"מצאה את מקומה בפח" - אחרי יותר מעשור של שימוש... אורך חיים
מכובד לתיבה אוטומטית.
וגם אל תיתן לזוטות, כמו העובדה הפעוטה שלא PSA פיתחה את התיבה הזו, אלא סימנס (עד כמה שאני זוכר. בכל מקרה, חברה חיצונית בוודאות), להפריע לך. יוזמות הפיתוח היו PSA ורנו, שגם הגדירו את הדרישות מהגיר - שלא היו קשורות לבעיה המכנית בו (שנפתרה בשלב כלשהו - פשוט שינוי במבנה השסתומים ביחידת הבקרה) - אבל זה לא אותו דבר.
אבל כאמור, אל תטריד את עצמך עם זוטות - הרי בפתיחת השרשור הזה עוד דיברת על כך ש"בעתיד כנראה גם טויוטה , מזדה וסוזוקי יעברו לגירים רציפים", כששתיים מהן מציעות תיבות רציפות בכמה וכמה דגמים כבר היום.
וגם חשבת שאין בעיות בתיבות רציפות... אבל זה כבר בקטנה.
מכובד לתיבה אוטומטית.
וגם אל תיתן לזוטות, כמו העובדה הפעוטה שלא PSA פיתחה את התיבה הזו, אלא סימנס (עד כמה שאני זוכר. בכל מקרה, חברה חיצונית בוודאות), להפריע לך. יוזמות הפיתוח היו PSA ורנו, שגם הגדירו את הדרישות מהגיר - שלא היו קשורות לבעיה המכנית בו (שנפתרה בשלב כלשהו - פשוט שינוי במבנה השסתומים ביחידת הבקרה) - אבל זה לא אותו דבר.
אבל כאמור, אל תטריד את עצמך עם זוטות - הרי בפתיחת השרשור הזה עוד דיברת על כך ש"בעתיד כנראה גם טויוטה , מזדה וסוזוקי יעברו לגירים רציפים", כששתיים מהן מציעות תיבות רציפות בכמה וכמה דגמים כבר היום.
וגם חשבת שאין בעיות בתיבות רציפות... אבל זה כבר בקטנה.