תודה. יש לה אינטרנט
רב תודות על כל המידע והסבלנות הרבה. יש לה אינטרנט שצריך עבור ה-VOD של Yes, אבל היא לא מסתדרת עם מחשב. לגבי ההתעקשות, עוד לפני שהגיע הטכנאי אתמול, רבתי עם הנציגה שלהם במוקד הטכני ותבעתי שיפנו אותי למנהל. זה היה בשבת, והיו בעיות ב-VOD אבל עדיין היה ניתן לראות תכנים קיימים והיו רבים מהם, והנציגה הורתה לי לאפס את הממירים, ומתברר שכאשר יש תקלה 30 זה תוקע אותם באופן שגם טכנאי לא יכול לסייע, ואת הממיר המקליט זה כנראה הרס לגמרי ללא תקנה (לדברי הטכנאי שהיה אתמול), ולהוסיף חטא על פשע הואילו לשלוח טכנאי רק ביום רביעי. בעקבות ההתעקשות שלי חזר אלי מנהל, שדיבר בצורה אנטיפאטית להחריד, גרוע מכל נציג שירות שדיברתי איתו ב-Yes אי פעם. וממילא הוא לא גילה עניין בלשמוע על ההתנהלות של נציגת השירות (שאגב גם טרקה לי את הטלפון), אבל הטכנאי בסוף הוקדם לאתמול. שוב, תודה על העזרה.
רב תודות על כל המידע והסבלנות הרבה. יש לה אינטרנט שצריך עבור ה-VOD של Yes, אבל היא לא מסתדרת עם מחשב. לגבי ההתעקשות, עוד לפני שהגיע הטכנאי אתמול, רבתי עם הנציגה שלהם במוקד הטכני ותבעתי שיפנו אותי למנהל. זה היה בשבת, והיו בעיות ב-VOD אבל עדיין היה ניתן לראות תכנים קיימים והיו רבים מהם, והנציגה הורתה לי לאפס את הממירים, ומתברר שכאשר יש תקלה 30 זה תוקע אותם באופן שגם טכנאי לא יכול לסייע, ואת הממיר המקליט זה כנראה הרס לגמרי ללא תקנה (לדברי הטכנאי שהיה אתמול), ולהוסיף חטא על פשע הואילו לשלוח טכנאי רק ביום רביעי. בעקבות ההתעקשות שלי חזר אלי מנהל, שדיבר בצורה אנטיפאטית להחריד, גרוע מכל נציג שירות שדיברתי איתו ב-Yes אי פעם. וממילא הוא לא גילה עניין בלשמוע על ההתנהלות של נציגת השירות (שאגב גם טרקה לי את הטלפון), אבל הטכנאי בסוף הוקדם לאתמול. שוב, תודה על העזרה.