תשובה
קודם כל זה ממש לא נכון, אם כבר הפוך,
אם תסתכל לאיזה תיבות הילוכים היו בעיות בשנים האחרונות,
אז היה סקנדל ענקי עם תיבות ההילוכים של פוולסווגן (והם לא רציפות)
והיו בעיות עצומות עם תיבות ההילוכים של פורד (והם לא היו רציפות)
והיו בעיות עם תיבות של טויטה, עד כדי כך שאפילו הישראלים הפסיקו לקנות קורולות, והם לא היו רציפות,
והיו בעיות עם הגירים של גיפ/קרייזלר וגם הם לא רציפות,
לא היו בעיות עם תיבות הילוכים רציפות בשנים האחרונות,
מרבית התלונות נגד תיבות הילוכים רציפות זאת ההתנהגות, נהגים לא אהבו לנהוג עם התיבות הישנות,
ורבים חוזרים על המנטרה הזאת בלי לדעת במה מדובר,
אבל מאז חלפו דורות וטכנולוגיות, והיום אף אחד לא יכול לדעת לפי נהיגה והתנהגות אם מדובר על גיר רציף או טכנולוגיה אחרת, אפילו הגירים הרציפים החדשים מדמים החלפת הילוכים,
הדבר השלישי זה יעילות וצריכת דלק, ותיבות הילוכים רציפות יותר יעילות.
אבל, לשאלתך, בכל מפרט רכב, יהיה כתוב איזה סוג תיבת הילוכים זאת,
ובגדול חברות רכב משתמשות בדרך כלל באותה טכנולוגיה,
אם תכתוב על איזה רכב מדובר, אפשר בקלות להגיד לך איזה תיבת הילוכים זאת.
בגדול מכוניות סובארו, ניסאן, מיצובישי, הם עם גירים רציפים,
ואלו מכוניות מאד אמינות
ובעתיד כנראה גם טויוטה , מזדה וסוזוקי יעברו לגירים רציפים, כי כרגע מפתחים גירים כאלו,
שים לב שמדובר על מכוניות יפניות, והם ידועות כאמינות.