תוצאות חצי הגמר השני
+ מה בהמשך

SaintJohn

New member
תוצאות חצי הגמר השני ../images/Emo88.gif + מה בהמשך

Rats in the Cellar - 4 Ain't That a Bitch - 3 ההצבעה של אלדד עלתה לאחר תום 24 השעות של המשחק, ולכן לצערי היא לא נחשבת. הושלמה תמונת משחק הגמר! משחק הגמר יעלה מחר בשעה 17:00, ווחשוב לי לראות את כולכם משתתפים, גם את אלו שאולי לא משנה להם מי ינצח, במידה ויש כאלה. במקור היה מתוכנן גם משחק על המקום השלישי, אבל בגלל שיש לנו גמר משולש, אז המקום השלישי ייקבע במשחק הגמר. מה בהמשך? זאת שאלה שאני מפנה אליכם. היה לי ממש טוב לראות את הפורום חוזר לחיים בחודשיים האחרונים, אבל מהנסיון שלי, בתום האירו-ליג רואים ירידה הדרגתית ברמת הפעילות, שבסופו של דבר תגיע בחזרה לרמת הפעילות שהיתה לפני הטורניר (רמז: רמה מאוד מאוד נמוכה). זה המקום להציע רעיונות, ולקת יוזמות. אם יהיו פה כמה פינות קבועות שישתתפו בהן, אז המצב יהיה טוב. כל מה שצריך זה כמה מכם שיקחו על עצמם להעלות את הפינה פעם בשבוע. אני גם אחשוב ואם יהיה משהו שיעלה לי לראש, אשמח גם אני לתרום עם פינה קבועה. אבל אם כולנו נחכה שמישהו אחר ייקח יוזמה, אז בסוף שום דבר לא יקרה. ואף אחד לא רוצה פורום שלא קורה בו כלום. אז קדימה חבר'ה, זה הזמן להציע רעיונות.
 

shlomitzi

New member
וואו בהחלט גמר מותח

ואני ממש עצובה שהשיר שלי לא עלה
לגבי הרעיונות, זה לא רק רעיונות, אלא גם השתתפות בדברים חדשים ובדיונים/משחקים/פינות וכו' וכו'. אני ממש אהיה מאוכזבת אם תפסיקו להכנס ו/או להגיב בגלל שהאירוליג נגמר אני חושבת שאם כל אחד פה ייקח יוזמה ויפעיל ויפעל הפורום בטוח ישגשג ועובדה שהגעו אלינו כמה חדשים + כמה ישנים שכבר עזבו בעקבות האירוליג אז הפורום יס נוט דד יט, בעיקר כשיש דברים חדשים שקורים עם הלהקה ושכיף לנו פה בלי קשר.
 

AeroTom

New member
גם אני מקווה בשביל הפורום שמי שנמצא פה היום

ישקיע בו והוא לא יחזור לזמן היבש. לי אין את ה-Passion הזה כמו שנים עברו שהייתי משקיע פה בטירוף. אני הרבה אחרי זה. גם מבחינת החיבור ללהקה. זה ידוע. אבל משתדל להשתתף, להגיב ולענות על כל דבר (מעניין) שעולה פה שקשור. ככה שחלק מהוותיקים עדיין בסביבה. אך ההשקעה והעלאת ההודעות צריכה לבוא אולי מה"טריים" יותר בפורום. בין אם זה חדשות, דיונים, שאלות ותהיות. כל הודעה חדשה יכולה לגרור השתתפות ותגובות.
 

shlomitzi

New member
גם בפחות "טירוף" זה יתקבל בברכה ../images/Emo9.gif

למשל אם תוכל לפתוח חידון פעם בשבוע, לא חייב להיות משהו ארוך, אפילו עדיף, זה יכול להיות ממש מעניין! אני אישית ממש משכילה מהחידונים האלה
 

SaintJohn

New member
לי כבר יש רעיון, אתם מוזמנים להצטרף עם עוד

נתחיל את האירו-ליג מחדש! סתם
אני חושב שפינת דיונים על שירים יתנו לפורום שדרוג איכותי, אז אני אתחיל עם פינה שבועית, ונראה איך זה זורם. אבל זה לא מספיק, צריך רעיונות נוספים ויוזמות נוספות. מישהו מרים את הכפפה?
 

shlomitzi

New member
האמת שהיו לי הרבה רעיונות

אבל לא ראיתי שיש כ"כ הענות.. אממ אני חושבת שאני אתחיל לפתוח פינת סכמ"ש (אלא אם מישהו אחר רוצה לקחת אותה, אז בכייף). וחשבתי על משחקים וכאלה אבל זה לא כיף לשחק רק אני ועדילי..
בנוסף אני חושבת שאפשר לעשות אירוטיוב, פעם מישהו עשה וזה היה ממש מוצלח.
 

SaintJohn

New member
אהבתי את הרעיונות, אני בעד כולם

אני חושב רק שיהיה הרבה יותר נחמד אם יהיו כמה אנשים, כשלכל אחד תהיה את הפינה שלו. רעיון לפינה נוספת, לאו דווקא שבועית, זה להעלות לפורום עדכונים מ-AF1. יש כבר כמה כפפות על הרצפה, אבל תמיד יש מקום לרעיונות נוספים, אם למישהו יש.
 

shlomitzi

New member
אני גם חושבת שיהיה נחמד

אם כל אחד יפתח פינה שבועית, אבל בפעם שעברה שהצעתי הייתה 0 הענות וחבל
 

adili6

New member
צודקת

יש פה בדיוק שני אדומים, כחולה אחת ושתי שחורות שמשתתפים באדיקות.. וזה לא כיף להגיב בלי לקבל תגובה..
 

SaintJohn

New member
הייתי אומר 4 שחורים בערך

ונראה לי שיש איזה 10 שכותבים בתדירות נמוכה יותר, כזו או אחרת. אם היו יותר כותבים קבועים ברמה היומית (מה שבעצם היה פה בחודשיים האחרונים בזכות האירו-ליג), זה ייתן המשכיות לחיים החדשים של הפורום.
 

adili6

New member
חחחח תודה

אין לי רעיונות לפינות אבל אני מביטחה להגיב לכל פינה שלא תהיה
 
למעלה