~*~תעלומת פרק הבליץ המסתורי~*~

~*~תעלומת פרק הבליץ המסתורי~*~

טוב, אז ככה שיעמם לי כי כבר ראיתי את כל פירקי הבליץ שיצאו עד עכשיו... אז חיפשתי תעסוקה (=דברים להורדה XD) פכולופן, מצאתי את הקובץ הזה: [Lunar]_Bleach_Jump_Festa_2004_Anime_Tour_+_13_Squad_Omake_[DVD][AF803142] ומכיוון שכתוב על זה בליץ, הורדתי D: להפתעתי זה היה פרק של בליץ oO אבל מוזר לא היה לזה שיר פתיחה, וזה היה דיי מקביל של פרק אחר.... (13 אם אני לא טועה) רק שהפרק הזה היה יותר דומה למנגה המקבילה לזה מאשר הפרק המקורי של זה .... (-ספויילר?- הפרק עם הבית קברות...) בכל מקרה, אחרי שנגמר הפרק, היה כתוביות עולות ואז הראו כל מיני קטעים קצרים מהמשך הסדרה- הראו כל מיני דמויות מההמשך+ איזה משפט שכל אחת אומרת.... היו שם -ספויילר?- כל מיני קפטנים, סגנים ושות והיה גם קטע של איציגו עם החרב משחרר אנרגיה ואומר איזה משפט...... בקיצור, מה זה למען השם? @.@ אה, וראיתי איזכור של זה באיזה אתר נראה לי.... הם דיברו משו על הomake (שזה כתוב גם בשם של הקובץ) אז כנראה זה משו ידוע ורק אני בורה ;.; אבל אף אחד לא דיבר פה על זה אז מישו יודע מה זה?!?
 

elhaha

New member
ראיתי את זה

omake זה בדרך כלל אוספות שלא קשורות לעלילה. במקרה הזה היא כן קשורה. וזה נכון היא יותר פונה למנגה מאשר לאנימה.
 

JeeChan

New member
הסבר

משום מה, היוצרים החליטו לעשות לפרק 13, גירסת ova, שמבוססת יותר על המנגה מאשר על הנימה. כמו כן הם החליטו משום מה לשים ספויילרים לסדרה בסוף הפרק.
 
מממממ גם..

אם את רואה אנימות אחרות למשל נארוטו... אז כל שנה יוצא משו שנקרא jump festa וזה בעצם סיפור עם עלילה עם אותם דמויות מהאנימה רק שזה לא ממש קשור לו למנגה ולא לאנימה זה סתם תוספת ..
 
כן...

יצאו כבר 2003 ו- 2004 , 2005 אמור לצאת כבר אם לא יצא כבר ביפנית ואני לא יודע על זה... גם בליצ' ראיתי שיש 2003 ו-2004
 
נמנמנמ אין לי מושג ..

עוד לא ריתי XDD מממממ אני יחפש ואני יגיד לך... דרך אגב יש לך מסן?
 
את על המסן עכשיו?

ממממ ודרך אגב 2004 זה על המחלקה ה13...אז 2003 זה על... ממממ התבלבלתי שנייה..
 
כן ^^

מסן...XD....אני קוראת לו ניסים P: אבל יש דברים ב2004 שמראים ושאנחנו עדיין לא ראינו, נכון? מהסוף...יש קטעים שעדיין לא הגענו אליהם @.@
 

dark max

New member
את יכולה לשלוח לי קישור

לאתר ממנו הורדת? חיפשתי את זה ולא מצאתי... זה לא נחשב להורדה אסורה על הורדות, נכון? הרי לא נתתי לינק או משו
 
למעלה