תחרות כישוף! ניסוי כלים ובקשת רעיונות חדשים

fire snake

New member
למי יש שרביט הכי גדול?

סיעור מוחות: רעיונות לתחרות מאגיה ביצועית רק דברים בונים בבקשה, דברים הורסים לא יתקבלו! -אני קוראת את המדריך של תפוז למנהלים - מייעצים לי שם לארגן על תחרויות נושאות פרסים. ימדליק! יאללה, רעיונות? פרס ראשון שרביט? .או מטאטא הארי פוטר?
מצדי זה יכול להיות גם משהו בתחום הראיה למרחוק
"מה יש לו בכיסימים שלו??!! הנה אתגרון ראשון: מה קיבלתי מתנה בילדותי מאבא שלי, שמשמש לסוג של ראייה? פרס ראשון
מובייל טיהור חלל מעשה ידי.
 

fire snake

New member
לא אבל... היה לי פעם עגיל מראה - יותר נכון

מזכוכית מחליפה צבעים, שמייצרים לאיזשהו צורך בחקר החלל - עגיל מאוד מיוחד. אולי זה מה שראית? אתה משוטט בארכיונים שלי כל כך עמוק? זה היה לפני... עשרים וחמש שנים אולי...
 

fire snake

New member
ניאופיל-יש לך שני ניחושים טובים-ראית דברים

הקשורים לעניין. פעם שלישית גלידה? אני די בטוחה שאתה יכול לנחש. או שנתחיל ממשהו יותר פשוט? אות, צורה גיאומטרית, מילה? תציע אתה? או - מישהו אחר מתנדב?
 

neophile

New member
אני כבר לא יודע

אם את רוצה לעשות את זה באופן מסודר את צריכה לרשום את זה על נייר ולהכניס אותו למעטפה . אני רק מנחש שזה תכשיט כלשהוא , אבל זה לא חכמה גדולה לנחש את זה...
 

fire snake

New member
היי, ציינתי בפירוש שזה לא תכשיט,

שאבא שלי בחיים לא קנה תכשיט לאף אחד! מה, הבעיה שלך זה חוסר אמון בי? כן, חשבתי על זה לפעם הבאה, למנות "שופט" שבוחר החפץ יודיע לו מראש. לפעם הזאת , פאסה, ארדן פתר נכונה.
 

fire snake

New member
אגב ניאופיל - העגיל שראית גם הוא פיצל את האור

לצבעי הקשת (אם כי בצורה שונה - צבעים מרצדים, לא פס צבעוני על כל עצם נצפה) התכשיט שענדתי היה גביש, מאלה שקרויים גנרטורים אאל"ט, ויש לו בוהק מיוחד במינו, הנובע מכך שעשה אתי עבודה עצומה של פירוק קללות - היו דג מת ושריון צב ים על החוף שתפסו קללה די איומה, אני לא זוכרת את כל הפרטים של הפירוק - בעיקרון, אחרי שחיזקתי את הקללה (בהוספת כמה חמרים) כך שתתאסף כולה העצמים, שרפתי הכל ושיקפתי את האש בגביש, בגולה ובעוד משהו. שפכתי אלכהול לתוך חור בסלע כדי לשרוף לגמרי את כל הרקב שהתאסף בו. גולה אחת נשארה שם, באחד החורים. אש גדולה. +לפחות יום עבודה בנקיון החוף, תוך הצגת דוגמה אישית, ביקשתי אנשים שיקחו איתם כמה שקיות כשהם יוצאים (זה לא נשמע כישוף מי יודע מה... אבל זה כן.) נכנסתי לחושך במקום שקל ליפול ממנו, עמוסה שקיות זבל... זה היה בתקופה של קרבות החלימה עם כותשי המוח.
 

fire snake

New member
האמת, שזה ממש קרוב לחפץ שחשבתי לבחור לפני

שבחרתי סופית. לא עגיל, אבל כן תכשיט. לא ממש נוצץ, אבל בעל זוהר מיוחד במינו. אולי אתה יכול לראות עוד פרטים, לפני שאגלה? זה קורה הרבה במשחקי טלפתיה, שהמנחש רואה אפשרויות שהמשדר חשב עליהן ופסלן. פעם שיחקנו, קבוצת חברים טובים, שאחד משדר אות וכולם מנחשים. ראיתי קו אופקי שקו אלכסוני יוצא ממנו קדימה, ואז עובר אחורה. האות היתה ג. כשתיארתי את זה הוא אמר - קודם חשבתי על צ. (אבל החלק המלהיב של המשחק ההוא היה כששלחנו אחד החוצה, בחרנו מילה ושידרנו אותה במקהלה - כולם נכנסו לקצב!) (ופעם אחרת היצעתי את המשחק לקבוצה אחרת, בטוחה שבקלי קלות אוכיח להם שיש טלפתיה - ונאדה! בדינמיקה של הקבוצה ההיא אף אחד לא קרא כלום.) בעניין בחירתי הראשונה: אבא שלי אף פעם לא נתן תכשיט לאף אחד, (מן הסתם נתן טבעת לאמי בחתונה... אבל הם לא ענדו) ולא קיבל - והיה לו ראש מדעי (מתוסכל קצת - בסוף נתקע על בלשנות ולא סיים את לימודיו) רמז: לא ממש משוכלל או יקר - אבל מאוד התלהבתי, כילדה.
 

fire snake

New member
יש לי אחד, אבל לא

מצטטת את הרמז: "אבא שלי אף פעם לא נתן תכשיט לאף אחד, (מן הסתם נתן טבעת לאמי בחתונה... אבל הם לא ענדו) ולא קיבל - והיה לו ראש מדעי (מתוסכל קצת - בסוף נתקע על בלשנות ולא סיים את לימודיו) רמז: לא ממש משוכלל או יקר - אבל מאוד התלהבתי, כילדה." צריכים עוד רמז? "
 

fire snake

New member
בינגו! פריזמה, בעברית מנסרה

שמפצלת את האור לגבעי הקשת. תוכל לתאר את החפץ במדויק? ומכיוון שכבר יש לך מובייל שלי... התרצה לוכד חלומות במקום זה?
 

RainBird

New member
האמת היא פייר סנייק שלחלוטין ניחשתי- ואני מודה שלא השתמשתי בכישרונותי המאגיים... לוכד חלומות מקורי יהיה נפלא. בכלל הדברים שאת מייצרת הם ברמה גבוהה ומקסימה. תודה! רעיון לתחרות: הסיפור המאגי ההזוי. פרס ראשון? תליון קריסטל נדיר לבחירתי שאתרום. איך נשמע?
 

fire snake

New member
אפשר לנסות. מה דעתכם? אמנם ניסיתי ממוקד

יותר - ביקשתי סיפורי פגישות עם ישויות... אבל אולי דווקא חופש היצירה יעבוד.
 

fire snake

New member
לא - רציתי כנות, לא תחרותיות...

מה הקריטריונים בתחרות?? איך השיפוט? הגש הצעה מפורטת.
 

RainBird

New member
אז ככה: גולשי הפורום יספרו מי שירצה להיכנס לתחרות סיפור מאגי משעשע בשירשור מדוייק לנושא. לאחר מכן, גולשי הפורום יצביעו באותו שירשור, (שבנתיים יפורסם בכל רחבי תפוז) איזה סיפור משעשע יותר עד תאריך מסויים ולא מאוחר יותר ממנו. לאחר מכן, הקולות יספרו והסיפור המשעשע יזכה בפרס. איך נשמע?
 

fire snake

New member
משעשע כקריטריון? לא בטוחה. ב.נחוץ בירור מוקדם

שיהפוך את החומר הנותר למעניין די הצורך לקהל הרחב - זאת אומרת - צריך להעיף סיפורים משעממים, סיפורים גרועים והקנטות גן ילדים. יכולה לעשות את זה המנהלת...
כדי למשוך פחות אש, אולי כדאי למנות וועדה, שלא יכעסו רק עלי (מנהלי הפורום לדורותיו? זה יהיה תירוץ לשולם או לעוד פיצוץ אטומי?
עוד דעות? (קריטריונים?\אופן בחירת החומר שייגש לתחרות?\מגבלות טכניות - היקף, מספר מילים?) עוד רעיונות? הרעיון של ארדן טוב כשלעצמו, (וכנראה שגם יוגש לביצוע)אבל האמביציה האישית שלי היא להתקרב בזחילה אינדיאנית ל- 1. תחרות ביצועים (לטובת הכלל\הפרט!
לא להרוס את היכל התרבות כדי להוכיח שהשרביט שלי ענק!) 2. איזשהו קירוב ל"ניסוי". יאללה, מכשפים, קצת יצירתיות מאגית בבקשה!
 
למעלה