תם גל יתארח בתפוז ביום שני ב 17:30

תם גל יתארח בתפוז ביום שני ב 17:30

תם גל המגלם את דמותו של יונתן בן נון יתארח בתפוז, ביום שני ה10.1.05 בשעה 17:30 מייד עם סיום התכנית. שרשרו שאלות עכשיו
 

mikmik000

New member
יששששששששששששששששששששששש

חולה עליווו הוא כזה ממוש' חחח.. לאן משרשרים שאלות לכאן??
 
שאלות -->מערכת פליז תקריאו שאלה אחת

תםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם.... הורס קטןןן... לאב יוו... *מערכת+מראיין* פליז... אני רוצה שתשאלו אותו שאלה אחת לפחות ופליז... אני רוצה ד"ש... תגשימו לי חלום ושתם ימסור לי (ספיר) ד"ש פלוז נשיקה... פליזז אני מתחננתת..... ועכשיו לשאלות...: 1. מאיפה אתה? 2. מה אתה חושב על זה שמבדילים בינכם למורדים? 3. אתה בכיתה ח'? 4. בן 13 וחצי? 5. יש חברה? 6.למה לא נכנסת אף פעם לפורום.? 7.במה עוד השתתפת חוץ מהסדרה ראש גדול? 8. אתה היית מוכן לקשר עם מעריצה (בבקשה תשאלו אותו את זה).... אני מתחנננתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת......... פלייזזז..... דבר איתי במסרים.... 2אה2ה שלא תגמ7 לע!לם: 0פ*7!ש.........!!!!!
 

sapir inbar

New member
שאלותתתתתתת

מאיפה אתה? בן כמה? איך הגעת לסדרה? תמסור לנו פליזזז ד"ש (ענבר וספיר)
 

mikmik000

New member
יששששששששש

חולה עליווו הוא כזה ממוש' חחח.. לאן משרשרים שאלות לכאן??
 

mikmik000

New member
אופסס שלח לי פעמיים כי חשבתי שזה

לא שלח בפעם הראשונה אז עשיתי חזור ושלחתי שוב.. סורי..
 
לתום גל

ממצב אתה די בגילי ויש לי כמה שאלות: א. איך היה לשחק בתור ילד שיותר קטן ממך במציאות, והאם במציאות גם יש לך אח גדול? ב. אתה שיחקת במשהו אחר לפני ראש גדול כי אתה פשוט מאוד מוכר לא יודעת למה? ג. למה אתה לא נכנס לפורום אף פעם ??? (לא שראיתי) וזה לא שאני אומרת שאתה חייב להיכנס אלה פשוט רוב השחקנים נכנסים מדי פעם וכותבים הודעות ואתה כלום... ואם תוכל למסור לי דשדוש סואו קוראים לי נטלי ליבני
 

mikmik000

New member
אוקי אז שולחים לכאן.. שאלות!

אוקי.. קודם כול רציתי להגיד לך שאני חושבת שאתה ממש חמוד ומוכשר [כמו כול השחקנים של ראש גדול...
] והנה השאלות: 1. איך הגעת לשחק בראש גדול? 2. האם היה לך ניסיון קודם במשחק [למדת במשחק או שיחקת במקומות אחרים..]? 3. אם הייתה לך את האפשרות לשחק מישהו אחר [לא הדמות של יונתן] מי היית רוצה לשחק? למה? 4. מה אתה עושה בימים אלו לאחר שהסתיימו הצילומים לראש גדול? ובקשה קטנה: אם אתה יכול פליזזזזז למסור לי דש?? קוראים לי מיכל אבל שמתי לב שיש עוד מיכל כאן אז אתה יכול למסור למיכל רון? תודההה!!! [ד"א.. פעם חשבתי שזה סתם הדש"ים ושאתם לא מוסרים אבל אמרו לי שכן אז פליז תגיד כי אף פעם לא מסרו לי..חחח תודה!
]
 

°°NaTaLi°°

New member
חח ידעתי שאלות:

1. מה התאריך לידה שלך? 2. מאיפה אתה? 3. איך זה להופיע בטלווזיה? 4. מאיזה גיל התחלת לשחק? 5. איך זה לשחק את יונתן? האם היית רוצה דמות אחרת? 6.איך זה לראות את עצמך בטלווזיה? 7.האם שיחקת בסרט או סידרה אחרת? ועם תוכל אז תמסור לי ד"ש בבקשה!
 

popkoren

New member
תם שיחק ב-"צימרים"....

לכל אלו שזיהו אותו אבל פשוט לא ידעו מאיפה, אגב, תם, אחלה שחקן, שאלה- מה דעתך על הדמות של יונתן, ועל כל הקטע של הקושי בריכוז?
 
שאלותתתתתתת...

קודם כל אתה כמעט בגילי ואתה מזה חמוד!!!!! אתה משחק מדהים,ואתה ממש מוכשר..... כמה שאלות: *קודםםםםם--למה אתה לא נכנסת לפורום אף פעם?! *איפה שיחקת בעבר? *יש לך תוכניות לעתיד? *איך היה לשחק עם נטע הבר? *עם מי הכי הסתדרת על הסט-בין אם זה מבוגרים ובין אם זה צעירים יותר... *מיהו המודל לחיקוי שלך? *איזה סוג מוסיקה אתה אוהב? *מה התחביבים שלך? ווווזהוו........ נ.ב--->מערכת-->תמסרו לו שאני רוצה ד"ש פליז!!!!
 

אביושה

New member
מה?!

את בת 15 ואת בערך בגיל שלו?1 בן כמה הוא? הוא נראה הרבה יותר קטן! (בלי להעליב אפחד...אותו ואת המעריצים שלו) הוא כזה חמוד! ואא שלו בסידרה (אבא שלו ושל תומר) לא יודעת אייך קוראים לו (לאבא) הוא שיחק במרי לו -המחזמר. אזזזז...... בן כמה תום?
 

אביושה

New member
שיואווו!!!!

הוא דוגרי נראה בן 8! אני לא רואה החברה הטובים אבל אני אראה פעם אחת לראות אותו...הוא כזה ילד חמוד!!!!! אני לא מבינה אבל איך הוא נראה כ"כ קטן... :\
 

mikmik000

New member
יווווו רציניייי???

הוא בגיל שלי!!!! הייתי בטוחה שהוא קטן ממני בכמה שנים טובות...חחחח [בלי להעליב אפחד.. ובעיקר לא אותו..]
 
הוא בן 13,כיתה ח' בדוק!!!!

וווווווואיך שאלת אותו בפרטי אם הוא לא נכנס אפילו פעם אחת לפורום?!!?!?
 

mikmik000

New member
יואו הוא בכיתה שלי בגיל שלי..

באמת איך שאלת אותו אם את בעצמך [או שזה לא היית את..] אמרת שהוא לא נכנס אף פעם.. והוא באמת לא נכנס.. אין לו משתמ בכלל אז איך שאלת אותו.?
 
למעלה