תמיד חלמתי להיות נהגת משאית

../images/Emo207.gifואני חלמתי להנהוג באוטובוס וויתרתי

אז מותר לנו להיות כאן? כי אני לא עונה על אף קריטריון שקשור בנהגי משאית מלבד העובדה שלאבא שלי היתה משאית והוא נהג בה שנים. בהצלחה!
 
זה המון שנים- כבר מדווחת.

טוב צלצלתי לאבא ועשיתי תחקיר.............. אז ככה ב 1949 הוא התחיל לנהוג משאית בקיבוץ בית גוברין במסגרת: "קואופרטיב התנועה" של הקיבוצים - נען גבעת ברנר, בית גוברין. 1. התחיל לנהוג על - פורד F5 2. מוריס (חצי משאית) עם הגה ימני- לפלחה 3. פרגו 4. מקדיזל לנובה - משאית עודפי הצבא האמריקאי של מלחמת העולם השניה- על המשאית הזו העלה את אימי בחודש תשעי לקחת אותה לחדר לידה בשנת 1951 5. סופרוויז 6. פורד F8 וכשעברו למושב עבד במסגרת מובילי לכיש על המשאיות הבאות: 7. קנה בשנת 62 19 GMC דיזל (וגם התהפך איתו ויצא שלם ) 8. דיבר אנגלי DEVER 9. קלייזדל מי מכיר את השמות האלו?
 

sprinter518

New member
היסטוריון מוטורי!

אז ככה...אבא שלך הוא כניראה מסוג האנשים שבבוקר שותים דיזל ושוטפים פנים בחול,הוא נהג משאית מהסוג שהיום כבר לא קיים אלו משאיות שכדי לנהוג אתן היית צריך להיות עם יד של מרים משקולות ממזרח גרמניה וסובלנות של סינית שסורגת סוודר כדי לכסות את חומת סין...הייתי שמח להיפגש עם אבא שלך ולשמוע איך היה פעם לפני הידראוליקה פנאומטיקה אלקטרוניקה ושאר תקני יור 1,2,3,4,5 וכו'
 
אבא שלי

אבא שלי היקר שיחיה הוא בן 78 כבר שנים רבות אינו נוהג משאית מאז עברו הורי מהקיבוץ למושב הפכו הוא ואמא(76) להיות חקלאים ועד היום. אבא הוא איש פעיל אנרגטי, מלח הארץ, לוחם פלמ"ח (גם אמא) אבל לא זוכרת שראיתי אותו שותה דיזל או שוטף פנים בחול. מה שכן ראיתי שהוא נהנה לחייך אל הענבים שהוא מגדל ובוצר, מחבק את האפרסקים, מלטף את העגלים והכבשים. חוגג במסיק נזייתים ושמח עם כל 5 ילדיו נכדיו וניניו בכל מקרה אם אתה עדיין מעוינין לפגוש אותו אז אתה יוצא לחוויה של חייך בהצלחה. בהצלחה.
 
נאלצתי לותר כי הייתי כבר מורה בפועל

והמנהל סרב לשחרר אותי לקורס של חודש מהלימודים. אבל בעלי היה נהג אג"ד 30 שנה..............
 

אלון 58

New member
את יכולה גם לקרוא על-כך בפורום 394...=

=פורום תחבורה צבורית
.
 

Eran De Niro

New member
יש כמה נהגות שאני מכיר

לא באופן אישי אבל ככה מהדרך ואפילו הן נוהגות על פול טריילר (כבוד )
 

Eran De Niro

New member
זה יהיה קשה שאני על מהירות חחח והן חוצות אותי

אם היו לי וילונות הייתי עושה פרסום אבל אפילו פרסומת של החברה שלנו לא שמתי
 
למעלה