*תפסיקו לזרוק*-שרשור אירועים

מחר, יום שישי- 29.9 בסלואו משה../images/Emo70.gif

דאנס משוגע מיסתמן ביום שישי 29.09 אחרי חודשיים של שהות באי המטורף ג'מייקה נוחתים אצלנו בסלואו מאי לורד סאונד , הוא והיא , הזוג המלכותי Sister Ellen ו-Ranking Levy הזוג חזר מצויד במאות תקליטי 7" ו-L.P's והקלטות בלעדיות של אמני- פאונדיישן ג'מייקנים, שהוקלטו בגטאות היותר מסוכנים של קינגסטון.הסלקשן מונה החל מקליפסו משנות החמישים המוקדמות ועד לראשית הדאנסהול. Ranking Levy (פעם שלישית בג'מייקה) זכה לעלות להופיע עם הסאונד סיסטם האגדי King stur Gav לצד אמני מפתח, שיסדו את זרם הראב א דאב וראגאמאפין (General Trees, Poddy Roots,Little Twich, Al Pancho) . ביום שישי ה-29 לספטמבר, יופיעו MY-lord לראשונה מאז חזרתם במועדון הכי street בת"א – "סלואו משה" יחד עם יגאל גאנג'ה- וייבס (חוד המחט ו106 FM), ערב שכולו תקליטים (NO CD's!!), פלוס אקסטרה הגברה שמאיי- לורד סאונד בנו מחלקים שהובאו מדאון טאון קינגסטון, למען שחזור הסאונד שמנוגן ברחובות ג'מייקה.... סלואו משה המחוגה 4 פלורנטין 35 ש"ח מחצות -כשף!
 
ג' פעם הבאה...

תכתוב גם בפנים שיקפוץ למעלה
 

GentlyWeeps

New member
:) איך היה בסלואו?

פעם שעברה שהייתי היה ממש יבש...בטח בגלל המסיבת הודנה איך היה הפעם למי שהיה?
 
היה מעולה!!

יגאל גאנג'ה וייבז פתח עם אחלה סט והמשיכו אותו מיי לורד סאונד. חוץ מהעייפות המעיקה שהייתה לי, הכל היה סבבה :] שבת שלום וצום קל
-כשף!
 

DuBsYs

New member
POETRY in emancipated MOTION

תרשמו ביומנים, ב-, 13.10 יום שישי ה- 13 זה קורה: my lord sound abujah sound ואנחנו zvuloon dub system בעין חרוד בערב נוסף שיזכר לדורות.
 

adddii

New member
איזה כיף סוף סוף מסיבת רגאיי בעמק!!

יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש!
 
*תפסיקו לזרוק*-שרשור אירועים

חבר'ה, זה לא סוד שאני לא נמצא במהלך השבוע כרגע בפורום, ואני ממש לא מתכוון לשרשר אחריכם! זוס הגבר, שאין לו איך לשרשר למרות שהוא מומחה פורום, פתח שרשור ואף אחד לא זרק ושרשר לאן שבא לו. אני מבקש מכם, יפה, לשרשר לאן שצריך! שרשור שיפתח בנושאי יחצו"'ן וכד', ימחק ללא הודעה מוקדמת! אני לא רוצה לעשות את זה, בבקשה מכם-אל תגרמו לי!!! וזהו, היום יום שישי, ואנחנו בסופ"ש ארוך, יוצאים לבלות! השרשור הזה בשבילכם סה"כ-יתן לכם קצת כיוונים מה יש היום ובכלל בקרוב, ולמה שווה ללכת... שתהיה שבת שקטה מעוד פיצוצים ב"ה ורועשת ממוזיקה מפציצה!!! גיל ומיכל.
 

Ben Dor

New member
../images/Emo32.gif

כרטיסים לפסטיבל בראשית ב6-7-8/10 בחוף דוגית ניתן להשיג אצלנו! בן דור 0578528902 0548040822 סתיו
 
זה לא ../images/Emo32.gif

זה פרסומת לכל דבר. אל תתחכמו, פשוט פרסמו את זה בשרשור הנכון... באופן חד פעמי אני משרשר את זה.
 

sinsin931

New member
סוכת "רגאיי אושפיזין" בצאלים !!!

10.10יום שלישי - "סוכת רגאיי אושפיזין" בצאלים!!!! ביום שלישי של חול המועד סוכות נחגוג את החג כדרכנו באווירת רגאיי במתחם "הבאר" בצאלים. במקום: סוכת ענק עם 4 המינים והמון תופים, אוהלי זולה, מדורת השבט, צ'אי שופ ופיצריה אליפות תוצרת בית. על הבמה יתארחו 3 הרכבים במלוא כוחם: "לוס כפרוס" בסקא מקפיץ!!! "אחרית הימים" ברגאיי חסידי לאווירת החג! וזבולון דאב סיסטם השורפים שמתחילים במסע מחוץ לת"א אחרי ששרפו את העיר השנה!!! בין ההופעות ואחריהם ראס קולצ'ה (dub flowers) ו- e.z sound הסאונד המקומי שמרעיד את הדרום כל פעם מחדש!! פתיחת שערים 18:00 בערב. כרטיסים 70 ש"ח או 55 במוקדמת.(מספר מקומות מוגבל). "מי שהיה מכיר את הוויבס מי שלא זה בדיוק הזמן" לפרטים והזמנות: אודי 0528664399 איילושו 0547919362 ירון 0523836831 חתימה טובה צום קל וחג שמח!!!!
 

eviaman

New member
10.10 "סוכת רגאיי אושפיזין" בצאלים!

ביום שלישי של חול המועד סוכות נחגוג את החג כדרכנו באווירת רגאיי במתחם "הבאר" בצאלים. במקום: סוכת ענק עם 4 המינים והמון תופים, אוהלי זולה, מדורת השבט, צ'אי שופ ופיצריה אליפות תוצרת בית. על הבמה יתארחו 3 הרכבים במלוא כוחם: "לוס כפרוס" בסקא מקפיץ!!! "אחרית הימים" ברגאיי חסידי לאווירת החג! וזבולון דאב סיסטם השורפים שמתחילים במסע מחוץ לת"א אחרי ששרפו את העיר השנה!!! בין ההופעות ואחריהם ראס קולצ'ה (dub flowers) ו- E.z soundׁ = eviaman,zeus הסאונד המקומי שמרעיד את הדרום כל פעם מחדש!! פתיחת שערים 18:00 בערב. כרטיסים 70 ש"ח או 55 במוקדמת.(מספר מקומות מוגבל). "מי שהיה מכיר את הוויבס מי שלא זה בדיוק הזמן" לפרטים והזמנות: אודי 0528664399 איילושו 0547919362 ירון 0523836831 חתימה טובה צום קל וחג שמח!!!! חימום לפני פסטיבל האביב הגדול של צאלים...
 

kacha

New member
וווווואואואואוואוו אני שם שם שם שם!

נשמע מעולה. אני בא. רק חבל שעל הבוקר למחרת יש צבא. :) בקטנה....:)
 

kacha

New member
איך אני מוצא אותך ? :)

ואיך אני מוצא טרמפ מצאלים לצומת טללים בסביבות 7 ? :)
 
למעלה