אחרית דבר
אני מוסיפה כאן את הסיכום לטובת מי שאינו רוצה לקרוא את כל התגובות:
בעקבות מידע שרשם בתגובה ידידנו המלומד k-don (מצ"ב מטה),
החלטתי לשלוח מכתב ביטול עסקה עקב אי התאמה. הבקשה אושרה במייל.
לאחר שהחזרתי את המכשיר, והוא נבדק ולא נמצא נזק, קיבלתי זיכוי מלא.
ראוי לציין שהמוכר בסניף לא היה בקיא בתשובה שקיבלתי, וניסה לחייב אותי בדמי ביטול.
סרבתי, ולאחר שיחה טלפונית שקיימתי עם מנהל השירות, זוכייתי במלוא הסכום.
 
להלן המידע:
1. הסעיף שמדבר על שימוש במוצר לא רלוונטי (רלוונטי רק כשקונים בחנות)
2. הסעיף שמדבר על 5% או 100 ש"ח לא רלוונטי (כי מדובר על פגם ולא על חרטה סתם)
בנוסף, הוא צריך להחזיר לך גם דמי משלוח אם שילמת.
שים לב:
(ג) אין בהוראות סעיפים קטנים (א) ו-(ב) כדי לגרוע מזכותו של עוסק לתבוע את נזקיו, בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
מדובר על סעיף 14ה בחוק הגנת הצרכן
https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/089_001.htm#Seif9