תעזרו למרזל הוא כמעט בפנים +2

The Fading

New member
נגד השירות הצבאי של חיילים דתיים ?

אם לא ידעת כל הרבנים הגדולים שלך גם דיברו שאסור לחיילים דתיים לשרת בצבא בגלל החוסר צניעות,חוסר שמירת כשרות והפינויים שהיו. אם הם אומרים אז אל תלך לצבא. בגלל זה הקימו את הנח"ל החרדי שיש בו חרדים. רגע,אבל אמרת שהחרדים הם אנטי ציוניים אז איך הרבנים שלהם תמכו בשירות שלהם בצבא הציוני ? מי שמעוות ומשקר זה אתה.
 

אמורוסו

New member
ממש לא ככה

כל הרבנים שמביעים תמיכה באיחוד לאומי מפד"ל מביעים תמיכה בשירות בצה"ל. למעשה זה הרעיון המרכזי במצע של המפד"ל : אתה יודע, "אני חייל של המדינה". זה ההבדל בין ציונות דתית, ישיבות ההסדר ושאר החיילים הדתיים המשרתים לבין העדה החרדית שאינה מוכנה לשרת בצה"ל, ולמרות שמרזל עצמו עשה שירות קצר - הוא דוגל בסירוב פקודות רבות שמתנגשות עם הדת, כלומר קרוב לעמדה של העדה החרדית ולא של הציונות הדתית. תלמד....
 

The Fading

New member
סירוב פקודה זה דבר לגיטימי

אני למשל לא הלכתי למילואים כי סירבתי פקודה אז ? הרבה רבנים אחרים גם קראו לסרב. העדה החרדית ? מה הקשר ? אם יגידו לך לרצוח את אמא שלך תרצח ? למה לא ? זה סירוב פקודה.אסור לסרב פקודה נכון ? בגרמניה היו קאפויים.הם לא סירבו פקודה... ואתה ?
 

אמורוסו

New member
לא מדובר בעניין ההתנתקות

מדובר בדברים יום יום, באופן כללי הוא מעודד השתמטות בגלל שכביכול אין תנאים מספיק דתיים לחיילים. זה אנטי ציוני מובהק. מספיק עם הדמגוגיה שלך, זה לא יעבוד על אף אחד אז חבל לך על המאמץ שאתה משקיע
בזמן הזה היית יכול לנסות לעזור לימין לפחות. אווו בהחלט עצוב.
 

The Fading

New member
למה אתה לא עוזר לימין ?

אה,נכון.שכחתי שאתה מהמפז"ל. אז אתה גם לא ימני וגם דתי מזוייף. הרבנים הגדולים שלך גם דיברו נגד הצבא בגלל חוסר צניעות וכשרות ואי לימוד תורה שם. זאת הסיבה שיש ישיבות הסדר שמשרתים רק חצי מהזמן ויש נח"ל חרדי. זאת גם הסיבה שההסדרניקים משרתים בגדודים נפרדים. היית בכלל בצבא שאתה לא מבין דברים פשוטים כאלה ?
 

אמורוסו

New member
אני רואה שאתה ילד קטן

ואין לך זכות הצבעה, ובוודאי עוד לא שירתת בצבא. ישיבות ההסדר זה בגלל שהם רוצים שאנשים גם ילמדו תורה ולכן זה משולב במסגרת הזו. אתה באמת חסר לך הרבה מאוד ידע. חוסר צניעות וכשרות
אתה כ"כ טיפש שאתה משווה את זה עם הנחל החרדי. אתה פשוט חסר כל ידע בסיסי. ילד, נראה לי אני השתחררתי כשאתה עוד לא נולדת. ואתה יודע מה, אני כן עוזר לימין. זה אתה שהוא כתם וסרטן בלב האומה, לא אני.
 

The Fading

New member
אני כתם וסרטן ? מעניין מי חינך אותך

אולי זה החינוך של המר ורע-לב... חוסר צניעות וכשרות זאת הסיבה שיש נח"ל חרדי. הרבנים טענו נגד הבנות שמשרתות בתור מדריכות ירי ומד"סניקיות. אותן בנות מדריכות דתיים וזה מפריע לרבנים. בצבא יש גם בעיות כשרות.למה נראה לך שלנח"ל החרדי יש הכל נפרד ? ולמה יש חילונים ברבנות ? אולי היית בקריה וניקית שירותים ולא בקרבי.אם היית בקרבי היית רואה מדריכות ירי ומד"סניקיות והיית רואה חוסר צניעות מהו. לידיעתך,אנשים יכולים ללמוד תורה גם בתוך שלוש השנים או לפני או אחרי הצבא.לא חייבים מסגרת כזאת בכלל.
 

אמורוסו

New member
בור מוחלט, כבר אמרנו ?

ילד, שמע, יש כמה דברים שאתה צריך ללמוד. הייתי ממליץ לך לקרוא את הערכים הבאים בויקיפדיה : צה"ל חרדים דתיים דתיים ציוניים ישיבות הסדר תורה נח"ל חרדי שפיות מוח אחרי שתקרא את כל הדברים האלו תחזור אלי. אני מבין שבשבילך כל הרבנים זה אותו הדבר, כמו שהרבה דברים בשבילך הם אותו דבר. אבל אתה די מפגר, אל תיקח את זה באופן אישי.
 

The Fading

New member
ויקיפדיה ?

ילד,אתה לומד מהאינטרנט ? ויקיפדיה זה דברים שאנשים כותבים.כלומר,אני יכול לעשות ערך בשם אמרוסו ולכתוב דברים לא נכונים עליך. זאת תהיה האמת ? לא,נכון ? למה לא תקרא בתנ"ך או תגיד תהילים במקום לקרוא בויקיפדיה ? תעשה משהו מועיל בחיים שלך.
 

אמורוסו

New member
אז אתה חילוני או חרדי ?

לא הבנתי עדיין. תנ"ך אני קורא הרבה, אפילו למדתי לחידון התנ"ך העולמי לפני הרבה שנים. תהילים חחח, מה שמעת מישהו אומר תהילים באתר של מרזל , רצית להראות את ידיעתך ? משהו מועיל
אמרתי כבר שאתה מצחיק. ויקיפדיה מתאימה לאנשים כמוך שצריכים ללמוד הרבה בסיס. אמנם כל אחד יכול לכתוב שם אבל יש ביקורת.
 

The Fading

New member
קריאת תהילים באתר של מרזל ?

ידיעותי דווקא רבות. למדת לחידון התנ"ך וכל מה שאתה עושה זה לקלל אותי כאן. מעניין למה לא התקבלת או הועפת מאותו חידון. אנשים קוראים תהילים מכל מיני סיבות.מחלה,סתם בגלל האמונה וכו'. תראה באוטובוס הרבה בנות כאלה. אני חילוני מאמין.מספיק טוב בשבילך ?
 

אמורוסו

New member
מי אמר שלא התקבלתי וכו' ?

לא, לא מספיק טוב בשבילי. אבל תקרא תהילים, תתפלל שמרזל איכשהו יעבור את אחוז החסימה ולא ידפוק את הימין שוב.
 

אמורוסו

New member
אמרתי לך לקרוא קצת וללמוד קצת

לא ? הרבנים של היהדות הציונית הדתית תומכים בשירות הצבאי, ולא קוראים לחיילים דתיים לא לשרת בצבא. כל הרעיון של המפד"ל הוא השירות בצבא. וזה הרעיון של הציונות הדתית. לעומת זאת, העדה החרדית לא מעוניינת בכלל בהשתתפות פעילה במדינה באופן היסטורי, וכן מתנגדת לשירות הצבאי. הוקם נח"ל חרדי לאותם חרדים לאומיים שכן רוצים לשרת, ויש מעט מאוד חרדים שאכן התגייסו. זה לעומת עובדת קיומם של 50% מהקצונה הדתית כיום אנשים דתיים (ציוניים, כאמור, אלו שמצביעים טב) וכן רוב גדול ביחידות הקרביות דתיים ציוניים. הבנת את זה ? מה עוד ללמד אותך ?
 

The Fading

New member
תלמד אותי איך לקלל כמוך

אני לא יודע לקלל ולא יודע איך להסית נגד החרדים ושאר היהודים במדינה כמוך. בבקשה תלמד אותי.
 
למעלה