תנו קצת פרטים על אופנועי 50

guy0987

New member
תנו קצת פרטים על אופנועי 50

אני מאד רוצה לקנות דרבי gpr ורוצה חוות דעת רצינית עליו, יתרונות חסרונות וכולה.. גם על הספידפייט והארוקס.. ואם יש לכם עוד אופנועי או קטנועי ספורט ממולצים רק תגידו בתודה ענקית גיא
 

ixmix

New member
קטנועי 50.

לגבי הדרבי - יש משהו בעייתי ומציק בזה שאין יבואן. למרות החוק האומר שצריך לספק חלקי חילוף עוד 10 שנים, ולמרות שישנם מוסכים המטפלים בכלים מעולה - עדיין זה עושה לדעתי הרגשה לא טובה כשאתה קונה כלי ללא יבואן. אני אישית מאד מחבב את הספידפייט2, תוכל לקרוא סקירה שכתבתי עליו במאמרי הפורום. גם האירוקס הוא אופציה מענינת, ולטעמי אחד מהטובים ביותר כבסיס לשיפורים, אבל גם במתכונתו הרגילה מדובר בקטנוע מקסים מבחינת עיצוב שאינו קוטל קנים בכביש. אני מניח שתזכה בקרוב לפירוט נוסף מחברים אחרים פה. X (אה, כן... ברוך הבא!)
 

guy0987

New member
שיפורים?

אכן אני מצדיק את טענותיך לגבי קניית כלי ללא יבואן, אך אם הכי טוב יותר מאחרים אולי שווה לבדוק שוב את האופציה הזו? ו... למה הכוונה לשיפורים.? מה אני יכול לשפר? באיזה מחיר זה יעלה לי ומה זה יתן לי? (אה כן.. תודה רבה :]) גיא
 
מצטרף לשאלה לגבי שיפורים עבור ארוקס

את מה ניתן לשפר בו, איך ומהן העלויות ?
 
אפשר לשפר הכל....

והעלויות מתחילות בכלום ויכולות להגיע למחיר שבו תוכל לרכוש R1 חדש מהחברה.
 

guy0987

New member
מה זה מחיר כלום?

מה אפשר כבר לשפר במחיר זול? נגיד אגזוז לחץ טוב כמה יעלה לי? זה נחשב לשיפור של "כלום"?
 
אם כבא אז כבר

קודם כל - שלום רב. שאלתי היא כדלהלן: אני מעונין לקנות קטנוע 50 סמ"ק לנסיעה יומיומית לעבודה בהר-חוצבים בירושלים. המעבר כולל נסיעה בכביש "בגין" ולמי שמכיר את ירושלים - מדובר בטופוגרפיה הררית שקצת "גדולה" על 50 סמ"ק סטנדרטי. בעבר היה לי סופר-פיור שמאוד נהניתי, אך אני חושש שהמטלה הזו גדולה עליו. פקטורים נוספים: בטיחות, מהירות סבירה (למי שמכיר את ירושלים - אני מעונין ללהגיע מהר-חוצבים לצומת פ"ת בלא-יותר מ-20 דקות). מה הן המלצותיכם? אני מבים שהספידפייט הוא אופציה, האם יש נוספות במחיר סביר?
 

vilig

New member
בירת ישראל

י"ם אומנם בעיתית במקצת אך אם תסתכל סביב תראה שכל חברות השליחויות משתמשות גם בקטנועי 50 סמ"ק,נכון שהקטנועים ה"גדולים"שבהם אבל עדיין 50 סמ"ק,מה גם שכביש בגין הוא לא כביש בין עירוני ולכן מותר לך לעלות עליו עם 50 סמ"ק,בנוסף הדרך שאותה ציינת היא כמעט מישורית לכן תלוי כמה כסף אתה רוצה להשקיע בקטנוע.כמו שאמרת הספיטפייט הוא אכן אופציה,רק תיבדוק מי נותן שירות לפיג'ו בעיר הקודש?
 

ixmix

New member
קח קטנוע אמין.

ממש לא משנה איזה - את הדרך מהר חוצבים לצומת פת תעשה בעשר דקות +-, קח קטנוע שידוע באמינות גבוהה - ספידפייט הוא אופציה, קימקו (אפילו הפשוטים) סאניאנגים (שוב, אפילו השפוטים), טייפון... יש עוד - בצע מספר נסיעות מבחן, בדוק מה יש בשוק המשומשים (עדיף להביא מגושדן המכונה בטעות שפד"נ).
 

vilig

New member
אין חדש בדן

אם יורשה לי ,אין צורך לרדת לת"א על מנת לקנות קטנועים,השוק בי"ם גדול מספיק(מניסיון),בשנים האחרונות(4 שנים)גדל השוק בעיר הקודש בכ-400% ,ניתן למצוא הכל,והכל גם מרוכז פחות או יותר בתלפיות. נכון להיום יש בי"ם -9-(תשעה)סוכנים מורשים אשר מיצגים את רוב היבואנים, כולל יבואן של ציוד לדו"ג. עלו והצליחו
. יש מספיק מציאות כל"ב.
 
על הארוקס

מכל הקטנועים שרכבתי עליהם (טייפון 3 שנים + נסיעות מבחן על טרקר אוף רואד, GP1, NRG וג'ילרה ראנר, וכמובן ארוקס), הכי אהבתי את הארוקס, כמעט מכל הבחינות. הכלי נראה לדעתי הכי טוב חיצונית (אבל זה עיניין של טעם). הוא ללא ספק הכי נוח ברכיבה, המושב בנוי רק לרוכב אחד, ורואים שהושקעה תשומת לב בעיצובו. הוא מרווח מבחינת מקום לרגליים, ולמרות הבליטה במרכז (מכסה לשמן + תא קטן), ניתן בהחלט לסחוב שם ארגז בירות לחבר'ה. תא האחסון הכי גדול שראיתי, ומכיל מקום לקסדה שלמה גדולה ועדיין תוכל לדחוף שם עוד דברים. מיכל דלק 7.2 ליטר, בהחלט אחד הגדולים, אבל לא הכי גדול (לראנר מיכל דלק הגדול ביותר ב-50 סמ"ק). מתלים - כאן ניכר חסרונו היחיד כלפי האחרים. שמו לו מתלים קשים במיוחד, שבטח מותאמים לארצות אירופה, בהם הכבישים חלקים. כאן, אם תעבור פס האטה ביותר מ-30 40 קמ"ש, ישבנך יעזוב את המושב. בלמים - שני בלמי דיסק מממעעעוווללליייםםם. לפקודה, והכלי נעמד במקום. למעשה, אני בולם עם אצבע אחת. אף פעם לא התאכזבתי מהם בחירום. אחיזה - הכי טובה לדעתי מכל הכלים שניסיתי, רק צריך לחמם את הצמיגים ק"מ או שניים. צמיגים : 130 קדמי ו-140 ! אחורי. מהירות - מד המהירות החל מהדגמים 2002 שונה מדיגיטלי לאנלוגי, מה שלפי היבואן, עושה אותו ליותר מדוייק. מד המהירות מכוייל לעד 80 קמ"ש בלבד. אבל אל דאגה, במצערת פתוחה פול, המחוג עובר את המקסימום בהרבה מאוד, ומגיע אפילו לנורת השמן! להערכתי 100 קמ"ש, וזו מהירותו המקסימלית בישר. בקיצור, אם כסף לא מהווה מכשול, אז לדעתי הארוקס מספר 1. התרשמתי לטובה גם מהראנר, למרות שהצורה שלו שדומה יותר לאופנוע, לא מצאה חן בעיני. ה-NRG כשמו כן הוא, פצצת אנרגיה.
 
../images/Emo6.gif ../images/Emo67.gif ../images/Emo6.gif גדול !!!!!

100 קמ"ש לאירוקס...
ענק !!! ספר, ספר עוד אחת, אחי....
 
תראה אחי אני לא יכול לומר לך בודאות

כי הספידומטר מגיע רק ל-80. אבל אני הגעתי איתו למצב שבו המחוג עלה על נורת השמן כשהקטנוע היה ממש לאחר הרצה כמו שצריך, ולאט לאט הגדלתי את המהירות המקסימלית. הערכתי את המהירות בכ-100 קמ"ש פלוס מינוס ק"משים בודדים. אתה בדקת מהירות מקסימום של ארוקס מול ספידומטר של מכונית ? למה זה לא יכול להיות ? אם הייתי אומר לך 90 או 95 או אפילו 99 לא היית צוחק נכון ? שלוש ספרות קשה להאמין. בטח יש כאן עוד כאלה שהגיעו מהירות כזאת עם ספידומטר שמכוייל יותר טוב.
 
בעדינות אספר לך...

שמדי המהירות של רוב הקטנועים מזייפים בצורה די נוראית. אתה מוזמן, כמובן, לוודא את זה בעצמך. להוציא 90 קמ"ש אמיתיים מ-50 סמ"ק שאינו משופר זה בגדר אגדה בשבילי עד שלא יוכח לי אחרת. נסה לבדך ותווכח... 100 קמ"ש זה מספר דימיוני עבור 50 סמ"ק מקורי. 100 קמ"ש אמיתיים הכוונה... ואוכל לומר לך שגם ה-80 קמ"ש שהמחוג היקר שלך מראה, הם אינם ממש 80 קמ"ש לרוב. המון שמועות... המון סיפורים... בפועל המספרים אינם כאלו גבוהים. בדוק וספר לנו...
בהצלחה.
 

speedfight2

New member
אמממ ה SPEEDFIGHT 2 שלי מגיע...

הSPEEDFIGHT 2 שלי אחרי טיפול טוב מגיע ל85 ויותר לפי מחוג של מכונית... ואני מוכן שהשדון יסע במכונית ואני אחריו אין בעיה...
 

Rapi

New member
האגדה מספרת...

שהסופר סיטי הגיע ל110 בירידה על-פי שעון של מכונית. לא קטנוע אבל עדיין 50 סמ"ק. (אני לא יודע אם הוא יגיע לביצועים שלו כמו פעם אבל אני ממש מקווה).
 
עוד משהו

אם אתה מתכנן לרכוש את הדו"ג הראשון שלך, שכח מקטנועי ספורט. תתחיל ממשהו יותר סולידי כמו טייפון. אבל זו רק דעתי. בהצלחה
 

guy0987

New member
לפי מה שאתה אומר..

אתה ממליץ לי הארוקס? ומה יש לך לומר על הדרבי gp1? ולמה אתה ממליץ לי ללכת בכלל על טיפון?
 
למעלה