בריטיש - הסוף - החזר מלא כי הטיסה בוטלה והנשמה הוצאה.
היום, אחרי למעלה משבועיים ולפחות 10 שיחות טלפון בריטיש איירוויז סוף סוף החזירה לי את עלות הכרטיס.
 
משום שהיו לי שני כרטיסים בחברות שונות אינני יכול שלא להשוות את הטיפול המהיר והיעיל של וורג'ין אטלנטיק לסיוט בבריטיש.
 
השפל של בריטיש התבטא בסירוב להתעדכן במידע הרשמי, בנציגה במוקד אירופאי שבתגובה להקראת המידע הרשמי של משרד החוץ הבריטי ענתה "לא אדוני", ביחס סרבני שלקח שיחה אחרי שיחה לשחוק אותו. "מבחינת בריטיש איירוויז מדובר בטיסה לכיוון אחד מתל אביב" נאמר לי, "מבחינת בריטיש איירוויז כתובת החיוב שלי היא בבריטניה" עניתי.
 
ככל שהמצב החמיר והעמדה שלי השתפרה (בהתחלה ההגבלות היו על ספרד בלבד, אחר כך הן התקדמו להגבלות על בריטניה) כך היו יותר ויותר תשובות שאני צודק, שמתישהו ישקלו מה לעשות עם ביטול, אבל שכרגע אין מה לעשות.
 
אתמול הם שלחו מייל שהציע לי לדחות את תאריך הטיסה או לקבל וואוצ'ר פנימי שלהם שאפשר לפרוע בעתיד.
 
היום שלחו לי אימייל שהטיסה בוטלה ושאני זכאי להחזר מלא. היה לינק לאתר BA אבל כמובן שלא היה שם על מה ללחוץ כדי לבקש החזר.
 
הייתי צריך להיות בטלפון ל 10 דקות עד שקיבלתי מענה אנושי וסוף סוף ביטלו לי את הכרטיס תוך החזר מלא. בגלל שהזמנתי מושב מראש יהיו שני החזרים, אחד על הטיסה והשני על המושב.
 
המצב גרוע מספיק בלי "תרומתם" של בריטיש איירוויז. הם החזירו את הכסף אז אין לי סיבה שלא לטוס איתם בעתיד, אבל החוויה השאירה לי טעם רע.