תיאורי משחקים: סיכום דו - שבועי

ycyclop

New member
תיאורי משחקים: סיכום דו - שבועי

מצורף קובץ עם סיכום של 4 המשחקים שתוארו על ידי אנשי הפורום. אשמח לשמוע אם השיטה של סיכום תיאורים נראת לכם.
 

Tali Y

New member
הרעיון טוב, אבל...

הרעיון של איסוף הביקורות הוא טוב מאד, אבל האם ניתן להוסיף אליו הפניה מהעמוד הראשי? זאת על מנת שתמיד תהיה גישה לביקורות בצורה קלה, ולא נצטרך לדפדף בהודעות עד שנגיע אליו. בנוסף, האם ניתן להוסיף אינדקס של המשחקים המופיעים, שיהיה קל יותר לאתר אותם. - נקודה קטנה - הביקורת על המשחק - The confrontation Lord of the Rings שכתבתי היתה חלקית ביותר!
 

ננסק

New member
כנ"ל לגבי הביקורת שכתבתי על Risk

ויש לי רעיון לגבי תפעול הנושא: אפשר לפתוח מילון מונחים לפורום, שלמעשה יתפקד כמקבץ ביקורות, לפי משחקים. או, במקום, אפשר להחליט שפעם בשבוע אחד מאנשי הפורום יכתוב ביקורת מפורטת יותר (חצי עמוד?) על משחק מסויים שברשותו, ומנהל הפורום יכניס את הביקורת כמאמר פורום.
 

backdoorslam

New member
מצטרף למאחה ומסתייג

מצד אחד אני חושב שבאמת אין לקרא למה שנכתב כאן בזעיר אנפין - בקורת על משחק. אולי חוות דעת. מצד שני, אני גם לא סבור שיש להטיל משימות כתיבה על יושבי הפורום. אישית אני אשמח לפרט על דיפלומטיה באחד מימי השבוע הקרובים. צפו לביקורת מפורטת גם על Third Reich שהגיע לביתי לא מזמן.
 

ycyclop

New member
תיאורים ולא ביקורות!

שימו לב לכותרת: תיאורי משחקים. המטרה היתה שאנשים שמחפשים משחקים יוכלו במקום מרוכז לקרוא את תיאורי של המשחקים כפי שנכתבו על ידי אנשי הפורום ואחר כך לחפש ביקורת על משחק שנראה להם.
 
למעלה