תמונות, רבותיי, תמונות!

leeloo

New member
הכנתי משהו כזה למישהו מזמן..

וגם עוגת שוקולד עם פצפוצים.. יצא פשוט מעדן מלכים... לא נורמלי.. אשמח לתת את המתכון, אך אני בספק אם אפשר לחזור על ההצלחה.. אפילו מי שנתנה לי את המתכון לא עשתה זה כל-כך טוב.. פשוט עוגה טעימה ונהדרת, והשילוב של התותים בציפוי שוקולד היה נפלא ביותר.
 

i c y

New member
../images/Emo99.gif../images/Emo67.gif../images/Emo99.gif../images/Emo42.gif

איזה יופי...
*נמרחת על הרצפה*
 
שלום לכולם!

אני חדשה פה (נו טוב גם הפורום די חדש לא?) אז אני מאוד אוהבת שוקולד, אבל לא אוכלת בכמויות, וגם לא סתם חפיסות שוקולד רגיל, אלא שוקולד מריר!!! שוקולד חלב אני לא אוהבת! טוב, יאללה ביי, אני מתה לישון...מצפה לתגובות... נ.ב סליחה על הניצול שירשור לא קשור, פשוט לא רציתי לפתוח הודעה חדשה בשביל זה... מצחיק קצת לא?
 

ליאן.

New member
מותר לפתוח הודעות חדשות חופשי! ../images/Emo13.gif

יש כאן מנהלות שאוהבות לשרשר אתכם, אז זה בסדר..
נדמה לי שקראתי איפשהו ששוקולד מריר מצביע על אנינות טעם, תמשיכי כך! מה עוד את אוהבת?.. ברוכה הבאה לפורום ולילה טוב בינתים..
 
תודה...!

אממ...אניניות טעם?! *מרוצה מעצמי* אני גם אוהבת כדורי שוקולד, עוגות (רק שוקולד!), ואני מאוד מאוד אוהבת להכין שוקולד בצורות, זאת אומרת אני לוקחת שוקולד מריר (רק עם שוקולד מריר זה יוצא טוב, וזה גם טעים!) וממיסה אותו, עכשיו אסור לי להדליק לבד גז, ואם אני רוצה לעשות הפתעה להורים שלי כשהם חוזרים מהעבודה, אז אני מרתיחה מים, חותכת לקוביות את השוקולד מריר, ושמה בתוך סיר קטן, שנמצא בתוך סיר גדול שבתוכו נמצאים המים החמים
וככה אני ממיסה ואחרי כמה דקות נהיה לי שוקולד מומס, חם, וטעים! אני שופכת לתבניות (יש לי מלא, וגם של פו הדוב! זה יצא מהמם!) ואז שמים במקרר ושעה-שעתיים, וזה מוכן! בתאבון! חחח...יצא לי מין מתכון! וגם חרוז... אז בכל אופן עוד טיפ קטן...אם נגיד בחורף שקר, ובא לכם משהו מתוק וחם, אתם יכולים להמיס את השוקולד, ולא לקרר אותו, אלא פשוט להשאיר ככה ולאכול כל עוד זה חם... מומלץ עם תוכנית טלויזיה טובה, ושמיכת פוך!
טוב החלטתי שכן אני אשאר פה כי זה פורום מתוק (תרתי משמע), ויש לו מנהלות ממש נחמדות (התחנפות, התחנפות, התחנפות!) וזהו! אז אני משתקעת כאן...יאמי!
 

ליאן.

New member
תמונות, רבותיי, תמונות! ../images/Emo67.gif

הנכם מתבקשים להעלות תמונות של שוקולד בכל גודל, צורה או צבע (אנחנו לא גזענים
).. כמה שיותר מיוחדות ויותר מגרות, יותר טוב..
כמובן שכולן תועלנה לגלריית הפורום עם קרדיט מלא..
אז קדימה..!
 

שוקו15

New member
התמונות של שוקו!!!!!

שלום כולם!!! לרגל העבודה שלי (שאני אפרסם אותה ביום ראשון בפורום) , אני מציג בפניכם את התמונות שיש לי. תהנו!!!!!!
 
למעלה