תלבושת אחידה - חשוב

kipod2

New member
את טועה

1.זוהי לא בושה ללכת עם חולצת בית הספר שכן הוא מוביל בהשיגיו ברמה הארצית ואין אני יודע מתי סיימת אותו שהנך אומרת כך 2. זוהי חולצה אחידה לכל החטיבות ורק הסמל שונה , הסמל קטן ובצד שמאל לא כמו חולצת שיעורי הספורט
 
קיפוד2\כנס

אלאק בר לב מוביל ברמה אבל זה לא ביצפר זה כלא זה!! אתה נהנה כל בוקר להיכנס ולשים טביעת אצבע!? איפה אתה חי?! אני לא יודעת למה אתה מתגאה להיות בבר לב וגם בכלל מתגאה בביצפר שלך בכלליות אני אישית שונאת ביצפר! וישרר אחרי ביצפר אני אחליף חולצה מחולצת ביצפר אני לא אלך איתה אחרי צהרים כדאי להיתגאות בביצפר שלי זה בולשיט ואמלה איזה כיתה אתה?! אתה כותב בשפה ממש גבוהה חלק מהמילים לקח לי זמן לקלוט(חמדה אשמה)!!
 
בר לב זה הבית ספר הכי חרא בכ"ס כנסו

"אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו" - משפט מאוד חכם ואני אסביר למה. מי שעובר ככה סתם ליד בית ספר בר לב יחשוב לכאורה שהבית ספר הוא אחלה למה המבנה שם באמת יפה וחדש והכל. אבל בתור אחד שסיים בר לב לפני שנה אני יכול להגיד לכם שצוות המורים שם פשוט על הפנים. לדוגמא ואני פונה לתלמידי בר לב שיגיבו: מי שלומד עם טלילה, את מי היא באמת לימדה חוץ מלספר על המעשיות המשעממות שלה שכביכול היא טיילה בעולם והייתה בקניה (יכול להיות שזה נכון אבל זה לא מעניין אותי).אתם יודעים שהיא גם מעצבת בתים אז באמצע השיעור היא הוציאה שרטוט של איזה בית והתחילה להתווכח עם מישהו בטלפון פשוט בושה וחרפה. בבר לב עמדתי על 75-80 ומאז שהגעתי לתיכון אני על 90 תאמינו לי בר לב זה חרא של בית ספר!!!!! תימנעו מלהגיע לשם.
 

kipod2

New member
בר לב שונה לגמרי

בר לב שונה לגמרי מן התאור שלך. זה נכון שטלילה מעט מערבבת בין שתי עבודותיה אך בסך הכל אין מה להתלונן על מהלך השיעורים.
 
אממ תגובה בתור בוגרת השנה של בר לב

לא צריך להגזים האומנם לא כל המורים הם חרא (ממש לא ) תראה את מירב המורה לערבית תראה את יונה המורה לצרפתית הן אחלה מורות ויש עוד כמה כאלה זה שטלילה משוגעת -ידוע זה לא כזה חרא של בית ספר @@@!!!!
 
עם מירב ויונה לא למדתי אבל

אני מדבר על רוב המורים כמו מיכל, גרוסמן,אסף. תאמינו לי צוות המורים שם זה בדיחה.
 
אתה לא מבין...

זה לא רק אני זה פשוט כולםםםם. אני מכיר פולללללל תלמידים שם שלא מסתדרים עם אף אחד למה המורים שם פשוט לא עושים את העבודה שלהם. משחקים כל השיעור.
 

kipod2

New member
זה לא נכון

מורות כמו גרוסמן פשוט עושות את העבודה שלהן אם אתה מצפה למשהו אחר אז זו בעייה שלך.
 
מעניין מאוד...

אצל גרוסמן חצי כיתה אצלנו ישבה על 60-70 ועכשיו בתיכון אותם תלמידים על 80-90.
 

kipod2

New member
אצלנו

אצלנו בכיתה אין העיות עם גרוסמן או עם מיכל...
 

ברקודית

New member
לא אמרו שאסור לקשקש על החולצה...

ואפשר לרקום לזה כל מיני דברים וללכת עם נעצים וסיכות
 
אפשר לעשות גם הדפס ../images/Emo179.gif

אפשר גם ללכת בחנות ברחוב ירושלים ולעשות הדפס על החולצה ואפשר אפילו ללבוש את החולצה הפוך
 
למעלה