Gil_hapkido_kuksool
New member
עוד הבהרות
GP1 קטנוע טוב, אבל לא יודע, לא התלהבתי ממנו בנסיעת המבחן כמו מהאחרים בקטגוריה. בכלל, קח את מה שאני וגם אחרים אומרים לך על נסיעות מבחן בערבון מוגבל מאוד. כיוון שבנסיעת מבחן נותנים לך כלי שטחנו לו את הצורה, הרי מי שעושה נסיעת מבחן לא יעשה חשבון לאופן שבו הוא מושך במצערת לדוגמה, הרי לזה נועדו נסיעות מבחן, לבחון את הכלי בכל מיני מצבים. לכן, ייתכנו רשמים שונים מאנשים שונים בנסיעות מבחן שונות על אותו דגם. לדעתי, על כל כלי אתה צריך לשאול מישהו שיש לו אותו או היה לו לפחות שנה שנתיים. יש דברים כמו עיצוב חיצוני, נוחות, ויתר אביזרים, שמהם ניתן להתרשם, אבל ביצועים בכביש, לדעתי צריך לקחת כלי חדש להעביר אותו הרצה בעצמך ואז לראות למה הוא מסוגל. לכן לגבי GP1 שאל מישהו עם יותר ניסיון ממני. אני ממליץ לך על הארוקס, כיוון שהוא הרשים אותי ביותר, ועד עכשיו אני נהנה לנסוע איתו לכל מקום ועל כל כביש, הוא פשוט עושה את העבודה כמו שצריך. אני ממליץ לך ללכת על הטייפון רק בתנאי וזהו דו"ג ראשון שאתה מחפש, כיוון שהוא לא יקר לעומת מה שהוא נותן. כלומר, אם תעשה יחס תמורה להשקעה, הוא העיסקה הכי טובה מכל הכלים לדעתי. היה לי אותו 3 שנים, והייתי מאוד מרוצה. השאלה היא מה אתה מחפש, ומה חשוב לך. הארוקס לדוגמה מעט יותר טוב לדעתי מהאחרים, אם תסכם את כל הנתונים, אבל הוא הרבה יותר יקר. השאלה היא אם אתה מוכן להשקיע הרבה כסף עבור משהו שלדעתי הוא הכי טוב אך במעט מכל האחרים בקטגוריה. אני הייתי מוכן ולכן קניתי אותו. בתור קטנוע ראשון, סביר להניח שיהיו לך כמה טעויות באחזקה שלו, או ייקח לך קצת זמן עד שתתרגל ואולי גם תשרוט אותו קצת. שורה תחתונה, חבל לעשות טירונות על כלי יקר, קח לך כלי טוב ולא יקר כל כך. אבל שוב, אני לא יודע מה המטרה שלך והדרישות שלך מהכלי , אז קשה לי להמליץ לך.
GP1 קטנוע טוב, אבל לא יודע, לא התלהבתי ממנו בנסיעת המבחן כמו מהאחרים בקטגוריה. בכלל, קח את מה שאני וגם אחרים אומרים לך על נסיעות מבחן בערבון מוגבל מאוד. כיוון שבנסיעת מבחן נותנים לך כלי שטחנו לו את הצורה, הרי מי שעושה נסיעת מבחן לא יעשה חשבון לאופן שבו הוא מושך במצערת לדוגמה, הרי לזה נועדו נסיעות מבחן, לבחון את הכלי בכל מיני מצבים. לכן, ייתכנו רשמים שונים מאנשים שונים בנסיעות מבחן שונות על אותו דגם. לדעתי, על כל כלי אתה צריך לשאול מישהו שיש לו אותו או היה לו לפחות שנה שנתיים. יש דברים כמו עיצוב חיצוני, נוחות, ויתר אביזרים, שמהם ניתן להתרשם, אבל ביצועים בכביש, לדעתי צריך לקחת כלי חדש להעביר אותו הרצה בעצמך ואז לראות למה הוא מסוגל. לכן לגבי GP1 שאל מישהו עם יותר ניסיון ממני. אני ממליץ לך על הארוקס, כיוון שהוא הרשים אותי ביותר, ועד עכשיו אני נהנה לנסוע איתו לכל מקום ועל כל כביש, הוא פשוט עושה את העבודה כמו שצריך. אני ממליץ לך ללכת על הטייפון רק בתנאי וזהו דו"ג ראשון שאתה מחפש, כיוון שהוא לא יקר לעומת מה שהוא נותן. כלומר, אם תעשה יחס תמורה להשקעה, הוא העיסקה הכי טובה מכל הכלים לדעתי. היה לי אותו 3 שנים, והייתי מאוד מרוצה. השאלה היא מה אתה מחפש, ומה חשוב לך. הארוקס לדוגמה מעט יותר טוב לדעתי מהאחרים, אם תסכם את כל הנתונים, אבל הוא הרבה יותר יקר. השאלה היא אם אתה מוכן להשקיע הרבה כסף עבור משהו שלדעתי הוא הכי טוב אך במעט מכל האחרים בקטגוריה. אני הייתי מוכן ולכן קניתי אותו. בתור קטנוע ראשון, סביר להניח שיהיו לך כמה טעויות באחזקה שלו, או ייקח לך קצת זמן עד שתתרגל ואולי גם תשרוט אותו קצת. שורה תחתונה, חבל לעשות טירונות על כלי יקר, קח לך כלי טוב ולא יקר כל כך. אבל שוב, אני לא יודע מה המטרה שלך והדרישות שלך מהכלי , אז קשה לי להמליץ לך.