תליית מגבת על קיר

Gandalf24

New member
תליית מגבת על קיר ../images/Emo53.gif

שלום, לא מזמן חזרתי מחו"ל, וקניתי בקפריסין מגבת שיש עליה כזה דוגמא של טיגריס בחום, על רקע שחור כזה. אני מעוניין לתלות אותו על הקיר בחדר. איך עושים את זה? יש קולב מיוחד ארוך למגבות האלה? או שצריך לתלות עם מסמרים, אני אשמח להסבר מפורט. תודה רבה מראש לכל המגיבים והעוזרים.
 

אף מים

New member
לא ניתן לתלות טיגריס עם רקע שחור

אבל עם ציור אחר אפשרי בעזרת מסמרי פלדה
 
את הבדיחות תשאיר לסוף../images/Emo22.gif לא רע לספר בדיחות, אבל לא תמיד מבינים את ההומור שלך. אם אתה כבר עונה ,אז תענה קודם לענין.ובדיחות תמיד יתקבלו בהבנה ובהומור....
 

Gandalf24

New member
רגע..

למה בדיוק אי אפשר לתלות? מה הקשר בדיוק לתוכן התמונה? אני מדבר על מגבת עם דוגמא שבעיקרון אפשר לתלות אותה. השאלה היתה איך תולים כזה דבר, זה הכל.
 
זאת היתה בדיחה ,אח"כ הוא ענה מסמרים לקירות יהיו פתרון טוב. אפשרות אחרת :לתלות עם דיבלים פסי עץ על הקיר.ואלהם להצמיד את המגבת עם נעצים או סיכות של אקדח סיכות.
 

אף מים

New member
אולי עדיף לשאול שאלות אינפורמטיביות

ולא להלאות את חברי הפורום בפרטים מיותרים
 

שיטרית

New member
תליית מגבת /בד

אפשר גם בחלק העליון של המגבת לתפור תוספת של בד כפולה ומקופלת פתוחה בשני הצדדים שבתוכה תוכל להשחיל מוט עץ(דיבל) לקשור אליו חוט משני הקצוות ולתלות עם מסמר או לוותר על החוט לנעוץ שני מסמרים בקיר שהמרחק ביניהם קטן מאורך המקל ולהניח/לתלות עליהם את המוט(שכמובן מושחל בתוך הנ"ל)
 
למעלה