תסבירו לי משהו

lollapalooza

New member
לפי דברי

שם הפורום צריך להיות "תזונה צמחונית", כפי שהוא עכשיו! לי טוב עם השם הזה וסבבה לי איתו. אין פה עניין של אכילת בשר, פה מתעסקים בתזונה צמ-חו-נית! בלי בשר. וזה לא משנה אם מישהו אוכל בשר או לא. ואם יש לך טענות על זה שיש כבר פורום כזה, תתלונן במשוב ועזוב אותנו בשקט. בכלל, חבל על האנרגיות שאתה מוציא בוויכוחים האלה. לא טוב לך? יש עוד 1600 פורומים בתפוז, לא חייבים להיות פה. ולי נמאס מהדיון העקר הזה, כי ברור שלא ממש מעניינת אותך דעה אחרת חוץ משלך אז שיהיה לך יום נעים
.
 

אישעם

New member
זה ממש לא נכון

את מחליטה לפרוש מהדיון בטענה שלא מעניינת דעה אחרת, חשבת לרגע שאותך לא מעניינת דעה אחרת ? עובדה, פרשת מהדיון. איך הגעת לזה שלפי דברי תזונה"צמחונית" הוא שם מתאים ? למה להגיד דברים כשלא מסוגלים להסביר ? ועוד משהו חשוב. הפורום שתארת כבר קיים, כבר יש פורום תזונה שמדברים שם על אכילת צמחיה ולא אומרים כלום לכאלה שאוכלים בשר. אז איך נבדל הפורום הזה מהקיימים ולמה זה לא מצויין בשמו של הפורום ? הכי קל לברוח מדיון כשאין תשובות ולהגיד דברים סתם וללא הסבר. כיבדתי אותך בהסברים וזו התרבות דיון שאני מקבל ? אפילו כבוד לתת הסבר לא בקיים.
 

ailag

New member
איך נבדל פורום"ארץ נהדרת" מפורום "ט

טלויזיה? ועוד יותר - השם ארץ נהדרת לא מטעה? הפורום רק מדבר על התוכנית בעוד שאולי חובבי א"י יכנסו אליו בטעות!
 

ailag

New member
לא כל האוכל הצמחוני הוא צמחים

שים לב: התזונה היא זו שצמחונית פה, לא בהכרח אנשי הפורום. אתה יכול למשל שהתזונה שלך תהיה בחציה צמחונית, לא להגדיר את עצמך כצמחוני אבל עדיין לאכול כמות מסויימת של תזונה צמחונית.
 

אישעם

New member
לפי דברך

אז כבר יש פורום כזה שנקרא צמחונות ותואם למה שאמרת, גם שם אנשים כותבים כשהם אוכלים בשר. הקיצוניות פה בכך שכבר גולשים מגרשים אותי מפה, לא משם. אבל את הפורום ההוא האשימו בגרוש והנה זה הפוך. לפי דברך לא אמורה להיות התנגדות לשם "תזונה צמחית" כל יהיה ברור שלא מדובר על צמחוניים. צמחוני, צמחונית, אלה מילים שמתארים צמחונות, זו הטעיה. איך יתכן שיכנסו לפה 2 לשיחה וכל אחד יהיה בטוח שזה שמולו צמחוני ומדבר מניסיון ? זה מגוחך.
 

ailag

New member
צמחוני מדבר מנסיון?

אני שנה וחצי צמחונית ואין לי מושג במה יש פחמימות או ברזל. מאלתרת, מסתדרת, אבל מומחית? לא ממש. אמא שלי לעומת זאת יודעת מצוין במה יש פחמימות וברזל, אבל אמא שלי כלל לא צמחונית. אם כך, אין הכרח להיות צמחוני כדי להבין בתזונה צמחונית. אני די מסתמכת על אמא שלי בהתנהלות הצמחונית שלי, לפחות עד שאלמד לבשל
"תזונה צמחית" הוא שם מטעה יותר. הוא רומז על תזונה שעיקרה סלטים וכדו', שבינינו, היא לא טעימה כשאין משהו אחר איתה. זה גם רומז בד"כ על תזונה שמטרתה בריאות, כאשר מטרת הפורום פה הוא לענות ולעסוק בשאלה "רגע, אבל אם אתה לא אוכל בשר מה אתה כן אוכל?". או גם לשאלה "רגע, אבל אם אתה בקושי אוכל בשר, מה אתה אוכל?" נראה לי שהבעיה שלך היתה עם ההגדרה של אלפקה לצמחונות. אני לא אלפקה (אוי, זה נשמע מוזר) אבל ממה שהבנתי הכוונה לא היתה לקרוא לכל אוכל בשר צמחוני, כפי שנראה שפירשת. הכוונה היתה שאם מישהו בא לפה ואומר "אני צמחוני ואוכל דגים, מאיפה אפשר להשיג B12?" התשובה תהיה "אפשר מביצים, הכי גרוע אפשר לקחת כדורים" - התשובה לא תהיה "אתה לא צמחוני אמיתי!" למה? כי תשובה מהסוג השני באמת שייכת לפורום שמדבר על צמחונות. תשובה מהסוג הראשון שייכת לפורום שמדבר על תזונה.
 
למעלה