תלבושת אחידה - חשוב

תלבושת אחידה - חשוב ../images/Emo179.gif

לפני מספר ימים קיבלתי מכתב מהבית ספר שלי שמודיע לי שהבית ספר החליט שמהשנה יהיה תלבושת אחידה בבית ספר אסור להשחיט את התלבושת כמו לחתוך וכל מיני (הם לא רשמו שאסור לכתוב על התלבושת) מי שלא בא עם תלבושת ילך להירשם ויורחק מכמה ימים מהבית ספר אני קורא לכולכם! כולנו נצא למלחמה נגד תלבושת האחידה מיצידי יעיפו אותי מהבית ספר אני אלחם על זה קודם שישתפו את התלמידים בהחלטות שלהם אחר כך נדבר זה לא פותר שום פער חברתי והכל זה מערכת חינוך המערכת חינוך הזאת עקומה היא מלמדת את התלמידים בה שהמעמד נקבע לפי הבגדים ולא לפי האישיות שלו אני קורא לכולם להיות חופשיים!!!!! תלכו עם מה שבא לכם!!!!! אל תשאלו אף אחד!!!!! אנחנו ננצח!!!!! בבקשה העבירו מכתב זה לכל הרשימה צאו לחופש!!!!!
 

Vindictively

New member
יווו איזה זיין שכל

סתום תפה למי אכפת זה בצפר זה בגדים שום בולשיט על חופש הביטוי. והם צודקים מעמד לא נקבע על פי אישיות מאיפה הבאת תשטויות האלו? המעמד היום נקבע על פי כ-ס-ף. ומ-ש-כ-ו-ר-ת. ור-כ-ו-ש. קפיטליזם. שמעת על זה? אנחנו חיים בחברה כזאת. (וואלה?) ואיך זה מתאפיין אצל תלמידים? הבגדים שלהם. והאקססוריז. וכל השטויות שהם מבזבזים עליהם כסף. לי אישית לא אכפת מכל הסיפור הזה, תלבושת אחידה לא תלבושת אחידה. אבל לפחות תפסיק לזיין תשכל עם המלחמות האלה שלכם שכל כך מלאות בשטחיות וטמטום.
 
ראשית, אני לא מסכים איתך

בנוגע למלחמה בתלבושת האחדיה, אני לא חושב שזה דבר שעוזר לצמצם הפערים, אבל אני בטוח שזה דבר שיקל עלי, את החיים. (לקום בבוקר ולא לעמוד שעה מול הארון). שנית, בפעם הבאה שמישהו יתבתא בפורום כמו Vindictively, אני אאלץ לחסום אותו.
 

Vindictively

New member
איך התבטאתי?

כבר שכחתי תצנזורה האבסורדית שיש בכמה פורומים כאן בתפוז. מנהלים שלא יודעים איפה לדחוף תסמכות שלהם. (נתערב שתמחוק תהודעה הזאת) לא קיללתי אותו ולא ירדתי עליו. ירדתי על ההודעה שלו וככה אני מנסחת הודעות כועסות שלי. אם יש לך בעיה עם זה אז כמו שאמרת, תחסום אותי. (ואז אנשים עוד בוכים שלוקחים לנו חופש ביטוי..פחחח..)
 

badboy3919

New member
בפעם המיליון... בקשר לתלבושת

האחידה. כבר נאמרו מאות דעות לגבי התלבושת האחידה, ודעתי נשארה כמו שהיא: מצד אחד לא טוב בגלל מה ש Vind... כתבה ומצד שני אין כבר מה לעשות, לא את ולא חברים שלך ישנו את זה, כבר קבעו משהו ואת לא תחליפי את זה (למרות שאני מסכים איתך בחלק מהדברים) אבל מצד שני יש את החלק הטוב שבתלבושת האחידה, אז אנשים די עם המריבות והשטויות, יש תלבושת אחידה וזהו... נ.ב : עומרי, יאללה מה קורה איתך תהיה קצת יותר חופשי, סך הכל אמרה מה שהיא חשבה ויצא לה טיפה לא יפה,תשתחרר אחי.
 
מתוך תקנון הפורומים

שפה ותוכן חופש הביטוי הוא מאבני היסוד של האתר אך גם השמירה על חוקי מדינת ישראל. לפיכך, מנוע מלפרסם באתר את התכנים הבאים : תכנים בעלי אופי מיני בוטה, מאיימים, גזעניים, מוציאי לשון הרע, מעודדים לביצוע עבירות, פליליות או אזרחיות, פוגעים בפרטיות, מזיקים ופוגעים ברגשות הציבור; תכנים בעלי אופי מסחרי ו/או המכילים מידע פרסומי כלשהי; תכנים אשר זכויות הקנין הרוחני בהם אינן שייכות לך; תכנים אשר מכילים וירוסי מחשב מכל סוג שהוא; תכנים הכוללים שימוש בשפה בוטה, גסה או מעליבה; תכנים אשר מהווים הפרה כלשהי של החוק; ותכנים אשר אינם רלוונטים לפורום או לצ'ט בו אתה נמצא. החברה רשאית להסיר תכנים אשר לדעתה מפרים מי מהתנאים הנ"ל ו/או עלולים לפגוע באתר ו/או בצד שלישי כלשהו, והיא רשאית למחוק תכנים אלו בכל עת. מבינה?
 

Vindictively

New member
..............

<<"מזיקים ופוגעים ברגשות הציבור">> חוק רטוב מאוד אז זה אומר שאסור לי להגיד את דעתי. נכון? צנזורה. כי מה אם העובדה שאני אומרת את דעתי פוגעת ברגשות הציבור כי אני לא מסכימה איתו? (עם הציבור כמובן) ניסוח טיפשי של התקנון וכוונה לא ברורה של תפוז. כי אנשים כמוך לא מבינים שהכלל הזה משתייך לסעיפים הקודמים (בעצם מכליל את כולם במשפט אחד כדי שאתה תוכל לסמן אותו ולהראות לי אותו) זה משתייך לתכנים גזעניים ובעלי דעות קדומות, או למשת בדיחות שחורות על הא ודא. --לא-- קשורות להבעה עצמית ולכתיבת דעה אישית. <<"תכנים הכוללים שימוש בשפה בוטה, גסה או מעליבה">> אז רגע, אנחנו עכשיו פורום שומר שפה יפה ואסור להגיד "זיוני" שכל? זה מה שאתה מנסה להגיד לי? אתה כמו הארוסה המטומטמת של אבא שלי שכועסת עליו שהוא אומר שיט במקום שוט. עלוב ביותר. ממש פורום אחלה. פורום שנותן במה לאנשים להביע את דעתם. אם תביא את הפריק הגאה שלנו והוא יגיד במילים שלו שאני פגעתי בו והוא נעלב ממה שאמרתי, אז אני אוריד בפניך את הכובע. אבל אני בספק.
 
כמה הערות.

"חופש הביטוי הוא מאבני היסוד של האתר". שימי לב למשפט, שוב מהתקנון. את מוזמנת להביע את דעתך, כמה שתרצי, כל עוד הוא לא פוגע במישהו אחר. (אני בטוח שאת מכירה דוגמא של אדם שלא הסכים עם דעות של מישהו אחר, ורצח אותו). התקנון נוסח ע"י עורך דין, כפי שדרוש בחוק, ואני מניח שעו"ד יודע בדיוק איך לנסח תקנון כך שאת המשפט "ניסוח טיפשי של התקנון וכוונה לא ברורה של תפוז", אני לא יכול לקבל.
 

Vindictively

New member
אתה פוגע בי

אתה ממש פוגע בי עכשיו! תמחוק מיד את הודעתך. אתה לא מסכים איתי בקשר לניסוח התקנון. פוגע בי אנושות. וגם אסור לנהל דיונים על פוליטיקה! כי זה פוגע בשמאלנים שהימנים לא אוהבים את הערבים, וההפך. וגם אסור להתווכח על איזה צבע יותר יפה! כי זה פוגע ברגשות הזולת! אולי אוהבי הירוק יפגעו מזה שלא כולם אוהבים ירוק? אבוי. תעשה טובה
 

Vindictively

New member
ואגב.

אם עורך דין ניסח את התקנון הזה, הוא חרא עורך דין- עם כל הכבוד.
 
וכאן נמחקה עוד הודעה

שאת סיבה המחיקה אני מפנה להודעה "מתוך תקנון הפורומים". הפורום הזה הוא לא מקום בו אתם צריכים לשפוך את כל העצבים שלכם, אם אתם רוצים לדבר - אהלן וסהאלן, אבל דברו כמו בני אדם. אתם לא ילדים בני 10 - אני מחזיק מכל אחד כאן אדם בוגר, שמסוגל לקיים דיון כמו בן אדם בוגר, ולא אחד שפותח את ה"ג'ורה" שלו כל פעם שמשהו לא מוצא בעיניו. ואולי במקום להדוף אותי בקללות, תחשבו על זה.
 

Vindictively

New member
הנה עוד פעם אתה מפגין את

הבנת הנקרא המצוינת שלך. איפה קיללתי אותך? ותגיד לי, אתה כזה טמפון גם בחיים האמיתיים? אתה בן 15. אתה מתנהג כמו מישו בן 70.
 
לא טענתי בכלל שקיללת אותי.

אלא טענתי שפגעת כאן בחבר פורום אחר, שגולש בדיוק כמוך. בתפוז יש את מערכת הקהילות האיכותית ביותר (ואני לא מתבייש להגיד את זה בכלל), במערכת הקהילות הזאת, שומרים על שפה נאותה. בתור מנהל ושותף בקהילות האלו, אני מחויב לתקנון (שללא ספק לא יזיק לך בכלל להעיף בו מבט) של המערכת הנ"ל, בדיוק כמוך, בדיוק כמו שאר הגולשים כאן. את יכולה לקרוא לי טמפון, את יכולה להגיד מה שתרצי. אני עובד לפי החוק, נקודה.
 
סבבה אז אתה מחויב לתקנון

אבל אתה ממש מגזים נראה לי כל הודעה שאתה קורא אתה בודק ומשווה לתקנון שאין אות שהיא לא במקום!! אתה מגזים תשתחרר קצת!!
 
עומרי עם כל הכבוד...

כן טענת שהיא קיללה אותך. "במקום להדוף אותי בקללות".
 
באורט שפירא יש תלבושת אחידה גם כן

חברה שלי שלומדת שם קיבלה היום מכתב שיש להם תלבושת אחידה גם שם! חחח
 

kipod2

New member
לשם הצדק

אני תלמיד בחטיבת בר לב והשנה נכנסת לתלבושת האחידה, מבחינתי זהו כבוד ללבוש תלבושת שמייצגת את בית הספר, ובייחוד לתת כבוד לאישיות הדגולה.
 
מותק ... מצטערת להגיד לך אבל

זה ממש לא כבוד ללבוש תלבושת שמייצגת את בר לב (בתור בוגרת בר לב ..) ובטח התלבושת האחידה שלכם זאת החולצת ספורט המעפנה שצפרירה רחל וגיל מחייבים לבוא איתה ...
 
למעלה