מי שיושב על "השיבר" לא מעוניין בתח"צ בשבת!תח"צ בשבת - "הטריקים הקטנים של משרד התחבורה"
מיודענו ש.ה מתאר בכתבתו את מסכת היסורים שעוברת עיריית ת"א, בפניותיה החוזרות ונשנות למשרד התחבורה בבקשה להפעיל תח"צ בסופי השבוע.
לכתבה, שקרוב לוודאי תרגיז רבים מאתנו.
עיריית ת"א פועלת בצורה חובבנית ופופוליסטית.תח"צ בשבת - "הטריקים הקטנים של משרד התחבורה"
מיודענו ש.ה מתאר בכתבתו את מסכת היסורים שעוברת עיריית ת"א, בפניותיה החוזרות ונשנות למשרד התחבורה בבקשה להפעיל תח"צ בסופי השבוע.
לכתבה, שקרוב לוודאי תרגיז רבים מאתנו.
עיריית ת"א פועלת בצורה חובבנית ופופוליסטית.
במקום לפעול ברצינות למען תחבורה ציבורית בשבת, העירייה מבקשת להפעיל שבעה קווים חדשים של מוניות שירות שיפעלו 7 ימים בשבוע. ברור שההצעה של עיריית תל אביב היא פופוליסטית ולא נערך לפניה שום מחקר אמיתי, כי אף אדם שמבין בתחבורה ציבורית לא היה מציע הצעה חסרת-אחריות שכזו.
מקוממת אותי גם ההתנהלות של עמותת ישראל חופשית, זו שעוררה את גל ההדים האחרון בנושא תחבורה ציבורית בשבת, כולל ארגון הפגנה בתל אביב. העמותה מברכת על ההצעה של עיריית תל אביב כאלו זו היתה משאת נפשם מלכתחילה.
כמו שכבר אמרתי, אם המאבק למען תחבורה ציבורית בשבת ייגמר בהפעלת קווים חדשים של מוניות שירות, עדיף היה שלא היה מתחיל מלכתחילה.
יש לך איזה נימוק רציני, מחזיק מים, משכנעעיריית ת"א פועלת בצורה חובבנית ופופוליסטית.
במקום לפעול ברצינות למען תחבורה ציבורית בשבת, העירייה מבקשת להפעיל שבעה קווים חדשים של מוניות שירות שיפעלו 7 ימים בשבוע. ברור שההצעה של עיריית תל אביב היא פופוליסטית ולא נערך לפניה שום מחקר אמיתי, כי אף אדם שמבין בתחבורה ציבורית לא היה מציע הצעה חסרת-אחריות שכזו.
מקוממת אותי גם ההתנהלות של עמותת ישראל חופשית, זו שעוררה את גל ההדים האחרון בנושא תחבורה ציבורית בשבת, כולל ארגון הפגנה בתל אביב. העמותה מברכת על ההצעה של עיריית תל אביב כאלו זו היתה משאת נפשם מלכתחילה.
כמו שכבר אמרתי, אם המאבק למען תחבורה ציבורית בשבת ייגמר בהפעלת קווים חדשים של מוניות שירות, עדיף היה שלא היה מתחיל מלכתחילה.
1.כי סותם סופית את הגולל על אוטובוסים בשבתיש לך איזה נימוק רציני, מחזיק מים, משכנע
ואמיתי נגד התכנית להפעלת 7 קווי מוניות שירות נוספים או שסתם טיעונים רגשיים ו/או דמגוגיים ו/או אנטי מוניות שירות-יים שהם?
אשמח לשמוע, יותר נכון, לקרוא, מהם הנימוקים שלך. ובבקשה, בלי סיסמאות.
אוטובוים=אוטובוסים1.כי סותם סופית את הגולל על אוטובוסים בשבת
2.למוניות שירות יהיה יותר כח מול הממשלה . כל פעם שירצו להטיל עליהם פיקוח או הגבלות מסויימות (נניח לא לנסוע במסלול של הקו האדום) הם ישתמשו בשבת בתור בן ערובה.
3.האוצר יכול לנצל את זה כדי להכניס יותר ויותר מוניות שירות במהלך השבוע על חשבון אוטובוים .
הנימוקים נגד הפעלת קווי מוניות שירות חדשים:יש לך איזה נימוק רציני, מחזיק מים, משכנע
ואמיתי נגד התכנית להפעלת 7 קווי מוניות שירות נוספים או שסתם טיעונים רגשיים ו/או דמגוגיים ו/או אנטי מוניות שירות-יים שהם?
אשמח לשמוע, יותר נכון, לקרוא, מהם הנימוקים שלך. ובבקשה, בלי סיסמאות.
דברי טעםהנימוקים נגד הפעלת קווי מוניות שירות חדשים:
(ואתה תחליט אם הם דמגוגיים או רגשיים)
1. תחבורה ציבורית צריכה להיות אמינה, ואלו למוניות שירות אין לוח זמנים. בקווים תדירים מאד כמו 4, 5, 16, 51, 66 זה פחות פוגע באמינות, כי ממילא יש מונית שירות כל 5 דקות. לראייה, אלה אכן קווים מבוקשים במיוחד, כי גם האוטובוסים בצירים האלה נוסעים בתדירות גבוהה מאד. בשבעת הקווים המוצעים הביקוש נמוך יותר, מה שאומר באופן טבעי תדירות נמוכה יותר. כלומר, לאנשים לא יהיה מושג קלוש אם המונית תגיע עוד עשרים דקות או עוד ארבעים דקות, כי הרי אין לה לו"ז.
2. בדרך כלל מוניות שירות יוצאות כשהן מתמלאות עד אפס מקום (משיקול כלכלי שלא ניתן לערער עליו), ולאחר מכן אינן עוצרות לאיסוף. זאת בניגוד לאוטובוסים, שלמעט מקרים נדירים של עומס קיצוני ניתן לעלות עליהם בכל תחנה. לכן, בנוסף לכך שאי אפשר לסמוך על מונית השירות כי אין לה לו"ז, גם עד שהמונית מגיעה - בסיכוי גבוה מאד לא יהיה בה מקום. לכן, זאת לא תחבורה ציבורית.
3. למוניות שירות אין תחנות ואין שילוט תחנות, מה שהופך אותן ללא נגישות לנוסעים ארעיים ולתיירים.
4. הפעלת קווים חדשים של מוניות שירות - פירושה שבכל ימות השבוע באחוז נכבד מהתחבורה הציבורית בתל אביב לא יכובדו כרטיסי חופשי חודשי, כרטיסיות וערך צבור, כולל הזכות למעבר בתוך 90 דקות. בסוף, זה פוגע בכיס שלנו.
5. כמו כן, בחלק נכבד מהתחבורה הציבורית בתל אביב לא יהיו הנחות לגימלאים ולזכאים, ולא תהיה נגישות לנכים.
6. לא רק שמוניות השירות יפגעו בתחבורה הציבורית בימי חול, הן גם בשום אופן לא מהוות פתרון לתחבורה ציבורית בשבת - גם בגלל העלות הגבוהה. למשל, מונית שירות מרמת גן לתל אביב עולה בשבת 9 ש"ח. זה גם המחיר בקו 4א ממרכז תל אביב לרמת אביב. כלומר, מי שרוצה לנסוע מדרך הטייסים לרמת אביב משלם 16 ש"ח, ומרמת גן לרמת אביב - 18 ש"ח, זאת בתמורה לזמני המתנה שאינם ידועים מראש, ולהסדרי ישיבה שאינם ידועים מראש. כשמדובר בשניים או שלושה אנשים שנוסעים יחד, במקרים רבים משתלם יותר לקחת מונית ספיישל. אם התחבורה הציבורית היא כזאת שלשני אנשים (בעלי חופשי חודשי, אגב) עדיף לקחת ספיישל מאשר להשתמש בה, זאת לא תחבורה ציבורית.
7. והסיבה החשובה ביותר למה מוניות שירות נוספות בשבת זה רעיון גרוע:
ההחלטה הזאת מנציחה את המשוואה "תחבורה ציבורית בשבת = מוניות שירות". המטרה היתה להילחם נגד הסטטוס קוו, אבל קווי מוניות שירות חדשים רק מחזקים את הסטטוס קוו ואת הקיבעון המחשבתי.
הנימוקים נגד הפעלת קווי מוניות שירות חדשים:
(ואתה תחליט אם הם דמגוגיים או רגשיים)
1. תחבורה ציבורית צריכה להיות אמינה, ואלו למוניות שירות אין לוח זמנים. בקווים תדירים מאד כמו 4, 5, 16, 51, 66 זה פחות פוגע באמינות, כי ממילא יש מונית שירות כל 5 דקות. לראייה, אלה אכן קווים מבוקשים במיוחד, כי גם האוטובוסים בצירים האלה נוסעים בתדירות גבוהה מאד. בשבעת הקווים המוצעים הביקוש נמוך יותר, מה שאומר באופן טבעי תדירות נמוכה יותר. כלומר, לאנשים לא יהיה מושג קלוש אם המונית תגיע עוד עשרים דקות או עוד ארבעים דקות, כי הרי אין לה לו"ז.
2. בדרך כלל מוניות שירות יוצאות כשהן מתמלאות עד אפס מקום (משיקול כלכלי שלא ניתן לערער עליו), ולאחר מכן אינן עוצרות לאיסוף. זאת בניגוד לאוטובוסים, שלמעט מקרים נדירים של עומס קיצוני ניתן לעלות עליהם בכל תחנה. לכן, בנוסף לכך שאי אפשר לסמוך על מונית השירות כי אין לה לו"ז, גם עד שהמונית מגיעה - בסיכוי גבוה מאד לא יהיה בה מקום. לכן, זאת לא תחבורה ציבורית.
3. למוניות שירות אין תחנות ואין שילוט תחנות, מה שהופך אותן ללא נגישות לנוסעים ארעיים ולתיירים.
4. הפעלת קווים חדשים של מוניות שירות - פירושה שבכל ימות השבוע באחוז נכבד מהתחבורה הציבורית בתל אביב לא יכובדו כרטיסי חופשי חודשי, כרטיסיות וערך צבור, כולל הזכות למעבר בתוך 90 דקות. בסוף, זה פוגע בכיס שלנו.
5. כמו כן, בחלק נכבד מהתחבורה הציבורית בתל אביב לא יהיו הנחות לגימלאים ולזכאים, ולא תהיה נגישות לנכים.
6. לא רק שמוניות השירות יפגעו בתחבורה הציבורית בימי חול, הן גם בשום אופן לא מהוות פתרון לתחבורה ציבורית בשבת - גם בגלל העלות הגבוהה. למשל, מונית שירות מרמת גן לתל אביב עולה בשבת 9 ש"ח. זה גם המחיר בקו 4א ממרכז תל אביב לרמת אביב. כלומר, מי שרוצה לנסוע מדרך הטייסים לרמת אביב משלם 16 ש"ח, ומרמת גן לרמת אביב - 18 ש"ח, זאת בתמורה לזמני המתנה שאינם ידועים מראש, ולהסדרי ישיבה שאינם ידועים מראש. כשמדובר בשניים או שלושה אנשים שנוסעים יחד, במקרים רבים משתלם יותר לקחת מונית ספיישל. אם התחבורה הציבורית היא כזאת שלשני אנשים (בעלי חופשי חודשי, אגב) עדיף לקחת ספיישל מאשר להשתמש בה, זאת לא תחבורה ציבורית.
7. והסיבה החשובה ביותר למה מוניות שירות נוספות בשבת זה רעיון גרוע:
ההחלטה הזאת מנציחה את המשוואה "תחבורה ציבורית בשבת = מוניות שירות". המטרה היתה להילחם נגד הסטטוס קוו, אבל קווי מוניות שירות חדשים רק מחזקים את הסטטוס קוו ואת הקיבעון המחשבתי.
הנימוקים נגד הפעלת קווי מוניות שירות חדשים:
(ואתה תחליט אם הם דמגוגיים או רגשיים)
1. תחבורה ציבורית צריכה להיות אמינה, ואלו למוניות שירות אין לוח זמנים. בקווים תדירים מאד כמו 4, 5, 16, 51, 66 זה פחות פוגע באמינות, כי ממילא יש מונית שירות כל 5 דקות. לראייה, אלה אכן קווים מבוקשים במיוחד, כי גם האוטובוסים בצירים האלה נוסעים בתדירות גבוהה מאד. בשבעת הקווים המוצעים הביקוש נמוך יותר, מה שאומר באופן טבעי תדירות נמוכה יותר. כלומר, לאנשים לא יהיה מושג קלוש אם המונית תגיע עוד עשרים דקות או עוד ארבעים דקות, כי הרי אין לה לו"ז.
2. בדרך כלל מוניות שירות יוצאות כשהן מתמלאות עד אפס מקום (משיקול כלכלי שלא ניתן לערער עליו), ולאחר מכן אינן עוצרות לאיסוף. זאת בניגוד לאוטובוסים, שלמעט מקרים נדירים של עומס קיצוני ניתן לעלות עליהם בכל תחנה. לכן, בנוסף לכך שאי אפשר לסמוך על מונית השירות כי אין לה לו"ז, גם עד שהמונית מגיעה - בסיכוי גבוה מאד לא יהיה בה מקום. לכן, זאת לא תחבורה ציבורית.
3. למוניות שירות אין תחנות ואין שילוט תחנות, מה שהופך אותן ללא נגישות לנוסעים ארעיים ולתיירים.
4. הפעלת קווים חדשים של מוניות שירות - פירושה שבכל ימות השבוע באחוז נכבד מהתחבורה הציבורית בתל אביב לא יכובדו כרטיסי חופשי חודשי, כרטיסיות וערך צבור, כולל הזכות למעבר בתוך 90 דקות. בסוף, זה פוגע בכיס שלנו.
5. כמו כן, בחלק נכבד מהתחבורה הציבורית בתל אביב לא יהיו הנחות לגימלאים ולזכאים, ולא תהיה נגישות לנכים.
6. לא רק שמוניות השירות יפגעו בתחבורה הציבורית בימי חול, הן גם בשום אופן לא מהוות פתרון לתחבורה ציבורית בשבת - גם בגלל העלות הגבוהה. למשל, מונית שירות מרמת גן לתל אביב עולה בשבת 9 ש"ח. זה גם המחיר בקו 4א ממרכז תל אביב לרמת אביב. כלומר, מי שרוצה לנסוע מדרך הטייסים לרמת אביב משלם 16 ש"ח, ומרמת גן לרמת אביב - 18 ש"ח, זאת בתמורה לזמני המתנה שאינם ידועים מראש, ולהסדרי ישיבה שאינם ידועים מראש. כשמדובר בשניים או שלושה אנשים שנוסעים יחד, במקרים רבים משתלם יותר לקחת מונית ספיישל. אם התחבורה הציבורית היא כזאת שלשני אנשים (בעלי חופשי חודשי, אגב) עדיף לקחת ספיישל מאשר להשתמש בה, זאת לא תחבורה ציבורית.
7. והסיבה החשובה ביותר למה מוניות שירות נוספות בשבת זה רעיון גרוע:
ההחלטה הזאת מנציחה את המשוואה "תחבורה ציבורית בשבת = מוניות שירות". המטרה היתה להילחם נגד הסטטוס קוו, אבל קווי מוניות שירות חדשים רק מחזקים את הסטטוס קוו ואת הקיבעון המחשבתי.
מסכיםהנימוקים נגד הפעלת קווי מוניות שירות חדשים:
(ואתה תחליט אם הם דמגוגיים או רגשיים)
1. תחבורה ציבורית צריכה להיות אמינה, ואלו למוניות שירות אין לוח זמנים. בקווים תדירים מאד כמו 4, 5, 16, 51, 66 זה פחות פוגע באמינות, כי ממילא יש מונית שירות כל 5 דקות. לראייה, אלה אכן קווים מבוקשים במיוחד, כי גם האוטובוסים בצירים האלה נוסעים בתדירות גבוהה מאד. בשבעת הקווים המוצעים הביקוש נמוך יותר, מה שאומר באופן טבעי תדירות נמוכה יותר. כלומר, לאנשים לא יהיה מושג קלוש אם המונית תגיע עוד עשרים דקות או עוד ארבעים דקות, כי הרי אין לה לו"ז.
2. בדרך כלל מוניות שירות יוצאות כשהן מתמלאות עד אפס מקום (משיקול כלכלי שלא ניתן לערער עליו), ולאחר מכן אינן עוצרות לאיסוף. זאת בניגוד לאוטובוסים, שלמעט מקרים נדירים של עומס קיצוני ניתן לעלות עליהם בכל תחנה. לכן, בנוסף לכך שאי אפשר לסמוך על מונית השירות כי אין לה לו"ז, גם עד שהמונית מגיעה - בסיכוי גבוה מאד לא יהיה בה מקום. לכן, זאת לא תחבורה ציבורית.
3. למוניות שירות אין תחנות ואין שילוט תחנות, מה שהופך אותן ללא נגישות לנוסעים ארעיים ולתיירים.
4. הפעלת קווים חדשים של מוניות שירות - פירושה שבכל ימות השבוע באחוז נכבד מהתחבורה הציבורית בתל אביב לא יכובדו כרטיסי חופשי חודשי, כרטיסיות וערך צבור, כולל הזכות למעבר בתוך 90 דקות. בסוף, זה פוגע בכיס שלנו.
5. כמו כן, בחלק נכבד מהתחבורה הציבורית בתל אביב לא יהיו הנחות לגימלאים ולזכאים, ולא תהיה נגישות לנכים.
6. לא רק שמוניות השירות יפגעו בתחבורה הציבורית בימי חול, הן גם בשום אופן לא מהוות פתרון לתחבורה ציבורית בשבת - גם בגלל העלות הגבוהה. למשל, מונית שירות מרמת גן לתל אביב עולה בשבת 9 ש"ח. זה גם המחיר בקו 4א ממרכז תל אביב לרמת אביב. כלומר, מי שרוצה לנסוע מדרך הטייסים לרמת אביב משלם 16 ש"ח, ומרמת גן לרמת אביב - 18 ש"ח, זאת בתמורה לזמני המתנה שאינם ידועים מראש, ולהסדרי ישיבה שאינם ידועים מראש. כשמדובר בשניים או שלושה אנשים שנוסעים יחד, במקרים רבים משתלם יותר לקחת מונית ספיישל. אם התחבורה הציבורית היא כזאת שלשני אנשים (בעלי חופשי חודשי, אגב) עדיף לקחת ספיישל מאשר להשתמש בה, זאת לא תחבורה ציבורית.
7. והסיבה החשובה ביותר למה מוניות שירות נוספות בשבת זה רעיון גרוע:
ההחלטה הזאת מנציחה את המשוואה "תחבורה ציבורית בשבת = מוניות שירות". המטרה היתה להילחם נגד הסטטוס קוו, אבל קווי מוניות שירות חדשים רק מחזקים את הסטטוס קוו ואת הקיבעון המחשבתי.
הטיעון נכון אבל הדוגמה שהבאת לא טובה.מסכים
הנקודה החשובה ביותר לדעתי היא הבעייתיות של כיבוד הרב קו.
יש לזכור שבמקומות בהם מוניות השירות הפכו לכלי הנסיעה העיקרי (רחובות- תל אביב), תדירות האוטובוסים ירדה מאוד. למשל ביטול קו 200 שאמור להיות קו אקספרס
וירידת תדירות בקו 201.
המשוואה נותנת שבאם יכנסו 7 קווים של מוניות שירות לתל אביב, תרד תדירות קווי האוטובוס במהלך השבוע והציבור יפגע כי הרב קו לא יכובד על ידי אנשי המוניות.
זה צעד רציני לקראת הפיכת תל אביב לעולם שלישי מבחינה תחבורתית.
לגבי סעיף 2הנימוקים נגד הפעלת קווי מוניות שירות חדשים:
(ואתה תחליט אם הם דמגוגיים או רגשיים)
1. תחבורה ציבורית צריכה להיות אמינה, ואלו למוניות שירות אין לוח זמנים. בקווים תדירים מאד כמו 4, 5, 16, 51, 66 זה פחות פוגע באמינות, כי ממילא יש מונית שירות כל 5 דקות. לראייה, אלה אכן קווים מבוקשים במיוחד, כי גם האוטובוסים בצירים האלה נוסעים בתדירות גבוהה מאד. בשבעת הקווים המוצעים הביקוש נמוך יותר, מה שאומר באופן טבעי תדירות נמוכה יותר. כלומר, לאנשים לא יהיה מושג קלוש אם המונית תגיע עוד עשרים דקות או עוד ארבעים דקות, כי הרי אין לה לו"ז.
2. בדרך כלל מוניות שירות יוצאות כשהן מתמלאות עד אפס מקום (משיקול כלכלי שלא ניתן לערער עליו), ולאחר מכן אינן עוצרות לאיסוף. זאת בניגוד לאוטובוסים, שלמעט מקרים נדירים של עומס קיצוני ניתן לעלות עליהם בכל תחנה. לכן, בנוסף לכך שאי אפשר לסמוך על מונית השירות כי אין לה לו"ז, גם עד שהמונית מגיעה - בסיכוי גבוה מאד לא יהיה בה מקום. לכן, זאת לא תחבורה ציבורית.
3. למוניות שירות אין תחנות ואין שילוט תחנות, מה שהופך אותן ללא נגישות לנוסעים ארעיים ולתיירים.
4. הפעלת קווים חדשים של מוניות שירות - פירושה שבכל ימות השבוע באחוז נכבד מהתחבורה הציבורית בתל אביב לא יכובדו כרטיסי חופשי חודשי, כרטיסיות וערך צבור, כולל הזכות למעבר בתוך 90 דקות. בסוף, זה פוגע בכיס שלנו.
5. כמו כן, בחלק נכבד מהתחבורה הציבורית בתל אביב לא יהיו הנחות לגימלאים ולזכאים, ולא תהיה נגישות לנכים.
6. לא רק שמוניות השירות יפגעו בתחבורה הציבורית בימי חול, הן גם בשום אופן לא מהוות פתרון לתחבורה ציבורית בשבת - גם בגלל העלות הגבוהה. למשל, מונית שירות מרמת גן לתל אביב עולה בשבת 9 ש"ח. זה גם המחיר בקו 4א ממרכז תל אביב לרמת אביב. כלומר, מי שרוצה לנסוע מדרך הטייסים לרמת אביב משלם 16 ש"ח, ומרמת גן לרמת אביב - 18 ש"ח, זאת בתמורה לזמני המתנה שאינם ידועים מראש, ולהסדרי ישיבה שאינם ידועים מראש. כשמדובר בשניים או שלושה אנשים שנוסעים יחד, במקרים רבים משתלם יותר לקחת מונית ספיישל. אם התחבורה הציבורית היא כזאת שלשני אנשים (בעלי חופשי חודשי, אגב) עדיף לקחת ספיישל מאשר להשתמש בה, זאת לא תחבורה ציבורית.
7. והסיבה החשובה ביותר למה מוניות שירות נוספות בשבת זה רעיון גרוע:
ההחלטה הזאת מנציחה את המשוואה "תחבורה ציבורית בשבת = מוניות שירות". המטרה היתה להילחם נגד הסטטוס קוו, אבל קווי מוניות שירות חדשים רק מחזקים את הסטטוס קוו ואת הקיבעון המחשבתי.
ושלא יובן לא נכון, אני מאוד מאוד מאוד בעדלגבי סעיף 2
ממה שעיני שלי במו עצמי רואות בששי לילה (הלילה שבין ששי לשבת)
מוניות שירות קו 16 יוצאות מתחנת המוצא שליד מגדל האופרה (תחילת רח' אלנבי) לאו דוקא מלאות.
הנהג ממתין כרבע שעה וגם אם הוא חצי ריק הוא יוצא לדרך שכן לא חסרים לו נוסעים באלנבי ובאזור התמח"ת שצריכים לצד המזרחי של שכונת התקווה ולאזור דרך הטייסים.
אותו דבר יהיה בשבעה הקווים החדשים שיהיו.
הנוסעים הארעיים ידעו טוב מאוד לשאול אנשים האם ברחוב בו הם עומדים עוברת מונית השירות בקו שהם צריכים או לא ואם לא באיזה רחוב באזור היא כן עוברת.
אל תדאג למי שחרד כל כך על כספו ויש לו חופשי-חודשי לסוגיו. כאלו, בחלקם הגדול, לא יסעו באמצע השבוע בקווי השירות החדשים.
חוץ מזה שבמו עיני שלי ממש אני רואה (אני עובד בדרום רח' אלנבי) אנשים עם חופשי-חודשי ו/או רב קו עם הרבה ערך צבור שמדי פעם כן עולים על מוניות שירות.
הבעיה היחידה היא שסביר להניח שלעולם לא תהיה תחבורה צבורית בשבתות בארץ היות ודמוגרפית הדתיים ובעיקר החרדים מתרבים בקצב גבוה יותר מאשר החילוניים והמסורתיים
(שאגב, אצל המסורתיים אחוזים די נכרים, בשל שמרנותם, מתנגדים לתח"ץ בשבתות וחגים).
אז בין שתי הברירות של להשאיר את המצב הקיים לבין 7 קווי מוניות שירות חדשים צריך להיות אהבל או חלאה על מנת להעדיף את המצב הקיים. נקודה.
זה העניין, הנהגים יודעים שיהיו נוסעים באלנבי.לגבי סעיף 2
ממה שעיני שלי במו עצמי רואות בששי לילה (הלילה שבין ששי לשבת)
מוניות שירות קו 16 יוצאות מתחנת המוצא שליד מגדל האופרה (תחילת רח' אלנבי) לאו דוקא מלאות.
הנהג ממתין כרבע שעה וגם אם הוא חצי ריק הוא יוצא לדרך שכן לא חסרים לו נוסעים באלנבי ובאזור התמח"ת שצריכים לצד המזרחי של שכונת התקווה ולאזור דרך הטייסים.
אותו דבר יהיה בשבעה הקווים החדשים שיהיו.
הנוסעים הארעיים ידעו טוב מאוד לשאול אנשים האם ברחוב בו הם עומדים עוברת מונית השירות בקו שהם צריכים או לא ואם לא באיזה רחוב באזור היא כן עוברת.
אל תדאג למי שחרד כל כך על כספו ויש לו חופשי-חודשי לסוגיו. כאלו, בחלקם הגדול, לא יסעו באמצע השבוע בקווי השירות החדשים.
חוץ מזה שבמו עיני שלי ממש אני רואה (אני עובד בדרום רח' אלנבי) אנשים עם חופשי-חודשי ו/או רב קו עם הרבה ערך צבור שמדי פעם כן עולים על מוניות שירות.
הבעיה היחידה היא שסביר להניח שלעולם לא תהיה תחבורה צבורית בשבתות בארץ היות ודמוגרפית הדתיים ובעיקר החרדים מתרבים בקצב גבוה יותר מאשר החילוניים והמסורתיים
(שאגב, אצל המסורתיים אחוזים די נכרים, בשל שמרנותם, מתנגדים לתח"ץ בשבתות וחגים).
אז בין שתי הברירות של להשאיר את המצב הקיים לבין 7 קווי מוניות שירות חדשים צריך להיות אהבל או חלאה על מנת להעדיף את המצב הקיים. נקודה.
אז לשם שינוי שיפעילו רגולציה (ופיקוח) הדוקיםזה העניין, הנהגים יודעים שיהיו נוסעים באלנבי.
אבל קווי המוניות החדשים מתוכננים לעבור גם באזורים דלים בנוסעים.
אני כבר רואה איך הנהגים יעשו פרסה באמצע הרחוב וייסעו בכיוון השני, ברגע שהמונית תתרוקן.
סביר שהם בכלל לא יגיעו לקצה הקו וזאת למרות שהם חייבים לכאורה. זה בדיוק ההבדל בין אוטובוס למונית.
זה ממש לא ברור שלא תהיה תח"צ בשבת.אז לשם שינוי שיפעילו רגולציה (ופיקוח) הדוקים
ודרקוניים ממש.
נהג שיתפס עושה זאת שיואשם בעבירה פלילית וישפט בבית משפט לתעבורה.
שהזכיון של חברת המוניות שתתפס עושה זאת מעל ל-3 פעמים ישלל בו במקום ובמקומה תכנס חברה חדשה.
בוא לא נהיה תמימים, כל עוד החניוקים לא יחזרו בשאלה אנו נמצאים בחברה שהולכת ומתחרדת.
ברור שבחרה כזו, לצערי הרב מאוד, לא תהיה תח"ץ בשבתות ובחגים.
לכן, האלטרנטיבות הן אך ורק ורק ואך (ושוב, לצערי הרב לאללה) המצב הקיים או קווי מוניות השירות.
האם בחברה שהולכת ייתכנו קווי לילה בשישי בערבאז לשם שינוי שיפעילו רגולציה (ופיקוח) הדוקים
ודרקוניים ממש.
נהג שיתפס עושה זאת שיואשם בעבירה פלילית וישפט בבית משפט לתעבורה.
שהזכיון של חברת המוניות שתתפס עושה זאת מעל ל-3 פעמים ישלל בו במקום ובמקומה תכנס חברה חדשה.
בוא לא נהיה תמימים, כל עוד החניוקים לא יחזרו בשאלה אנו נמצאים בחברה שהולכת ומתחרדת.
ברור שבחרה כזו, לצערי הרב מאוד, לא תהיה תח"ץ בשבתות ובחגים.
לכן, האלטרנטיבות הן אך ורק ורק ואך (ושוב, לצערי הרב לאללה) המצב הקיים או קווי מוניות השירות.
כתבתי מהנייד ולא שמתי לב שנעלמו לי מילים...האם בחברה שהולכת ייתכנו קווי לילה בשישי בערב
בערים שבהן מעולם לא פעלה תחבורה ציבורית בשישי בערב, כולל ערים כמו עפולה, יקנעם והקריות בהן אין תחבורה ציבורית גם בשבת בבוקר?
האם בחברה שהולכת ומתחרדת תיתכן פתיחת סניפים של AMM כמו פטריות אחרי הגשם (ולא רק בתל אביב)?
האם בחברה שהולכת ומתחרדת ייתכנו סופרמרקטים ענקיים שפועלים כל השבת, כמו טיב טעם בראשון לציון מרקט בצומת יגור?
די לפסימיות. צריך להיאבק על מה שמגיע לנו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.