תיבת טקסט ומספור עמודים אוטומטי

osnati152

New member
תיבת טקסט ומספור עמודים אוטומטי

התקנתי תוכנת אופן אופיס בעברית גרסה האחרונה הקיימת. תודה לכם על הפרויקט, למרות שאני רגילה לעבוד עם וורד, השתלטתי די מהר על האופן אופיס. כתבן ותואם אקסל. כמה שאלות: 1. איך מכניסים תיבת טקסט??? ניסיתי לעבוד עם ציוני הסברים, אבל התוצאה לא הייתה מוצלחת.. ניסיתי להכניס שם טקסט עם מספור וזה לא עבד. 2. אין משתמשים בכותרת עליונה ותחתונה. אני לוחצת על כותרת תחתונה מהתפריט, וכלום לא קורה. ברצוני להוסיף מספרי עמודים בתחתית כל עמוד. בתודה מראש, אסנת
 

יאיר B

New member
בואי ננסה:

1. תיבת טקסט: בסרגל העליון של התוכנה, יש לחצן עם ציור של עיפרון (אם תעמדי עם החץ של הסמן יהיה כתוב עליו "הצגת תפקודי ציור"). הלחצן הזה פותח סרגל כלים בתחתית המסמך. יש שם כמה אפשרויות לעשות תיבות טקסט (למשל עם הלחצן שמסמן באות T או לידו יש ענן שגם מיועד להסברים). 2. כותרת עליונה: בסרגל העליון: הכנסה > כותרת עליונה (או תחתונה - אותו דבר) > ברירת מחדל. אחרי שתלחצי על ברירת מחדל, תופיע הכותרת העליונה/תחתונה. קל מאוד לראות אותה כי היא נפרדת מהמסך. לחצי עם העבר על הכותרת העליונה/תחתונה. הסמן עומד שם. סרגל עליון: הכנסה > שדות > מספר דף. יתווסף שדה (באפור שזה הסימון לשדות) עם מספר העמוד שירוץ לאורך כל העמודים. על המספר הזה אפשר לעשות כל מני מניפולציות כמו לשים במרכז/ימי/שמאל, לשנות את הגופן, לשנות את הגודל ועוד כל מני.
 
כותרות עליונה ותחתונה שייכות לסגנון הדף

באופן אופיס קיים מושג חדש "סגנון הדף", הוא מאפשר להגדיר: כיוון דף שוליים כותרת עליונה ותחתונה... כדי להגיע להגדרות ,ללחוץ פעמיים על המילה "ברירת מחדל "בתחתית הדף.(יש תמונה)
 
הוספת מס' עמוד בכותרת תחתונה

לאחר הוספת כותרת תחתונה ניתן להוסיף מידע דינמי כמו: מס' עמוד סה"כ מספרי עמוד תאריך ... דרך תפריט הכנסה בהצלחה
 
למעלה