תמשיכו לבכות...מתפרעים ובוכים...

ה ש פ ן

New member
תמשיכו לבכות...מתפרעים ובוכים...

אם אזרחי המדינה הערבים רוצים להצטרף למאבק נגד המדינה היהודית שיעשו זאת מבחוץ ולא על חשבוננו . אני מבין שלא נוח להם, לערבים, להמשיך ולהתגורר במדינה שעל פי הגדרתה היא מדינה יהודית ושתכלית קיומה היא לשמש בית לאומי לעם היהודי. אבל מה שלא לגיטימי הוא הרצון שלהם להישאר דבוקים לעטיניה של המדינה היהודית תוך כדי מלחמתם בה. אסור לנו להרשות שמצב זה יימשך. מי שלא רוצה ביהדותה של המדינה הזאת צריך, בראש ובראשונה, לוותר על אזרחותו בה. לא מדובר בגירוש מן האדמות או מן הבתים, אלא בהתנתקות מן המוסדות הרשמיים של המדינה היהודית. אי אפשר, למשל, גם להיות חבר במוסד המחוקק של המדינה היהודית – וגם להילחם נגדה. שיתנתקו מצינורות היניקה של המוסד לביטוח לאומי, שיחדלו להשתמש בשירותי הבריאות המפוארים שלנו, או במערכת הכבישים המתקדמת שהוקמה כאן; בקיצור, שילכו מפה. אם אינם עושים זאת עליהם לחדול מיד מהכרסום הפנימי בבסיסי זהותה של מדינת היהודים. מתוך מקור ראשון .
 

מוחמד5

New member
רוצחים ילדים- ומאומרים מוסריים

תעמולה שבשלינג פלשתיני
 

DIGITAL MAN

New member
למה שלא תבדוק בהיסטוריה

מי התחיל לרצוח נשים וילדים על לא עוול בכפם?! חדירות המחבלים, להזכיר ל את סמיר קונטאר? שעד היום לא מתחרט על מה שהוא עשה? ויש עוד עשרות רבות כמוהו, אז אתה קורא לנו רוצחי ילדים שחמאסניקים מלאים בחומרי נפץ מסתובבים בינהם ויורים קאסמים לעברנו, למה אתה לא מטיל עליהם אחריות?
 
ואתה חושב שסוריה וחיזבאללה יתנו לזה לקרות?

תוך כמה ימים, שבועות לכל היותר, הם בולעים את הגליל. רק מדינה ציונית חזקה בתמיכת המערב מסוגלת ליצור נגדם מאזן אימה הולם.
 

גידעון1

New member
אפילו לגבות ארנונה כמו שצריך ראשי הערים שלכם

לא מסוגלים אז לנהל שלטון אוטונומי כן? אתה הרי יודע שעם ניהול עצמי באה גם האחריות. לא תוכלו לבכות "ישראל אשמה" כשיהיו לכם בעיות. צר לי אקרא אבל לקיחת אחריות והפקת לקחים זה לא משהו שהחברה הערבית חזקה בו. . אגב אוטונומיה זה כמעט כמו מדינה.
 

גידעון1

New member
אז איך אתה יכול לטעון שמדובר באחלה רעיון?

אגב ישנו גילוי דעת נדיר של וועדת המעקב בנושא ניהול עצמי "אם הרשויות המקומיות שלנו יתמוטטו - יהיה בכך מסר רע מאוד, לפיו הערבים אינם מסוגלים לנהל את ענייניהם"
 
הרעיון נהדר

זה שקשה ליישם אותו עכשיו אינו אומר שבעתיד הקרוב או הרחוק אי אפשר להוציא אותו אל הפועל, כבר היום אם תקרא את המאמרים של ראאיד סלאח תגלה שהוא מדבר על אוטונומיה, לא שחרור פלסטין ובלה בלה, אוטונומיה לערביי ישראל, והתנועה האיסלאמית עושה את זה באופן חלקי, בכל מיני מקומות היא לוקחת על עצמה את מה שהמדינה מסרבת לקחת, מקימים גני ילדים, מתקנים מדרכות וקירות נופלים, מסדרים בתי קברות ומשחקיות, מרפאות, מסגדים, עזרה לנזקקים, מין פרויקט סוציאלי כזה של ניהול עצמי.
 

מוחמד5

New member
מה רע בניהול עצמי !!!

מה רע בקריאה לאוכלוסיה לשלם את מסיהם !! זה רע? לא לשכוח ללמד אותנו שיעורים בניהול עצמי , אני רק מקווה שהשיעורים לא יובילו אותנו לחקירות ולבתי כלא. בדומה לאלה לחקירות שמנהלים כעת את המדינה ,ראשי ממשלה (הולך אחורה בזכרון ,מנסה להיזכר מי לא נחשד בפללים, שרים.. חלקם ישב בכלא וחלקם עדיין בחקירה.... ראשי עיריות ...). איזה שטית ניהול רוצים ללמד אותנו בדיוק ?
 

גידעון1

New member
השלטון הישראלי על כל מגרעותיו יותר טוב מכל

מדינות ערב. אתה רוצה להשוות זכויות אדם? בא תראה לי מדינה ערבית אחת שבה היו מסכימים להקים וועדה כמו וינוגרד. בא תראה לי מדינה אחת ששלטון החוק היה קורא לראש הממשלה להתייצב לחקירה כמעט ללא התראה. מוחמד אנחנו (בניגוד לערבים) עם שכן דורש תיקונים והפקת לקחים. בכל מדינה ערבית אחרת דברים כאלה היו נגמרים בהתנקשויות מצד ראשי השלטון. אגב לא הבנתי איך קבעת שטענתי שלקרא לאוכלוסיה לשלם מיסים זה דבר רע? הכתבה הזאת נועדה להראות לך שאפילו הערבים מתריאים על כך שיכולת הניהול שלהם גרועה.
 

גידעון1

New member
אגב מוחמד בא תקרא מה ערבי אחד חושב על ניהול

ערבי. זה מישהו שלא תוכל להתעלם ממנו "בוודאי שלא הייתי מחליף את השלטון הישראלי בשלטון ערבי כלשהוא" ניהול ערבי
 
מה זה בדיוק אוטונומיה? מאיזה סוג?

אילו חוקים ישראלייים היית דורש מתושבי הגליל הערבים לקיים ואילו לא?
 

גידעון1

New member
אני בעד לתת אוטונומיה מלאה למשולש

או לחילופין העברה למדינת פלשתין. חודש תחת שלטון חמאסי ותתחננו לשוב לישראל.
 
אוטונומיה אין בהכרח התחברות עם חמאס

הארץ הייתה מחולקת כל הזמן למחוזות ואוטונומיות, בעכו בירושלים ביריחו, זה נראה לי פיתרון לכל הבעיות וכל המחוזות הללו יהיהו מחוברים לשלטון מרכזי אחד.
 

גידעון1

New member
בקיצור מה שאתה רוצה זה שלטון עצמאי נוסח מדינה

עם תוספת של חבל טבור למדינת ישראל. ממש אחלה רעיון. ככה תהיה לכם עוד מדינה משלכם וכל פעם כשיהיו לכם בעיות תוכלו לדרוש מישראל עוד ועוד דברים. NICE TRY
 
למעלה