תנו קצת פרטים על אופנועי 50

עוד הבהרות

GP1 קטנוע טוב, אבל לא יודע, לא התלהבתי ממנו בנסיעת המבחן כמו מהאחרים בקטגוריה. בכלל, קח את מה שאני וגם אחרים אומרים לך על נסיעות מבחן בערבון מוגבל מאוד. כיוון שבנסיעת מבחן נותנים לך כלי שטחנו לו את הצורה, הרי מי שעושה נסיעת מבחן לא יעשה חשבון לאופן שבו הוא מושך במצערת לדוגמה, הרי לזה נועדו נסיעות מבחן, לבחון את הכלי בכל מיני מצבים. לכן, ייתכנו רשמים שונים מאנשים שונים בנסיעות מבחן שונות על אותו דגם. לדעתי, על כל כלי אתה צריך לשאול מישהו שיש לו אותו או היה לו לפחות שנה שנתיים. יש דברים כמו עיצוב חיצוני, נוחות, ויתר אביזרים, שמהם ניתן להתרשם, אבל ביצועים בכביש, לדעתי צריך לקחת כלי חדש להעביר אותו הרצה בעצמך ואז לראות למה הוא מסוגל. לכן לגבי GP1 שאל מישהו עם יותר ניסיון ממני. אני ממליץ לך על הארוקס, כיוון שהוא הרשים אותי ביותר, ועד עכשיו אני נהנה לנסוע איתו לכל מקום ועל כל כביש, הוא פשוט עושה את העבודה כמו שצריך. אני ממליץ לך ללכת על הטייפון רק בתנאי וזהו דו"ג ראשון שאתה מחפש, כיוון שהוא לא יקר לעומת מה שהוא נותן. כלומר, אם תעשה יחס תמורה להשקעה, הוא העיסקה הכי טובה מכל הכלים לדעתי. היה לי אותו 3 שנים, והייתי מאוד מרוצה. השאלה היא מה אתה מחפש, ומה חשוב לך. הארוקס לדוגמה מעט יותר טוב לדעתי מהאחרים, אם תסכם את כל הנתונים, אבל הוא הרבה יותר יקר. השאלה היא אם אתה מוכן להשקיע הרבה כסף עבור משהו שלדעתי הוא הכי טוב אך במעט מכל האחרים בקטגוריה. אני הייתי מוכן ולכן קניתי אותו. בתור קטנוע ראשון, סביר להניח שיהיו לך כמה טעויות באחזקה שלו, או ייקח לך קצת זמן עד שתתרגל ואולי גם תשרוט אותו קצת. שורה תחתונה, חבל לעשות טירונות על כלי יקר, קח לך כלי טוב ולא יקר כל כך. אבל שוב, אני לא יודע מה המטרה שלך והדרישות שלך מהכלי , אז קשה לי להמליץ לך.
 

aeroxman

New member
../images/Emo91.gifאני מסכים איתך.....

זה באמת קטנוע חזזזק! כמו שהבנת, יש לי ארוקס ואני רוצה להגיד שהקטנוע הזה באמת יודע לנשוך אם אין לך ניסיון על קטנועים.... אני גם יכול להעיד שהבולמים שלו ממש, אבל ממש קשים. כאילו הוא מתוכנן להגיע מהמפעל למסלול.... בכל מקרה, זה הקטנוע הראשון שלי ואני חושב שקצת נסחפת עם ההפחדה שלך... מי שרוצה אופנוע חזק, יכול לקנות אותו, גם בלי ניסיון, בתנאי אחד: אתה צריך להיות בוגר מספיק כדי לדעת שלא משתוללים ישר עם כלי חדש אלא צריך לדעת ללמוד אותו ואת התגובות שלו. גיא, אם אתה חושב שאתה כזה, אל תפחד ללכת עליו. נ.ב. בקשר לבלמים, הם באמת חזקים מאוד, נושכים כמו שצריך מתחילת הלחיצה מה הפלא? בלמים של brembo, אני לא מצפה לפחות. נ.ב. 2 בקשר לפנל, גיל, לי יש דגם משנת 99 והמחוג של המהירות לא דיגיטלי! בחיים הוא לא היה! זה רק החום מנוע וכמות דלק, הם בדיגיטלי... בקיצור, ארוקס זה פצצה!!! ביי.
 
אז ייתכן והורידו את המד הדיגיטלי

כי הוא לא מדייק בסקלה של הדלק, וחום מנוע לא רלוונטי בקטנוע כזה לדעתי. מה על שיפורים ? מה ניתן לעשות ? וכמה זה עולה ? והאם שיפורים יקצרו את החיים של הקטנוע ?
 

aeroxman

New member
שיפורים תמיד...

יקצרו את חיי המנוע, כי הוא עובד בלחץ יותר גבוה, בכל המערכות שלו... בקשר לשיפורים, גם אני אשמח לשמוע על המלצות ממנהלי הפורום שלנו.
 

shaby_b

New member
../images/Emo45.gifמאסק 50

כדאי לך לנסות את הסאנייאנג הזה. אמינות מעל הכל, ובנוסף נוחות לנשיאת משאות בין הרגליים. אני בעלים של אחד כזה משנת 2002 ואני מרוצה עד הגג!
 
עוד פרטי....

אני עומד לקבל אחד כזה מחר אתה יכול לתת לי קצת יותר פרטים כמו הרצה כמה קילומטרים.עלויות תיקונים איך הוא סוחב וכ"ד מהירות סופית תודה איתי
 

shaby_b

New member
קבל

* מהירות סופית - 73 קמ"ש. * סחיבה בינונית - מכיוון שהוא קצת כבד - שוקל 94 ק"ג. * נוחות - מקסימלית בעיניי - מתאים גם לגדולי גוף, * מקום מתחת לרגליים - שטוח + וו נשיאת שקיות. * תא אחסון מתחת למושב - בינוני - מתאים לקסדה אחת. * תיקונים - כמעט ולא היו - בכל זאת זה סאניאנג! מה זאת אומרת עומד לקבל אחד כזה? איפה "מקבלים" ???
 

guy0987

New member
על השיפורים ארוקס והראנר

מי שרוצה יש באתר www.50cc-club.too.co.il, פינה של שיפורים אני קראתי והבנתי הככל, אני ממליץ גם לכם לקרוא ולהבין כמוני. בקשר לארוקס, היום עשיתי סיבוב בין כל היבואנים והופתעתי לגלות שמטרו לא מביאים את הארוקס לארץ, לפי מה שהנבתי הם טוענים שלא כדיי להם למכור חמישים סמק במחיר של 125 סמק. הבחור שם טען שהוא עולה 15000(!!!) וזה מחיר לא נכון ולא משתלם להם ליבא כאלה שהוא הראה לי אחד 125 סמק שעולה 10000... אז אני לא ממש מבין אם אין יותר בארץ את הארוקס. הוא פשוט אמר : "אנחנו לא מיבאים ארוקס". לגבי הראנר מאד הופתעתי לגלות שהרבה מהמוסכים דיברו עליו לטובה ויכול מאד להיות שאני בסוף יקח אותו... יש לו ביצועים טובים לפי דעתי הוא נראה פצצה ואמינות טובה... למה לא? מאד הופתעתי גם מהגט החדש של סאניאנג שנראה טוב.... תגובות?
 

aeroxman

New member
לא יודע למה אמרו לך שלא מייבאים אבל

לדעתי אם רשום עליו באתר הרשמי של מטרו אז כנראה כן מוכרים אותו. וחוצמזה המחיר שלו הוא 13,885 ש"ח.
 

guy0987

New member
אחי אני יודע, זה לא מעודכן שם

אם תלך הם יגדו לך אותו הדבר. נכנסתי היום ליבואן באזור שוקן ויש להם רק פוול סיאנגים למיניהם... אני יודע שבאתר רשום אבל זה לא ככה במציאות
 

ixmix

New member
קצת על שיפורים.

ממש על קצה המזלג, על שיפורים בקטנוע 50. בתור התחלה יש לבחור בקטנוע מתאים. איך עושים את זה? פשוט מאוד- קטנוע בעל מתלים טובים, בלמים מעולים וקירור מים. השילוב הזה נותן אופציה לשיפורים למנוע במחיר נמוך יחסית (יחסית לאופנוע ספורט, ונותן המון המון פאן). מבחינת שיפורים, אני חושב - קיט מנוע (צילינדר/בוכנה/ראש מנוע) הכולל בד"כ הגדלת הנפח וחומרים טובים יותר (אלומיניום, סגסוגות עמידות). לאחר מכן קרבורטור (הגדלת הדיזות ושינויים בתיבת אוויר והחלפת קרבורטור לכזה המזרים תערובת שונה - יותר דלק=יותר הספק). במערכת הפליטה, איזה אגזוז לחץ משופר. בית וריאטור תחליפי, רולים שונים, יחסי העברה ארוכים יותר (או קיט וריאטור קומפלט). רצועת וריאטור מקבלר, במקום המקורית מגומי הנמתחת בקלות. החלפת דיסק קדמי למאסיבי יותר (אם כי באירוקס לא חובה). החלפת צמיגים לספורטיביים/דביקים יותר. יש עוד הרבה - אבל אלה השיפורים הבסיסיים לטעמי.
 

guy0987

New member
אבל..

כל הדברים האלה גומרים את המנוע אחריי זמן קצר לא?
 

ixmix

New member
כן ולא.

"גומרים" מנוע - שמים חדש... ההוצאות אינן גדולות ממילא, וןאתה יכול להעמיד קטנוע משופר וטוב בעשיריה. שקול לGS דפוק, מקרטע וישן. אני מעריך שקטנוע ישרוד 3-4 שנים לאחר שיפצור כזה - נא לא לתפוס במילה - המשפץ עושה זאת על אחריותו. כמובן שחלק גדול מהשיפורים שהוצעו אינם חוקיים, ואני לא ממליץ לאיש לעשות אותם בארץ.
 

aeroxman

New member
מה אתה רוצה? להינות משתי העולמות?

יש מחיר לכיף... ועוד כל מיני קלישאות כאלה....
 

ch561

New member
מאסק קצת איטי

75 בקושי, בירידה ארוכה 80 אבל חבל על המנוע. אבל חוץ מזה אמין ונוח. ומאוד מרווח.
 

medwow

New member
מנצל שירשור

ספידומטר שמפסיק פתאום לעבוד. מה הסיבה ההגיונית? הקטנוע בן שנתיים ושמור.
 

ixmix

New member
הרבה.

יכולות להיות הרבה סיבות, החל מתקלה פצפונת כמו ניתוק כבל הספידומטר וכלה במוות בטרם עת. גש למוסך - אני מניח כי התקלה תהיה פשוטה לתיקון - בוודאי כבל ספידומטר (מאחר והקטנוע שמור).
 
קרה לי גם כן שהספידומטר הפסיק לעבוד

התברר שכאשר הקטנוע חנה והיה קשור רק בגלגל הקידמי במנעול כבל, שומר החניון הזיז לי אותו (כי חניתי איפה שאסור). יותר נכון גרר אותו וגרם למנעול להסתבך עם הכבל ספידומטר ובכך, שבר אותו. הוא לא נישבר מייד. התחלתי לנסוע ואחרי 5 דקות נסיעה פיתאום המהירות ירדה לאפס והמד מרחק הפסיק לתפקד. במוסך לקחו 35 עבור הכבל ועוד 65 על העבודה - סתם 100 שקל שנזרקו
 
למעלה