תקלות ברשוי בקווים קילומטרים מיותרים

קווים עושים קילומטרים מיותרים
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_2024-03-26-13-38-14-481_com.mosko.bus.jpg
    Screenshot_2024-03-26-13-38-14-481_com.mosko.bus.jpg
    KB 267.7 · צפיות: 20
  • Screenshot_2024-03-26-13-36-38-209_com.mosko.bus.jpg
    Screenshot_2024-03-26-13-36-38-209_com.mosko.bus.jpg
    KB 279 · צפיות: 19
  • Screenshot_2024-03-26-13-34-43-276_com.mosko.bus.jpg
    Screenshot_2024-03-26-13-34-43-276_com.mosko.bus.jpg
    KB 215.8 · צפיות: 13
  • Screenshot_2024-03-26-13-36-27-772_com.mosko.bus.jpg
    Screenshot_2024-03-26-13-36-27-772_com.mosko.bus.jpg
    KB 219.1 · צפיות: 16
  • Screenshot_2024-03-26-13-34-29-269_com.mosko.bus.jpg
    Screenshot_2024-03-26-13-34-29-269_com.mosko.bus.jpg
    KB 228.7 · צפיות: 15
  • Screenshot_2024-03-26-13-31-54-104_com.mosko.bus.jpg
    Screenshot_2024-03-26-13-31-54-104_com.mosko.bus.jpg
    KB 301.4 · צפיות: 16
  • Screenshot_2024-03-26-13-34-36-711_com.mosko.bus.jpg
    Screenshot_2024-03-26-13-34-36-711_com.mosko.bus.jpg
    KB 248.6 · צפיות: 17
  • Screenshot_2024-03-26-13-31-14-244_com.mosko.bus.jpg
    Screenshot_2024-03-26-13-31-14-244_com.mosko.bus.jpg
    KB 257.8 · צפיות: 18
  • Screenshot_2024-03-26-13-30-45-390_com.mosko.bus.jpg
    Screenshot_2024-03-26-13-30-45-390_com.mosko.bus.jpg
    KB 257.5 · צפיות: 20

Ccyclist

Well-known member
קווים עושים קילומטרים מיותרים

כשהתשלום למפעילה הוא לפי קילומטרים - הטעויות האלו עולות למשרד התחבורה כסף רב.

בהתחלה חשבתי שאלו עליות לתחנות במחלפים, אבל כשנכנסתי ראיתי שבמקרים רבים התחנה נמצאת בקו ישר או שאין תחנה בכלל.

בנהיגה לפי מפות גוגל בארץ יצא לי לא פעם שהמסלול חישב שעדיף לעלות לרמפה של מחלף ולחזור לכביש ברמפה הבאה. לעיתים זה חישוב שעוקף פקק או חסימה זמנית, אבל במקרים רבים זו טעות בחישוב מסלול. יתכן שיש בעיה עם הייצוג של המעבר מתחת לגשר במפה.
 

fishgad

Active member
כשהתשלום למפעילה הוא לפי קילומטרים - הטעויות האלו עולות למשרד התחבורה כסף רב.

בהתחלה חשבתי שאלו עליות לתחנות במחלפים, אבל כשנכנסתי ראיתי שבמקרים רבים התחנה נמצאת בקו ישר או שאין תחנה בכלל.

בנהיגה לפי מפות גוגל בארץ יצא לי לא פעם שהמסלול חישב שעדיף לעלות לרמפה של מחלף ולחזור לכביש ברמפה הבאה. לעיתים זה חישוב שעוקף פקק או חסימה זמנית, אבל במקרים רבים זו טעות בחישוב מסלול. יתכן שיש בעיה עם הייצוג של המעבר מתחת לגשר במפה.
חמור מאוד
 

luisluis

Active member
מה שמצחיק זה שאם תדווח על זה למשרד התחבורה הם יגידו לך שאתה מדמיין
 
תבדוק בנתב"ג....

יש שם קו שמסתובב במעגלים 5 פעמיים סביב השדה...

התופעה הזו מוכרת.
לחברות האוטובוסים אין באמת אינטרס לשנות (כי גם בבקרה הם לא מפספסות תחנות ולכן אף אחד בעצם לא בודק שהם נסעו את הקילומטרים המיותרים הללו) והן רק מרוויחות מכך סכומים לא קטנים.
הגורמים המאשרים והאחראים במשרד התחבורה כושלים, ובעיקר לא מקצועים ומכירים את השטח מספיק כדי למצוא ולתקן את הטעיות הללו.
הגורמים המאשרים במשרד התחבורה יושבים במגדל השן מול מחשבים ולא מכירים את השטח, הצרכים, הדרישות, הבעיות וכדו'.
לא פעם הדרישות שלהם על מנת לאשר קו/ תיקון/ שינוי מנותקות מכל הגיון והכרות, ומצד שני הם לא תופסים ומתקנים בעיות באמת מהותיות במערכת שעולה למשלם המיסים הרבה כסף.
 
תבדוק בנתב"ג....

יש שם קו שמסתובב במעגלים 5 פעמיים סביב השדה...

התופעה הזו מוכרת.
לחברות האוטובוסים אין באמת אינטרס לשנות (כי גם בבקרה הם לא מפספסות תחנות ולכן אף אחד בעצם לא בודק שהם נסעו את הקילומטרים המיותרים הללו) והן רק מרוויחות מכך סכומים לא קטנים.
הגורמים המאשרים והאחראים במשרד התחבורה כושלים, ובעיקר לא מקצועים ומכירים את השטח מספיק כדי למצוא ולתקן את הטעיות הללו.
הגורמים המאשרים במשרד התחבורה יושבים במגדל השן מול מחשבים ולא מכירים את השטח, הצרכים, הדרישות, הבעיות וכדו'.
לא פעם הדרישות שלהם על מנת לאשר קו/ תיקון/ שינוי מנותקות מכל הגיון והכרות, ומצד שני הם לא תופסים ומתקנים בעיות באמת מהותיות במערכת שעולה למשלם המיסים הרבה כסף.
אם יש כזו תקלה בקו 469? אשמח שתציר לי איך הקו אומר לעשות אם מדברים על נתבג מישהו יכול להסביר לי איך קו 9 בנתב״ג נחשב תחבורה ציבורית שהוא נכנס למקום שאי אפשר לאנשים שלא חיילים לנוסע בו
 

Ccyclist

Well-known member
תבדוק בנתב"ג....

יש שם קו שמסתובב במעגלים 5 פעמיים סביב השדה...

התופעה הזו מוכרת.
לחברות האוטובוסים אין באמת אינטרס לשנות (כי גם בבקרה הם לא מפספסות תחנות ולכן אף אחד בעצם לא בודק שהם נסעו את הקילומטרים המיותרים הללו) והן רק מרוויחות מכך סכומים לא קטנים.
הגורמים המאשרים והאחראים במשרד התחבורה כושלים, ובעיקר לא מקצועים ומכירים את השטח מספיק כדי למצוא ולתקן את הטעיות הללו.
הגורמים המאשרים במשרד התחבורה יושבים במגדל השן מול מחשבים ולא מכירים את השטח, הצרכים, הדרישות, הבעיות וכדו'.
לא פעם הדרישות שלהם על מנת לאשר קו/ תיקון/ שינוי מנותקות מכל הגיון והכרות, ומצד שני הם לא תופסים ומתקנים בעיות באמת מהותיות במערכת שעולה למשלם המיסים הרבה כסף.

אכן, כשאני נוסע, שוקל נסיעה מול נהיגה (או שילוב בין השניים) או שוקל אם להסיע את מארחיי או להפנות אותם לתח"צ - אני נתקל במערכת שההגיון ממנה והלאה.

הדוגמה הגרועה ביותר בעיניי היא הזוועה שעוללו לקו 4 ברעננה לקניון רננים. פעם זה היה קו סיבובי בכיוון נגד השעון בתדירות של 20 דקות והיה אפשר לעמוד בתחנה ולקחת אותו. בוירוס צימצמו אותו לפעם בחצי שעה, לא אידאלי אבל אפשר להבין. אחרי הוירוס פיצלו אותו לשני שירותים, האחד נגד כיוון השעון כמו קודם, אך השני בכיוון השעון. התדירות המשולבת היא פעם ב 20 דקות, אך בתחנה ספציפית כלשהי יש תדירות אנטי תח"צית של 40 דקות וצריך לדעת באיזה צד של אחוזה להמתין כדי לתפוס את האוטובוס. כשאני מגדיר תדירויות של 25, 35, 40 ו 45 דקות כאנטי תח"ציות" כוונתי היא שזמן המסיעה שלהן נודד על פני השעה ואי אפשר להסתמך על זיכרון או ידע מקומי כדי לדעת מתי הנסיעה אכן תצא. אני לא יודע מה חשבו כשהרסו כך את המסלול של קו שהיה פעיל במשך שנים.
 
למעלה