תקלה ב-Yes. מהי האלטרנטיבה המהירה ביותר האפשרית ?

alex2m

New member
תודה. יש לה אינטרנט

רב תודות על כל המידע והסבלנות הרבה. יש לה אינטרנט שצריך עבור ה-VOD של Yes, אבל היא לא מסתדרת עם מחשב. לגבי ההתעקשות, עוד לפני שהגיע הטכנאי אתמול, רבתי עם הנציגה שלהם במוקד הטכני ותבעתי שיפנו אותי למנהל. זה היה בשבת, והיו בעיות ב-VOD אבל עדיין היה ניתן לראות תכנים קיימים והיו רבים מהם, והנציגה הורתה לי לאפס את הממירים, ומתברר שכאשר יש תקלה 30 זה תוקע אותם באופן שגם טכנאי לא יכול לסייע, ואת הממיר המקליט זה כנראה הרס לגמרי ללא תקנה (לדברי הטכנאי שהיה אתמול), ולהוסיף חטא על פשע הואילו לשלוח טכנאי רק ביום רביעי. בעקבות ההתעקשות שלי חזר אלי מנהל, שדיבר בצורה אנטיפאטית להחריד, גרוע מכל נציג שירות שדיברתי איתו ב-Yes אי פעם. וממילא הוא לא גילה עניין בלשמוע על ההתנהלות של נציגת השירות (שאגב גם טרקה לי את הטלפון), אבל הטכנאי בסוף הוקדם לאתמול. שוב, תודה על העזרה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
הסיפור שלך נשמע נורא והייתי אומר אפילו שהזוי.
ראשית, המגמה של הנציגים אמורה ללכת לקראת הלקוח. אף חברה לא תרצה, שלקוח
ידבר עליה רעות ואף חברה לא "תשמח" לאבד לקוח בשל מחדל מצידה או מצד נציגיה.

נכון שבד"כ אומרים לך, ששיחה עם "מנהל" = נציג בכיר כרוכה בהמתנה של עד 2
ימי עסקים, אבל יש מקרים "יוצאים מן הכלל", שבהם אתה יכול להתעקש ואף להשיג
את 'הוד רוממותו' די במהירות ואפילו במהלך שיחה עקשנית עם נציג זוטר. אז נכון
שכבר נתקלתי במקרה, שבו הנציגה טענה באוזניי ש'לגמרי במקרה', היא נציגה בכירה
והיא יכולה להמשיך ולטפל בי גם אם ארצה לדבר עם דרג גבוה יותר... היא אפילו
הבטיחה לי הבטחה שלא מומשה, ולאחר מכן, התלוננתי ודרשתי לשמוע את הקלטת
השיחה איתה. הקלטה לא איפשרו לי לשמוע, אבל היא בכבודה ובעצמה חזרה אלי,
והתנצלה על שהציעה לי הצעה שלא ניתן לממשה. כפיצוי לכך, היא הציעה לי משהו
אחר, שהיה לגמרי לא רע, ויש לומר, שהצעתה השניה מומשה. נכון שזה לא קרה
דווקא ב"יס" אבל זה קרה.

ומה קורה כשהתקלה היא במבנה ועוד דיירים סובלים ממנה? גם אז דוחים את הטיפול?

לגבי טריקת טלפון, זה פשוט נוגד את התקנות, ולנציג מותר לטרוק רק אם אתה
ממש צורח עליו או מקלל. אז אם דבר כזה לא קרה (ואיני בא בטענות אליך חלילה),
אתה יכול בהחלט להתלונן על אותו נציג והוא "יקבל על הראש". הכי טוב זה להקליט
את השיחה, אבל גם אם לא, החברה עצמה מקליטה את מרבית השיחות והם יכולים
לבדוק מה בדיוק קרה ומה הביא את הנציג לטרוק לך בפנים.

ואם טכנאי טען שנגרם נזק 'ללא תקנה' לממיר, למה הממיר לא הוחלף? אין הרי מצב,
שטכנאי יגיע ללקוח מבלי שיש לו ברכב לפחות ממיר אחד מכל סוג! נכון שיש לא
מעט אנשים, שלא יסכימו לוותר על "אוסף ההקלטות" שבידם, אבל כשאין ברירה?
מחליפים!

אבל גם זה לא נראה לי. לא פעם הממירים שלי הציגו "תקלה 30" ותקלות אחרות.
בד"כ הצלחתי לפתור זאת אם לבדי ואם בעזרת נציג טלפוני. רק במקרים נדירים
מאד, נזקקתי לטכנאי ורק במקרים נדירים עוד יותר נאלצו להחליף לי ממיר.

ואגב... עשיתי פעם שיפוץ בגג הרעפים, ואז, רעף הפח שדרכו עבר מוט הצלחת נחשף
וסיכן את התקרה בזליגת מי גשם. פניתי ליס, וביקשתי שיבוא טכנאי שיטפל בבעיה.
הנציגה טענה, שאם אני הוא זה ששינה את הגג, הרי שאני הוא האחראי לחשיפת
רעף הפח. במקרה כזה, הם יבואו ויתקנו, אבל התיקון יהיה על חשבוני.
השבתי, שאני רוצה לשוחח עם נציג בכיר ומיד. הבהרתי לנציג, שלא אני ביקשתי
שיחליפו לי רעף רגיל לרעף פח, שאותו איני יכול להזיז, כי הזזתו כרוכה בפירוק
הצלחת.
ואם נאלצתי לטפל בגג, זה לא אומר שמתפקידי לטפל גם במה שקשור בציוד שלהם.
אז או שיטפלו בזה, או שאפרק את הצלחת ואתנתק מהם לאלתר. והלוא הטיפול ברעף
הוא תנאי הכרחי לכך שאמשיך ואצרוך את השירותים שלהם.
למחרת הגיע אלי מפקח מטעמם ועלה אתי לגג.
הוא קבע, שרעף הפח המקורי נחתך ע"י המתקין ולכן הפך להיות "קצר מדי" כעת.
לכן, הם ישלחו טכנאי שיגיע עם רעף חדש, וההתקנה תהיה באחריותם הבלעדית.
אחרי יומיים, הגיע טכנאי, עלה לגג, פירק את הצלחת, התקין רעף פח חדש, אטם עם
סיליקון והלך לדרכו. אז.... גם דברים טובים קורים ביס. עובדה.

אז זהו. תתחיל לעבוד! פרסם את הסיפור. פנה אפילו לסיוון כהן מ"הכל כלול". כנס
לפורומים ותכתוב. והעיקר, אל תתבייש. כל עוד דיברת אמת, אתה על הסוס.
תיזהר רק מלהשמיץ ולכתוב בשפה בוטה, ו...בהצלחה!
 

alex2m

New member
תודה

תודה מעומק הלב על העזרה הרבה והמידע רב הערך. החלטתי בסוף להתנתק מהם ולהזמין סטינג TV וכנראה גם נטפליקס. גם קרו בינתיים דברים לא פשוטים במהלך השבוע שלא קשורים לעניין, ודי מיציתי את הזמן והאפשרויות שלי כרגע להמשיך לעסוק בנושא. המון תודה.
 

תומר

Member
תגובה

אשמח לעזור בעידן פלוס מחיר סמלי ביותר המחיר מתחיל ב120 עד 240 שקל תלוי איזה ציוד משתמשים אסדר הכל הציוד רק ב80 שקל במידה וזה ניתן טכנית באיזה קומה גרה תודה
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מוזר. אם כבר התנתקת מיס, למה הזמנת את הסטינג מהם?
אני הייתי מתנתק מהם לחלוטין ועובר לחברה אחרת.
אחרי מסע ייסורים כזה, לא מגיע ליס, שהם ימשיכו ויספקו שירותים לאותו לקוח.

וכעת יש ליס גם את הממיר יס פלוס, שנסמך רק על אינטרנט.
לא עוד צלחת. לא עוד "אוויר".
הממיר קטנטן (ציוד של אפל), אבל השלט שלו בלתי נסבל...
מה שכן, יש בו הרבה יתרונות למרות הכל.
 

alex2m

New member
לצערי היא לחוצה על התכנים שלהם

אגב, חסכתי ממך פרק נוסף במסע הייסורים, רע יותר מקודמיו, שגרם לי לוותר למרות שהכוונה הראשונית שלי היתה להשאר איתם ויהי מה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
איזו "תאוריה"? לפי מה החלטת שאסור לנציג לנתק את השיחה?

אלה נהלים שכל חברה מחליטה עליהם בעצמה והיא יכולה להנחות את הנציג איך שבא לה.
 

SicTransit

Active member
ובנוסף

תמיד אפשר לטעון שהשיחה התנתקה. אני לא חושב שמישהו בחברות כאלה בודק סטטיסטית אם למוקדן מסויים יש מספר בלית סביר של "התנתקויות" כאלה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ותאיים. מועצה לצרכנות. משרד התשפוכת. כל מה שאתה יכול.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לקשיש עם ממיר אחד מגיע טיפול מהיר. דרוש לשוחח עם נציג בכיר.
 
למה היא מרותקת לבית?

אם היא מסוגלת לצפות בטלוויזיה וגם לחטוף דיכאון זה אומר שהיא לא צמח. אם אין את התנאים הפיזיים שבעזרתם היא מסוגלת לצאת מידי פעם מהבית (מעלית, כיסא גלגלים, מיטה עם גלגלים) זו התעללות
 

einat162

New member
ממיר עידן+ פשוט (פחות מ 100 ש"ח) יתן לה את הערוצים החינמיים

9 ערוצים, מתוכם 5 ערוצים "שווים" יתר לצפייה.
הרבה יותר טוב מלבהות בקיר.
יכול להיות שיש למישהו שהתחבר לכבלים/לווין/נטפליקס - ואז לא צריך לקנות ממיר.
 

evike

Well-known member
מנהל
מנסיון (לא יס, תקשורת אחרות) הם רגישים מאד לפרסומים בפייסבוק

פרסם בפייס ותראה איך פתאום מתייחסים אליך
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
יתייחסו. סביר שיתייחסו. אבל השאלה אם זה יקרה היום.
העליתי כאן קישור לדף ההתחייבות של יס כלפי הלקוח, ושם, בעמ' 3, סעיף ח, נרשם
במפורש, שבמידה שהתקלה היא בכל הבית או במכשיר יחיד שנמצא בבית, טכנאי
אמור להגיע תוך 12 שעות.
הפרה של סעיף זה היא הפרה עקרונית של ההסכם.
אז על מה הוויכוח בכלל?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אני עדיין סקרן לשמוע מה התקדם ומה התפתח בסיפור הרע הזה...
 

alex2m

New member
כאמור, אין התפתחות, ועם YES כנראה שלא תהיה

בינתיים אירגנתי לה מכשיר DVD עם כל מיני סרטים, עונות של כל מיני סדרות, כמובן של שזה פתרון גרוע מאד. אגב, הם ידעו שיש בעיה בתשתית. זו תקלה שהיתה כבר לפני חודש. הגיע טכנאי שאמר שזה עלול להופיע שוב, כי יש בעיה בכבל, ואז צריך לפנות לטכנאי אחר, משום שהוא אינו מטפל בתקלות כאלו. לפני שהגיע הטכנאי אתמול התקשרתי למוקד הטכני להזכיר את העניין ולבקש שלא יהיה מצב שהטכנאי שהם שולחים יודיע שצריך טכנאי מסוג אחר, והם השיבו לי שהכל בסדר, משום שהם שולחים "טכנאי בכיר". אבל מתברר שסתם מרחו אותי. הטכנאי אתמול לא עודכן כלל בפרטי הביקור הקודם.
תודה רבה על העזרה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ת ת ל ו נ ן בכל מקום שאפשר. תזיק להם כי מגיע להם.
 
למעלה