לא להגזים
זולה ויעילה - לא. לפחות לא בהתחלה. כדי להגיע גם לזול ויעיל, צריך להתחיל ביקר ולא יעיל. אבל כאן אנחנו חוזרים לחברות התעופה... שרוצות זול ויעיל. ואגב, אחת הדוגמאות שזה כן קורה, היא במנועי סילון החדשים - בגלל בעיות רעש, החברות נאלצו לפתח מנועים יותר שקטים. אז בהתחלה זה היה להם יקר... והיום, לכולן (חוץ מהמטוסים של חה"א שלנו...) יש מנועי סילון שקטים. זה נכון שמעבר בין מנוע סילון כזה, למנוע סילון אחר הוא הרבה יותר קל ממעבר בין מהירות תת-קולית לעל קולית... אבל גם כדי להגיע לשם - פשוט צריך דרישה.