תנור של scholtes

osnatyD

New member
תנור של scholtes

שלום לכולם רציתי לספר לכם על התנור שקניתי של חברת scholtes. קניתי תנור יקר יחסית כי חשבתי שכדאי להשקיע בתנור טוב. בפעם הראשונה הגיע אלי טכנאי כדאי להרכיב לי את התנור וכאשר הוא פתח אותו מהעטיפה התברר כי הידית של התנור שבורה. ( ידית פלסטיק חיצונית ). הטכנאי אמר שיזמין לי ידית ויגיע להרכיב אותה. באמת לאחר זמן לא רב יצרו איתי קשר והגיעו להרכיב אותה. חשבתי שבזה זה נגמר. אבל, לאט לאט הידית התחילה להיסדק ובסוף השבוע היא נשארה לי ביד. כלומר עברו 5 חודשים והרגע שהידית אצלי עד שנשארה לי ביד. ברצוני לציין כבר מזמן ראיתי סדקים, אבל באבונותי הזנחתי את זה. כשאר צילצלתי לשירות לקוחות אמרו לי שלמרות שיש לי אחריות על התנור על הידית אין, ואני צריכה לשלם עליה והם לא יודעים כמה. אני חושבת שזאת חוצפה. לא רק שקיבלתי מוצר פגום הם טוענים שעברו 5 חודשים שהמוצר היה בסדר ולכן אין בעיה. מה יהיה, מי יתן כאן שירות כמו שצריך. תגידו אתם מה לדעתכם אני צריכה לעשות. כי ברור לי שזה לא יגמר בידית אחרת ואי אפשר לפתוח את התנור בלי ידית. תודה רבה אסנת
 

odedg

New member
יקר או יוקרתי?

שלום אוסנתי ! אני באמת לא יודע אם יש מחקר מבוסס ומהימן המצביע על הקשר בין מחירו של מוצר לבין איכותו או ההנאה שנהנים ממנו ממש (לא רק להראות לחברים ולחברות שיש לי מותג שעלה פי שניים משלכם...), כלומר לא מתקלקל או כשמתקלקל, השירות כזה על הכיפק שלא נורא ממש,אך ספרי לנו לכמה זמן קיבלת אחריות, מי החברה שנותנת שירות והעיקר עד כמה את מתכוונת להילחם על זכויותיך. אפשר כמובן לפנות לארגון צרכנים או לבית משפט, תלוי בגישתך. בשלב ראשון בכל מקרה אני חושב שכדאי, לאחר עיון בתעודת האחריות לפנות במכתב רשום ובפקס הן למוכר והן ליבואן, ולדרוש תיקון ממשי או החלפה ללא תוספת תשלום. לפי התשובה, תראי מה קורה ספרי לנו!
 

osnatyD

New member
תודה

כן, ברור שלא כל מה שעולה הרבה גם שווה הרבה, אבל זאת חברה עם מוניטין ( או לפחות כך חשבתי ) אני חושבת שכדאי להילחם כי היום זה ידית של תנור מחר זה משהוא אחר. הגיע הזמן שנותני השירות ידעו שאנו האזרחים עושים משהו והם לא יכולים לפשוט להחליט שמה שמתקלקל לא באחריות. במיוחד עם זה לא היה תקין בהתחלה. באמת כבר החלטתי לכתוב להם מכתב אני מתכוונת לעמוד על שלי לקבל את מה שמגיע לי ולא יותר. אגב, האחריות היא רק לשנה. כך שבין כה הידית הבאה תהיה על חשבוני. אני אמשיך לעדכן ולו רק כדאי שיהיה להם שם רע. כי לא כך נותנים שירות. אסנת
 
למעלה