על הארוקס
מכל הקטנועים שרכבתי עליהם (טייפון 3 שנים + נסיעות מבחן על טרקר אוף רואד, GP1, NRG וג'ילרה ראנר, וכמובן ארוקס), הכי אהבתי את הארוקס, כמעט מכל הבחינות. הכלי נראה לדעתי הכי טוב חיצונית (אבל זה עיניין של טעם). הוא ללא ספק הכי נוח ברכיבה, המושב בנוי רק לרוכב אחד, ורואים שהושקעה תשומת לב בעיצובו. הוא מרווח מבחינת מקום לרגליים, ולמרות הבליטה במרכז (מכסה לשמן + תא קטן), ניתן בהחלט לסחוב שם ארגז בירות לחבר'ה. תא האחסון הכי גדול שראיתי, ומכיל מקום לקסדה שלמה גדולה ועדיין תוכל לדחוף שם עוד דברים. מיכל דלק 7.2 ליטר, בהחלט אחד הגדולים, אבל לא הכי גדול (לראנר מיכל דלק הגדול ביותר ב-50 סמ"ק). מתלים - כאן ניכר חסרונו היחיד כלפי האחרים. שמו לו מתלים קשים במיוחד, שבטח מותאמים לארצות אירופה, בהם הכבישים חלקים. כאן, אם תעבור פס האטה ביותר מ-30 40 קמ"ש, ישבנך יעזוב את המושב. בלמים - שני בלמי דיסק מממעעעוווללליייםםם. לפקודה, והכלי נעמד במקום. למעשה, אני בולם עם אצבע אחת. אף פעם לא התאכזבתי מהם בחירום. אחיזה - הכי טובה לדעתי מכל הכלים שניסיתי, רק צריך לחמם את הצמיגים ק"מ או שניים. צמיגים : 130 קדמי ו-140 ! אחורי. מהירות - מד המהירות החל מהדגמים 2002 שונה מדיגיטלי לאנלוגי, מה שלפי היבואן, עושה אותו ליותר מדוייק. מד המהירות מכוייל לעד 80 קמ"ש בלבד. אבל אל דאגה, במצערת פתוחה פול, המחוג עובר את המקסימום בהרבה מאוד, ומגיע אפילו לנורת השמן! להערכתי 100 קמ"ש, וזו מהירותו המקסימלית בישר. בקיצור, אם כסף לא מהווה מכשול, אז לדעתי הארוקס מספר 1. התרשמתי לטובה גם מהראנר, למרות שהצורה שלו שדומה יותר לאופנוע, לא מצאה חן בעיני. ה-NRG כשמו כן הוא, פצצת אנרגיה.