר, ו-380 בתדירות של כמה ימים בסופ"ש , יוצאים בתדירות לא מספיקה. במיוחד מאז שביטלו את 380 בימי השבוע. 370 כל חצי שעה- זו "בדיחה", במיוחד בהתחשב בעובדה שרכבת יש אחת בשעה (פרט לשעות הבוקר ואחה"צ).
 
למעלה