תעלומת הסיאנס- מה אתם אומרים?

חפY

New member
תעלומת הסיאנס- מה אתם אומרים?

באופן אישי- אינני עוסק בכך ולא מתכוון גם לעסוק. השאלה שלי היא מה אתם אומרים על עדויות האנשים שביצעו סיאנס וחזו בתוצאות מפתיעות, לדבריהם. כגון- תזוזת חפצים או רעשים משונים. מה אתם אומרים?
 

חפY

New member
תשובה

לא, אבל בטח יש עדויות רבות באינטרנט על אנשים שערכו את הטקס הזה. אולי מישהו אחר מפה יוכל להרחיב.
 

AdonAsda

New member
אני לא רוצה עדיות, אני רוצה ראיות

מוחשיות בצורות סרט וידאו ברור באיכות גבוהה, לא מדובר הרי באירוע מפתיע כמו הופעת עב"ם, אלא אירוע שאפשר להתכונן אליו ולהכין מצלמה מראש. לא צריכה להיות שום בעיה לתפוס חפצים עפים לכל עבר.
 

kravmaga

New member
שלום שוב

תראו, פרשנות שגוייה בטוח לא נתתי מהסיבה הפשוטה, שבכל הטקסטים הקדומים בכל מקום בעולם, התיאורים זהים, דמויות בעלות צורה אנושית, המון פרשנות חומרית(כגון "ענפים יורקי אש, ספר יחזקאל שמתאר את "האופן" שבעזרתו ירדו אותם יצורים מהשמים, אליהו שנלקח במרכבת אש,וכ"ו!!) תפיסה רוחנית פשוט אינה עומדת באותו מישור עם תיאורים אלו, הייתכן שכל המפגשים הללו היו חלומות? ומדוע כלכך קשה לנו לקבל תיאוריה זו? הסיבה לכך לדעתי היא, שאנחנו מילדות גדלנו לחשוב כמו שהכתיבו לנו, חשיבה אוטודידקטית לא הייתה אפקטיבית(בתקופת הילדות), ולכן קיבלנו כמובן מאילו יש אלהים זה מספיק לנו נמשיך הלאה!! זה בדיוק כמו הסוגייה של קין, הפסוק שאומר "וידע קין את אשתו" מהיכן היא צצה פתאום? מישהו שאל פעם? מה שמה? אם היו אדם חווה, לאחר מכן קין והבל, מהיכן היא באה??? למה לא שואלים, רמת הנאיביות שנשאבנו אליה הולידה את הקיצוניות בתפיסת עולם שלנו לגבי רעיון המונותואיזם, ולכן כיום שאנחנו שומעים שקיימת גרסה שאומרת שאלהים היה חייזר, בסטטוס החברתי זה לא מקובל ואפילו חורג מהנורמות המקובלות באופן חריף! וחבל מאד שאנחנו לא משתדלים יותר להבין דברים שלא הבנו כלכך טוב, אני לא טוען שאני יודע הכל, אבל אני מנסה לא להשאר בנקודת זמן שלא(לפחות מנטאלית) נותנת לי להתקדם הן בתפיסת העולם שלי והן בהתקדמות האישית שלי בחיים, וזה נכון לגבי כל דבר, ולכן בהקשר לנושא שלנו, אני מאמין ופה אני מסכם, שאם אנחנו לא נגוון את אופן חשיבתינו לגבי כל פן חומרי ורוחני, שיש לנו ביקום, לא נגיע לשום מקום, מכיוון שהיו אנשים שהאמינו שצריך לנסות להבין,להתקדם,לחקור, אנחנו יכולים להגיע לירח,אנחנו יכולים לדבר אחד עם השני ממרחקים עצומים, יש לנו טלוויזיה,וכ"ו. מה שאני אומר חברים, תתקדמו אל האופק ותכירו בעובדה, שיש לנו את היכולת להבין מעבר לכל דמיון!!!!!!!
 

kravmaga

New member
רק עוד דבר קטן

נניח שנתתי פרשנות שגוייה, חוץ מהרעיון שאותם מפגשים היו למעשה "מראות אלהים(הטענה המקובלת התפיסה הרוחנית) וחוץ מהרעיון שאלו היו מפגשים מהסוג השלישי השני והראשון, אתם יכולים לחשוב על רעיון אחר?? מפגש כזה או אחר זה אנחנו מסכימים שהיה, אובייקט איקס ידע שקיים אובייקט Y, היו דיאלוגים בין אחד לשני, זאת אומרת שהיה חיבור, אז חוץ מחיבור רוחני או חיבור מוחשי, מה היה שם??? אם היצורים שיחזקאל ראה ותיאר אותם במבנה הפיזיולוגי שלהם(פנים,ראש,גוף,) תיאור ללא ספק של משהו חי נושם, הם לא משהו מגביל לאדם מבחינה אבוליציונית, אשמח לקבל פרשנות אחרת שתעמוד בסטנדרטים הנכונים ובהגיון פשוט
 

kravmaga

New member
תקראו טוב טוב את הטקסט

א וַיְהִי בִּשְׁלֹשִׁים שָׁנָה, בָּרְבִיעִי בַּחֲמִשָּׁה לַחֹדֶשׁ, וַאֲנִי בְתוֹךְ-הַגּוֹלָה, עַל-נְהַר-כְּבָר; נִפְתְּחוּ, הַשָּׁמַיִם, וָאֶרְאֶה, מַרְאוֹת אֱלֹהִים. ב בַּחֲמִשָּׁה, לַחֹדֶשׁ--הִיא הַשָּׁנָה הַחֲמִישִׁית, לְגָלוּת הַמֶּלֶךְ יוֹיָכִין. ג הָיֹה הָיָה דְבַר-יְהוָה אֶל-יְחֶזְקֵאל בֶּן-בּוּזִי הַכֹּהֵן, בְּאֶרֶץ כַּשְׂדִּים--עַל-נְהַר-כְּבָר; וַתְּהִי עָלָיו שָׁם, יַד-יְהוָה. ד וָאֵרֶא וְהִנֵּה רוּחַ סְעָרָה בָּאָה מִן-הַצָּפוֹן, עָנָן גָּדוֹל וְאֵשׁ מִתְלַקַּחַת, וְנֹגַהּ לוֹ, סָבִיב; וּמִתּוֹכָהּ--כְּעֵין הַחַשְׁמַל, מִתּוֹךְ הָאֵשׁ. ה וּמִתּוֹכָהּ--דְּמוּת, אַרְבַּע חַיּוֹת; וְזֶה, מַרְאֵיהֶן--דְּמוּת אָדָם, לָהֵנָּה. ו וְאַרְבָּעָה פָנִים, לְאֶחָת; וְאַרְבַּע כְּנָפַיִם, לְאַחַת לָהֶם. ז וְרַגְלֵיהֶם, רֶגֶל יְשָׁרָה; וְכַף רַגְלֵיהֶם, כְּכַף רֶגֶל עֵגֶל, וְנֹצְצִים, כְּעֵין נְחֹשֶׁת קָלָל. ח וידו (וִידֵי) אָדָם, מִתַּחַת כַּנְפֵיהֶם, עַל, אַרְבַּעַת רִבְעֵיהֶם; וּפְנֵיהֶם וְכַנְפֵיהֶם, לְאַרְבַּעְתָּם. ט חֹבְרֹת אִשָּׁה אֶל-אֲחוֹתָהּ, כַּנְפֵיהֶם: לֹא-יִסַּבּוּ בְלֶכְתָּן, אִישׁ אֶל-עֵבֶר פָּנָיו יֵלֵכוּ. י וּדְמוּת פְּנֵיהֶם, פְּנֵי אָדָם, וּפְנֵי אַרְיֵה אֶל-הַיָּמִין לְאַרְבַּעְתָּם, וּפְנֵי-שׁוֹר מֵהַשְּׂמֹאול לְאַרְבַּעְתָּן; וּפְנֵי-נֶשֶׁר, לְאַרְבַּעְתָּן. יא וּפְנֵיהֶם, וְכַנְפֵיהֶם פְּרֻדוֹת מִלְמָעְלָה: לְאִישׁ, שְׁתַּיִם חֹבְרוֹת אִישׁ, וּשְׁתַּיִם מְכַסּוֹת, אֵת גְּוִיֹּתֵיהֶנָה. יב וְאִישׁ אֶל-עֵבֶר פָּנָיו, יֵלֵכוּ: אֶל אֲשֶׁר יִהְיֶה-שָּׁמָּה הָרוּחַ לָלֶכֶת יֵלֵכוּ, לֹא יִסַּבּוּ בְּלֶכְתָּן. יג וּדְמוּת הַחַיּוֹת מַרְאֵיהֶם כְּגַחֲלֵי-אֵשׁ, בֹּעֲרוֹת כְּמַרְאֵה הַלַּפִּדִים--הִיא, מִתְהַלֶּכֶת בֵּין הַחַיּוֹת; וְנֹגַהּ לָאֵשׁ, וּמִן-הָאֵשׁ יוֹצֵא בָרָק. יד וְהַחַיּוֹת, רָצוֹא וָשׁוֹב, כְּמַרְאֵה, הַבָּזָק. טו וָאֵרֶא, הַחַיּוֹת; וְהִנֵּה אוֹפַן אֶחָד בָּאָרֶץ אֵצֶל הַחַיּוֹת, לְאַרְבַּעַת פָּנָיו. טז מַרְאֵה הָאוֹפַנִּים וּמַעֲשֵׂיהֶם כְּעֵין תַּרְשִׁישׁ, וּדְמוּת אֶחָד לְאַרְבַּעְתָּן; וּמַרְאֵיהֶם, וּמַעֲשֵׂיהֶם, כַּאֲשֶׁר יִהְיֶה הָאוֹפַן, בְּתוֹךְ הָאוֹפָן. יז עַל-אַרְבַּעַת רִבְעֵיהֶן, בְּלֶכְתָּם יֵלֵכוּ: לֹא יִסַּבּוּ, בְּלֶכְתָּן. יח וְגַבֵּיהֶן--וְגֹבַהּ לָהֶם, וְיִרְאָה לָהֶם; וְגַבֹּתָם, מְלֵאֹת עֵינַיִם סָבִיב--לְאַרְבַּעְתָּן. יט וּבְלֶכֶת, הַחַיּוֹת, יֵלְכוּ הָאוֹפַנִּים, אֶצְלָם; וּבְהִנָּשֵׂא הַחַיּוֹת מֵעַל הָאָרֶץ, יִנָּשְׂאוּ הָאוֹפַנִּים. כ עַל אֲשֶׁר יִהְיֶה-שָּׁם הָרוּחַ לָלֶכֶת יֵלֵכוּ, שָׁמָּה הָרוּחַ לָלֶכֶת; וְהָאוֹפַנִּים, יִנָּשְׂאוּ לְעֻמָּתָם, כִּי רוּחַ הַחַיָּה, בָּאוֹפַנִּים. כא בְּלֶכְתָּם יֵלֵכוּ, וּבְעָמְדָם יַעֲמֹדוּ; וּבְהִנָּשְׂאָם מֵעַל הָאָרֶץ, יִנָּשְׂאוּ הָאוֹפַנִּים לְעֻמָּתָם--כִּי רוּחַ הַחַיָּה, בָּאוֹפַנִּים. כב וּדְמוּת עַל-רָאשֵׁי הַחַיָּה, רָקִיעַ, כְּעֵין, הַקֶּרַח הַנּוֹרָא--נָטוּי עַל-רָאשֵׁיהֶם, מִלְמָעְלָה. כג וְתַחַת, הָרָקִיעַ, כַּנְפֵיהֶם יְשָׁרוֹת, אִשָּׁה אֶל-אֲחוֹתָהּ: לְאִישׁ, שְׁתַּיִם מְכַסּוֹת לָהֵנָּה, וּלְאִישׁ שְׁתַּיִם מְכַסּוֹת לָהֵנָּה, אֵת גְּוִיֹּתֵיהֶם. כד וָאֶשְׁמַע אֶת-קוֹל כַּנְפֵיהֶם כְּקוֹל מַיִם רַבִּים כְּקוֹל-שַׁדַּי, בְּלֶכְתָּם--קוֹל הֲמֻלָּה, כְּקוֹל מַחֲנֶה; בְּעָמְדָם, תְּרַפֶּינָה כַנְפֵיהֶן. כה וַיְהִי-קוֹל--מֵעַל, לָרָקִיעַ אֲשֶׁר עַל-רֹאשָׁם; בְּעָמְדָם, תְּרַפֶּינָה כַנְפֵיהֶן. כו וּמִמַּעַל, לָרָקִיעַ אֲשֶׁר עַל-רֹאשָׁם, כְּמַרְאֵה אֶבֶן-סַפִּיר, דְּמוּת כִּסֵּא; וְעַל, דְּמוּת הַכִּסֵּא, דְּמוּת כְּמַרְאֵה אָדָם עָלָיו, מִלְמָעְלָה. כז וָאֵרֶא כְּעֵין חַשְׁמַל, כְּמַרְאֵה-אֵשׁ בֵּית-לָהּ סָבִיב, מִמַּרְאֵה מָתְנָיו, וּלְמָעְלָה; וּמִמַּרְאֵה מָתְנָיו, וּלְמַטָּה, רָאִיתִי כְּמַרְאֵה-אֵשׁ, וְנֹגַהּ לוֹ סָבִיב. כח כְּמַרְאֵה הַקֶּשֶׁת אֲשֶׁר יִהְיֶה בֶעָנָן בְּיוֹם הַגֶּשֶׁם, כֵּן מַרְאֵה הַנֹּגַהּ סָבִיב--הוּא, מַרְאֵה דְּמוּת כְּבוֹד-יְהוָה; וָאֶרְאֶה וָאֶפֹּל עַל-פָּנַי, וָאֶשְׁמַע קוֹל מְדַבֵּר. רק הפסוק "דמות כמראה אדם", אמורה לעורר עניין!!!
 

AdonAsda

New member
ההודעה שלך לא ממש מחוברת להודעה

הנכונה... >"דמות כמראה אדם", אמורה לעורר עניין!!!< הבנתי, אתה רואה את המילים "שמיים" ו"דמות אדם", וזהו! עכשיו ברור שמדובר בחייזר מזטא רטיקיולי. ונחזור להתחלה, >התיאורים זהים, דמויות בעלות צורה אנושית, < התיאורים דומים בכל התרבויות כי כל התרבויות מקורן בבני אדם וכל בני האדם דומים. גם לשדונים, פיות, טרולים, ענקים, גובלינים, מלאכים, אלים וחייזרים, יש דמות אדם. מה לעשות, בני האדם צריכים להזדהות עם יצורים דמיוניים אלה, לכן הם נראים בדיוק כמוהם. >במרכבת אש,< מרכבה הייתה כלי התחבורה המפואר ביותר באותם ימים, אש סימלה כוח, והיא קימת באין ספור מטפורות. מטרת השימוש ב"מרכבת אש" הוא להדגיש את מעמדו החשוב של אליהו. חבל שלא כתוב שאליהו נלקח בצלחת מרק מעופפת. >הייתכן שכל המפגשים הללו היו חלומות? < לא, יתכן שחלקם חוברו בזמן שהסופר היה ער לגמרי. >שהכתיבו לנו, חשיבה...ולכן קיבלנו כמובן...למה לא שואלים... רמת הנאיביות שנשאבנו אליה ...שאנחנו לא משתדלים יותר להבין דברים שלא הבנו כלכך טוב...< אולי רצית לומר: "הכתיבו לי... ולכן קיבלתי...למה לא שאלתי... רמת הנאיביות שנשאבתי אליה...אני לא משתדל להבין דברים שלא הבנתי...". >(הטענה המקובלת התפיסה הרוחנית)< התפיסה הרוחנית? מי מחזיק בתפיסה זו? האם אתה מדבר על האנשים אשר אצלם נושבות רוחות פרצים בתוך הגולגולת? >אתם יכולים לחשוב על רעיון אחר< כן: א. מדובר בשליחי יהוה(כרובים). ב. מדובר ביציר דמיונו של הסופר. ג. כל התשובות נכונות. התשובה היא כמובן ג'. אכן ידוע שאלו הם כרובים שליחי יהוה, וגם ידוע שיהוה בעצמו הוא יציר דמיונו של הסופר. >תיאור ללא ספק של משהו חי נושם< מדובר ללא ספר בתיאור של אלילים ופסלונים אשורים ובבלים, אשר יחזקאל לבטח ראה בילדתו במשך גלות בבל. כשאמרתי בהודעה הקודמת שלי להתייחס לזמן ולמקום שבו הסיפורים נכתבו אני התכונתי לזה. כשאמרתי שאתה מפרש את הסיפורים לפי נקודת מבט מודרנית וטוען כאילו כל יצור שמגיע מהשמיים ויש לו "דמות אדם" הוא חייזר ירוק, גם אז ידעתי על מה אני מדבר.
 

daniel771

New member
סליחה סליחה כאן זה לא הפורום המתאי

ם מתכתבים בנושא הזה תעברו לפורום אחר על רוחות רפאים ואם לא למדתם לקרוא כאן זה פורום לעבמים וחייזרים
 

Majestic12

New member
מילה קטנה לגבי סיאנסים

כל המחקרים שנערכו עד ימינו אלו, מצביעים על כך שאין שום דבר מאחורי סיאנסים ו/או נסיון תקשור כזה או אחר. לדעתי האישית - חבל"ז...
 

ירדן121

New member
מה זה אומר "אין שום דבר מאחורי

סיאנסים?? כאילו זה לא אמיתי. ? ?
 

Majestic12

New member
זה באמת לא אמיתי

כל המחקרים שנעשו עד היום - הניבו תוצאות שליליות לגבי אמיתות העניין - כלומר - אין דבר כזה... אפילו הודיני, עוד בתחילת המאה ה- 20, חשף חלק מהמדיומים שפעלו אז בארה"ב והוכיח כי מדובר בשרלטנים. למען האמת - שום דבר לא השתנה מאז...
 

חפY

New member
שאלה ל- MAJESTIC12

מהי עמדתך בנוגע לתעלומות על-טבעיות שאינן עב"מים? יש אתר מצויין, עם הרבה עדויות לכל מיני דברים מוזרים (גם לעב"מים): paranormal.about.com מהי עמדתך בעניין?
 

Majestic12

New member
לגבי תעלומות באופן כללי

אין ספק שישנן הרבה תעלומות, ולא דוקא בתחום העבמי"ם. בזמנו (לפני הרבה שנים), היתה תוכנית טלוויזייה של הסופר ארתור סי. קלארק, שעסקה בתעלומות מכל העולם ונקראה "עולם המיסתורין של ארתור סי. קלארק" (דוקא קלארק עצמו, למשל, שולל את תופעת העבמי"ם). כל מקרה של תעלומה צריך להיחקר לעומקו, על-מנת לנסות ולפתור את התעלומה. לגבי חלק מהמקרים, אין עדיין תשובה חותכת, או שאין תשובה כלל (כגון היטי, המיגואי, משולש ברמודה, גולגלות הקריסטל, וכמובן הרבה תעלומות מהעבר הרחוק, בלי קשר מחייב לחוצנים ועבמי"ם - בניית הפירמידות במצריים ובאמריקה, קוי נאסקה, וכ"ד). לגבי מקרים אחרים, כבר הוכח מזמן שמדובר באמונות טפלות חסרות בסיס, טעויות, דמיון, או סתם נוכלות - למשל: קלפי טארוט, קריאה בקפה, תקשורים, סיאנסים, ריפוי ע"י חוצנים, אסטרולוגיה, מיסטיקה באופן כללי, וכ"ד. לגבי תחומים בהם אני הגעתי למסקנה אישית שאין בהם ממש - אני החלטתי שלא לעסוק בהם יותר - פשוט, מחוסר עניין.
 

חפY

New member
לגבי משולש ברמודה- הסבר!

מה שמתרחש במשולש ברמודה הוא שגז מתאן משתחרר מקרקעית האוקיינוס, וזו ככל הנראה הסיבה להיעלמויות המיסתוריות (מתוך תוכנית ב"נשיונאל ג'יאוגרפיק)- כך שמשולש ברמודה אינו נחשב עוד תעלומה. תקנו אותי אם אני טועה.
 

Majestic12

New member
אתה לא טועה....אבל

אבל איש חוץ מתחקירני נשיונל ג'יאוגרפיק, לא אישש או שלל את ההנחה הזו. מדובר על ניסוי אחד מני רבים עד היום הוצעו הרבה תיאוריות (ועניין הגז היא אחת מהן). הבעיה היא - שאף אחת לא הוכיחה בדיוק כיצד הדבר גורם להיעלמויות, ולתופעות נוספות באיזור.
 

AdonAsda

New member
אני אוהב את ההנחה שאין שום דבר

מיוחד במשלוש ברמודה. קצב ההעילמות הדברים שם לא גבוהה יותר מאשר ב"משולשים" אחרים בעולם. הכל התחיל בתחילת המאה ה20, כשמישהו כתב ספר לגבי המשולש. אם הוא לא היה עושה את זה אתה לא היית שומע על המשולש בחיים.
 

Majestic12

New member
לא כל כך מדויק

הטיעון הזה הועלה ע"י נאשיונל ג'יאוגרפיק, אך ההנחות לא מדוייקות. במקום זה היו דוקא היעלמויות רבות יותר משאר המקומות בעולם, והספר של ברליץ יצא בעקבות היעלמויות אלו. רוב המקרים לא הוסברו מעולם (ולא כפי שנטען ע"י הערוץ). אין שום קשר בין מה שהתרחש בברמודה לבין הספר. אמנם הספר היה להיט, והביא את העניין למודעות הציבור, אך באותה מידה ניתן לומר זאת כל כל ספר אחר. לא הספר יצר את התופעות במשולש ברמודה.
 

AdonAsda

New member
נאשיונל ג'יאוגרפיק אמרו משהו אחד

אתה אומר משהו אחר, יש לך הוכחות? >לא הספר יצר את התופעות במשולש ברמודה.< לא אמרתי. הספר רק יצר את המיתוס מסביב למשולש.
 
למעלה