תמונות מהיום

sAp14

New member
תמונות מהיום../images/Emo9.gif../images/Emo20.gif

-אדר ואיירוולף -אסף וטניה -ג'ניפר ואבסולוט -שניאל ולינה -זהר וסרג'יו -זוהר וליונל -מאיה -נעה ולאקי -נעה ולט איט בי -נעמה וג'רונימו(?) -מיה ונל -עידו ווגאס -אסף וואן קיור -גלי ואולימפיה Z -דן ואפצ'י -דרור ורונלד -זהר ונייטמר -ליאור ו...? -מור ודונלד -מיכי ופיורה -עדי וטורנדו -קפלן ונייטמר מזכירה שאני שולחת לא,מעלה .
 

gili600

New member
אחות שלו ../images/Emo3.gif

שלחי לי את של זהר פליז
(וכן נשרפתי בסוף
)
 

sAp14

New member
חחח כפרות עליךך

זה היה ברור שתשרפי! את לבנה כמו הקיר!
 

SILVER LADY

New member
אנשים כנסוו!!!

היכ חשוב בעולםם, אם מישהו מצא, לקח, השאיל ,לא יודעת מהה : ג'קט כחול כהה [שהבפנים שלו אדום] ו\או קסדה שחורה דמוי GPA כזאתי של האריס הורס שיצור בבקשה קשר זה חשוב!!!
 

Vintage Queen

New member
אם למישהו יש תמונות

של מישהו על הסוס אוליבר או ליאור אלבק על פאפי שישלח פליז =]
 

nooka

New member
יש לי תמונות מאתמול...

אתמול צילמתי הרבה אנשים בתחרות הבעייה זה שאני לא כל כך יודעת ומכירה מי זה מי... אז הנה המסנג'ר שלי: [email protected] נועה..
 
../images/Emo207.gif גם לי יש כמה תמנמנות ../images/Emo207.gif

נשארו כמה תמונות שעדיין לא שלחתי, חלק אנלא ידע מי הם... אין לי בעיה להעלות לפה! * קומרובסקי וסרג'יו * אוריה ובלרינה- שתי תמונות לא משו... * רוכב בלונדיני עם ז'קט שחור, שמיכה לבנה ובנדאג'ים לבנים וסוס חום בהיר עם בלייז על הפרצוף (המספר לא ברור משהו עם-99) * רוכב עם שמיכה תכלת וסט מגנים של BR תכלת, סוס ביי. * רוכבת מנצר (נראלי שראיתי בשמיכה אבל לא בטוח
) חולצה ורודה מתחת לז'קט, סוס חום וסט מגנים. * רוכב עם חולצה תכלת שמיכה שחורה ומגנים, סוס ביי (נראלי שזה הסוס שגם סירב במכשול של מכבי ת"א) * רוכב עם ז'קט שחור כפפות שחורות בנדאג'ים קידמיים לבנים ומגנים לבנים מאחור, שמיכה לבנה, סוס חום עם בלייז בפרצוף. * רוכבת בלונדינית עם ז'קט שחור, שמיכה לבנה, מגנים קידמיים ואחוריים לבנים סוס חום. * רוכבת עם ז'קט שחור, שמיכה לבנה עם כיתוב+סמל קטנטן בצד ימים בצבע אדום, מגנים של BR (נראלי שחורים). * רוכבת (נראלי שזו מיכל), עם סוס ביי ושמיכה לבנה. * רוכב על סוס ביי עם שמיכה לבנה וז'קט ועם מגנים לבנים (ארבעה מגנים) מספר משהו עם 60 בסוף.
 
עוד אחד נוסף...

* רוכב עם חולצה תכלת ושמיכה BR אדום עם בז' במסגרת, מגנים חומים נראלי וסוס ביי.
 

PinkPony

New member
תודהה רבה חחח למרות שזה לא נפתח ליי..לא נורא

וברור שאני יצאא חחח
 

SILVER LADY

New member
יש לך במקרה שלנו?

סוסה שחורה עם שמיכה בז'? סרט אדום בזנבב? --->> נראת כמו השליחה של השטן חחחחחחחD=
 
למעלה