תקנון ביטול עסקה באינטרנט לא תואם למסמך גילוי
שלום,
ביצעתי רכישה דרך האינטרנט של שואב אבק. השואב מגיע עם מברשת שמשמשת לשאיבת רצפה ושטיחים (עם לחצן מתאים). בעת הפעלתו, הסתבר לי שהמברשת נתקעת בנסיון לשאוב שטיח... מיד שלחתי מייל לחברה ממנה רכשתיו, דיווחתי על הבעיות וביקשתי לבטל את העסקה. בתשובה נאמר לי שלא ניתן כי "השתמשתי במוצר".
אבל, אם לא הייתי משתמשת במוצר לא הייתי מגלה שלא ניתן לשאוב איתו שטיחים..
התייחסות לשימוש במוצר מפורטת רק במסמך הגילוי :
“ביטול עסקה לאחר הפקת החשבונית ו/או החזרת הטובין אפשרי בתנאי שלא נעשה שימוש בטובין, באריזה תקינה ומקורית תוך 14 יום מתאריך הפקת החשבונית, ותחויב בדמי ביטול של 5% או ₪100 הנמוך מבינהם, בתשלום בכרטיס אשראי ישנה תוספת עלויות הסליקה והניכיון בגין חיוב וזיכוי.”
נכנסתי לאתר כדי לבדוק את מדיניות ביטול עסקה אשר בוצעה באתר האינטרנט, ולא נמצא שם אזכור לתנאי זה. הוא רשום רק בגב החשבונית שקיבלתי.
האם תנאי זה אמור היה להופיע גם בתקנון באתר?
האם יש דרך לבטל את העסקה בכל זאת?
תודה!
שלום,
ביצעתי רכישה דרך האינטרנט של שואב אבק. השואב מגיע עם מברשת שמשמשת לשאיבת רצפה ושטיחים (עם לחצן מתאים). בעת הפעלתו, הסתבר לי שהמברשת נתקעת בנסיון לשאוב שטיח... מיד שלחתי מייל לחברה ממנה רכשתיו, דיווחתי על הבעיות וביקשתי לבטל את העסקה. בתשובה נאמר לי שלא ניתן כי "השתמשתי במוצר".
אבל, אם לא הייתי משתמשת במוצר לא הייתי מגלה שלא ניתן לשאוב איתו שטיחים..
התייחסות לשימוש במוצר מפורטת רק במסמך הגילוי :
“ביטול עסקה לאחר הפקת החשבונית ו/או החזרת הטובין אפשרי בתנאי שלא נעשה שימוש בטובין, באריזה תקינה ומקורית תוך 14 יום מתאריך הפקת החשבונית, ותחויב בדמי ביטול של 5% או ₪100 הנמוך מבינהם, בתשלום בכרטיס אשראי ישנה תוספת עלויות הסליקה והניכיון בגין חיוב וזיכוי.”
נכנסתי לאתר כדי לבדוק את מדיניות ביטול עסקה אשר בוצעה באתר האינטרנט, ולא נמצא שם אזכור לתנאי זה. הוא רשום רק בגב החשבונית שקיבלתי.
האם תנאי זה אמור היה להופיע גם בתקנון באתר?
האם יש דרך לבטל את העסקה בכל זאת?
תודה!