תראו מה אני עושה במקום ללמוד!

תראו מה אני עושה במקום ללמוד!

כותבת על פגיעה עצמית!

בעקבות הגיגיה של קרן אור חשוכה על נושא מלבב זה, שהזכירו לי את הספר הראשון שכתבתי אי פעם (או לפחות דמיינתי שכתבתי - בראש הוא קיים במלואו, במציאות נכתבו 4 פרקים ואז הלכו לשחות עם הדגים יחד עם ההארדיסק שלי) - אה, משפט ארוך מדי, על מה דיברתי?
הספר. ספר מתפלש בבריכות של דם ודמעות צער, שלמרבה הפסיכיות היה הדבר הראשון שממש חשבתי להעלות על הכתב אי פעם.
אז הוא, וגם זה שהפורום די נכנס למצב קטטוני אחרי הפרסומים האחרונים של וולדי וגלורי, דחפו אותי להחלטה שאם כבר תקפה אותי המוזה ונעצה את חרבה באכזריות בציוניי העתידיים, מן הראוי שלפחות אחלוק איתכם את פירותיה.
ובכן:
זה קטע מאיזור פרק 3-5 ככה? מתרחש ב, אה, (לומר בית-משוגעים זה לא פוליטיקלי קורקט) בית-חולים פסיכיאטרי. כן.
הגיבורות שלי הן רוז ודון, בנות 13 ו-12 בהתאמה. רוז די חדשה בבית החולים, דון די ותיקה (נכנסת ויוצאת - אתם יודעים איך זה במקומות האלה, או בעצם אני ממש מקווה שלא
), שתיהן עם היסטוריה של אובדנות ופגיעה עצמית. בשלב הזה רוז די שונאת את דון כי יש לה נטיה לסנוביות ודרמה-קוויניות והיא נאלצת לחלוק איתה חדר, וגם כי בשלב הזה היא די שונאת את כולם (אבל כמובן שבסוף הן יעשו חברות ובלה בלה ואז יקרה משהו עצוב וכל קוראיי הנאמנים - שגם הם קיימים רק בראש שלי - יבכו נורא).
כל המשפחה של רוז נהרגה בתאונה (מה שעשוי להסביר את העליזות שלה), הסיפור של דון ארוך ולא רלוונטי לקטע.
הקטע מצורף בקובץ - יש בו הרבה הדגשות וכתבים נטויים שהיה לוקח לי זמן להעביר לתפוזבל (וכן, הם הכרחיים), אני מקווה שזה לא יפריע להרבה אנשים.

כל הערה מרושעת תתקבל בברכה, חוץ משתי ההערות הבאות שיתקבלו בבעיטה:
1. למה השמות שלהן לא ישראלים/זה לא מתרחש בארץ?
2. למה הווה ולא עבר?
תשובתי על שתי אלו היא go fuck yourself (בזמן הווה ובסקנדינביה, חה).
סתם. אני ממש אשמח לביקורות (סנופקין, אני מקווה שאתה חי).

נ.ב
אני מודעת לזה שההסבר של דון על קנדידה סיסטמית רחוק מלהיות מדויק מדעית. פשוט לא חשבתי שזה יהיה אמין במיוחד אם ילדה בת 12 תגיד "זו פטריה אנדוגנית שעלולה להתפשט לדם באנשים מדוכאי חיסון" גם אם היא קראה על זה בויקי, אז פישטתי את זה לרמה שבה הנחתי שילדה בת 12 מבינה את העניין. אם אתם עדיין חושבים שזה בעייתי - תגידו כמובן
 

r3dt4g

New member
אמממ, שאלה\הערה?

בתי חולים פסיכיאטריים, לא מאשפזים אנשים אובדניים, או אנשים שפוגעים בעצמם, ובטח שלא ילדים...
המדיניות היא שילדים ללא קרובי משפחה, מופנים למשפחות אומנות או לבתים כאלה של ילדים חסרי קרובי משפחה,
שם הם זוכים (במקרה הצורך) במגוון טיפולים, בין אם זה טיפול בפציעות פיזיות, או טראומות נפשיות.
אז, בנוגע לרוז ודון, האם אין להם קרובי משפחה? (לא רק הורים, גם סבא וסבתא, דוד ודודה וכו...),
 
לשתיהן יש

לדון יש הורים, לרוז אפוטרופסית (דודה).
והאמת היא שהם כן מאשפזים (בהסכמת ההורים/אפוטרופסים, כמובן). אני יודעת כי חברה טובה שלי היתה באשפוז כזה. ולמרות שאנשים מדמיינים בתי חולים פסיכיאטרים כמו בסרטים, מבפנים זה יותר סוג של הכלאה בין...בית חולים ופנימיה, נניח? יש להם שם שיעורים ופעילויות ואת חלקם גם משחררים לבי"ס (הם חוזרים לשם לישון בלילה) אבל יש גם צוות רפואי, אחיות/ים ופסיכיאטרימ/ות.
תודה שקראת!
 
לא קראתי את הקטע. הערה קלה על פסיכו, ילדים, וכו

בתי חולים פסיכיאטריים מאכלסים:
א. אנשים שמסוכנים לסביבתם (התקף מאניה, סכיזופרניה קשה, וכו)
ב. אנשים שמסוכנים לעצמם (מאניה, סכיזו, וכמובן-אובדנות (בעיקר כתוצאה מדיכאון), מקרים קשים יוצר של הפרעות אכילה (למרות שבארץ יש כמה מחלקות שיוחדו לה"א, שזה דבר נפלא).
ג. אנשים שלא יכולים לטפל בעצמם כתוצאה מהפרעה נפשית (בעיקא דיכאון. במקרים קשים אפילו יציאה מהמיטה הופכת למשהו מורכב נורא, ככה שבסופו של דבר אין ברירב אלא להתאשפז.

וכמובן-הפרעות אישיות. אבל לא ניכנס לכל זה, כי זה עולם ענק מופלא ומרתק.
ובגילאים הממש צעירים זה בדכ אוטיזם והפרעות התנהגות.

די אם אומר ש: כן, בהחלט. בתי חולים פסיכיאטריים מאשפזים מטופלים אובדניים ובעלי פגיעה עצמית (ואני לא חושבת שאני אגזים אם אומר ש*בעיקר* אנשים אובדניים).

בכל מקרה, גם ילדים מאושפזים (אם כי פחות באשפוז סגור ויותר באשפוז יום-אבל זה גם במחלקות של המבוגרים). ודי אם אפנה אותך ל: איתנים, פסיכי נוער שערי צדק, הדסה, סורוקה, מחלקת נוער בגהה, וכו'.

סליחה על העומס.
אם יש שאלות נוספות, מוזמנים לפנות!
 

r3dt4g

New member
אין אנשים אובדניים בבתי חולים פסיכיאטריים!

זאת סטיגמה לא מבוססת, אני במקרה מכיר שני אנשים, האחד היה אובדני והשני אובדני כרוני עד היום,
שניהם הגיעו למיון פסיכיאטרי בגלל שהם הצהירו על כוונה לפגוע בעצמם, אחד מהם אף פגע בעצמו אך ניצל עלידי שכן, השני היה רגע מלהתאבד ואז שוטרים מצאו אותו,
שניהם הגיעו למיון בבית חולים פסיכיאטרי, שניהם שוחררו אחרי 24 שעות.
במקרה יצא לי לדבר איתם על זה, מסתבר שיש רק מקרה אחד שהוא אונבירסאלי שבגינו מאשפזים אנשים בבתי חולים פסיכיאטריים, וזה אם מוכח עלידי בדיקה כי האדם שמולם אינו צלול, כלומר אינו מודע למעשיו, מה שנקרה מצב פסיכוטי. ובמקרה יצא לי לבדוק את הנושא מול מספר פסיכיאטרים, מסתבר שאדם שאינו תחת השפעה של סם ואינו במצב פסיכוטי שרוצה להתאבד, יש לו את הזכות להיתאבד, וכל מה שניתן לעשות בכדי לעצור אותו זה להעביר אותו להסתכלות בבית חולים פסיכיאטרי ל 24 שעות.
ואין מושג כזה "אנשים שמסוכנים לעצמם" בתחום הפסיכיאטריה, רק אנשים שדעתם אינה צלולה ואינם מבינים את מה שהם עושים, כי הרי כולנו מסוכנים לעצמינו, אני לדוגמה מעשן מרצון, ואני גם רוכב על דו גלגלי, בחורף, האם זה אומר שצריכים לאשפז אותי?
 
באמת?

מעניין. אז יכול להיות שזה רק למתחת לגיל 18?
כי אני מכירה מישהי שאושפזה אחרי ניסיון התאבדות. למרות שהיא ממש לא רצתה.
ועוד אחת שאשפזה את עצמה (אבל זה אולי בעצם פחות קשור לכאן).
אה, נכון! היא הייתה מתחת ל15, אז עוד אפשר היה לאשפז אותה בכפייה ע"פ חתימת הורים ללא הסכמה שלה.
&nbsp
 
כמו כן

בקריאה שנייה:
האם אתה הרגע השווית עישון ורכיבה על אופנוע לפגיעה עצמית??
:
* עישון סמים (נוריד שנייה את התנגדותי הכללית לעניין-אני מדברת גם על מת',הרואין וכל המלבבים)
* קיום יחסים לא מוגנים
* *פציעה* עצמית (חיתוך, שריפה, חניקה, וכו'-לא אפרט כאן מפאת צנעת הפרט ורחמים על קיבותיכם המסכנות)
* הרעבה עצמית (צום של מעל 24 שעות-ע"ע ה"א)
וכו'
 

ויימס

New member
ביקורת לא נלהבת: יש ביקוש לדבר כזה?

אני לא מרגישה שזה כ"כ נכון לתת לזה ביקורת מעמיקה, בהתחשב בכך שכתבת אותו רק כדי להיענות לאתגר הnever של גלורי.
אבל אני אעשה את זה בכל מקרה, כי אני לא יודעת מה עוד אני יכולה להגיד:

הבעיה המרכזית היא שהשיחה הזו מאוד מאולצת. "סרטן זה ככה וככה, סכיזופרניה זה ככה וככה, ניסיונות התאבדות זה ככה וככה." הרושם שנוצר אצלי הוא שרוז ודון פשוט קראו קצת בויקי, ועכשיו בא להן להשוויץ בפני הקוראים עם האינפורמציה הזו.

הבה נסכם מה קורה בשיחה:
דון רוצה לדון בשאלה "איזו מחלה היית בוחרת לעצמך?" כי היא לא מצליחה לישון.
רוז לא רוצה לדבר עם דון.
לדון היו שותפות שסבלו מכל מיני מחלות.
לרוז יש תפיסה מאוד קלולסית לגבי מחלות (היא חושבת שסכיזופרניה/ סרטן זה מגניב).
שאלי את עצמך: האם ניסית להעביר אופי ומערכת יחסים בדיאלוג הזה? אם כן, האם האופי ומע. היחסים שהתכוונת באמת יצאו לפועל בדיאלוג? אם לא, מה ניסית להעביר ?

בואי נדבר על העולם שבו הן נמצאות:
מצד אחד הן גרות בבית משוגעים קלישאתי ומלודרמטי בסגנון של ו. ס. אנדרוז, שבו כולן נורא חולות וסובלות ומתות, מצד שני הן צופות בסרטים עדכניים, הולכות לקניון, וגולשות בויקי. אני מחבבת אנכרוניזם, אבל כאן זה פשוט נראה מטופש, כאילו העולם לא בנוי היטב, אלא מכל מיני שברים שלא קשורים אחד לשני.

להראות/לספר: (כן, כן, עוד פעם החרא הזה)
רוז מדווחת לקורא על תכונות האופי של דון (היא מספרת לנו שדון יהירה או מתנשאת או מעצבנת), בלי שום קשר למה שמתרחש בפועל.
אם היית כותבת דמות שאכן מתנהגת בהתאם לתכונות אופי מסוימות, לא היה צורך שדמות אחרת תספר לנו מה האופי שלה.
תארי הפועל: אם הדמות באמת הייתה עושה משהו באימה, בתקיפות, ביהירות, לא היה צורך לדווח לנו שהיא מרגישה אימה/ תקיפות/ יהירות, כי זה היה ברור מהפעולות והמעשים שלה.
נניח, המשפט שמתחיל ב, "בבקשה תדברי איתי"? ניסיתי ואני לא מצליחה לדמיין מישהו אומר אותו באופן תיאטרלי ויהיר.

כמו כן, הייתה שם סמי קולון. אני לא חושבת שזה השימוש הראוי לסמי קולון.
לונלי איילנד מסבירים כיצד להשתמש בסמי קולון, באופן שגוי ועם גסויות.

נ.ב.
go unfuck yourself. עלבון הרבה יותר חמור! because fucking yourself is fun.
 
אוי, ויימסי!


אני מתה עלייך. את כמו קיפוד קטן וחמוד שמסתובב סביב סיפורים וכזה, אני אדקור אתכם! אני אדקור אתכם! |קיפוד|
קודם כל, תודה שקראת! קבלי יהודי כשר וטורף-מצות, לשימושך:

ועכשיו, בואי-בואי אני אענה לך סעיף-סעיף:
א. לא, לא כתבתי אותו לתרגיל של גלורי! אני כותבת סצינות דיכי-שגעון-פגיעה-עצמית like forever. וזה סיפור שהעלילה שלו לא השתנתה במילימטר מאז שהייתי בת 15 (הנה משפט שאת עומדת לנשוך בעוד 3...2...1). בכל אופן, לא. סליחה גלורי. סליחה יקום.
ב. באמת? אבל כל אחד יודע את הדברים שהן אמרו. זה לא *ידע*. זה כמו להגיד "שפעת זה מתי שאתה משתעל ומצונן". דון אמורה לדעת טיפה יותר כי היא חוותה את זה מקרוב, אבל לא הרגשתי שהעמסתי שם מידע. העמסתי מידע? כאילו, מידע חדש? שהרגיש כמו מידע?
ג. אה...כן. השיחה מאולצת מטבעה, כי מה שמתחיל אותה הוא "בואי נדבר על משהו, השקט גורם לי להשתגע". ואז הן מקריצות נושא ומדברות עליו. עכשיו, יש הבדל בין האם להתחיל במשחק ה"איזה-מחלה-היית-בוחרת" ולשחק בו נשמע לך מאולץ, או שההמשך נשמע לך מאולץ? אם ההמשך מאולץ זאת אכן בעיה. ואני אשמח לשמוע על משפטים מאולצים נקודתיים.
ד. מה ניסיתי להעביר: בעקרון, התרקמות (יש מילה כזאת. או שלא) איטית של מערכת היחסים בין רוז ודון. בספר זאת אמורה להיות הפעם הראשונה שהן ממש מדברות, מעבר ל"מהר, תחביאי את השניצל שלי בכיס שלך" "לא!" "אני אתן לך לבחור ערוץ בשעת הטלוויזיה" "סתמי ועופי ממני!" כאילו, שיחה אמיתית ולא צינית, ש, הממ, חושפת דברים לגביהן. דברים ממש קטנים. כי אף אחת מהן לא פתוחה במיוחד אז היא לא תתחיל באמת לחשוף דברים. עדיין. את האופי שלהן לא כל-כך ניסיתי להעביר כי הוא כבר אמור להיות מועבר בפרקים הקודמים. כן, זה תירוץ עלוב ונאלח. אבל באמת שאין לי איך un-לנאלח אותו. זה פשוט ככה.
ה. אוקיי, כאן משהו ללא ספק היה לגמרי לא בסדר, כי גם את וגם, הממ, ברח לי הכינוי שלו, החדש שלנו, חשבתם שמדובר בבית משוגעים קלאסי סטייל סאקר-פאנץ'. אז ממש לא! זה בית חולים מודרני שמבוסס באופן די יבש וחסר מעוף על בית חולים אמיתי בזמננו בעולם שלנו שממש ביקרתי בו (אני אותיר בידכם את התהיה אם בתור מאושפזת או לא). אז או שהראש שלכם הולך אוטומטית אל המוכר, או שאני נכשלתי בלתאר נכון.
ו. נכון...כתבתי שם שהיא אומרת אותו בקול שונה, מזוקק מתאטרליות ויהירות (לזקק זה כאילו לטהר משהו. כמו לזקק שוקולד מתוך ג'יפה? אז שוקולד מזוקק מג'יפה זה כאילו שוקולד טהור? האם יתכן שכל חיי השתמשתי במונח הזה לא נכון?
) אז, כאילו, כן. אי הבנה.
ז. כן, סמיקולון הוא מחטאי (יחד עם עצלנות, גרגרנות וזמימה). איך היית מפסקת את זה אחרת?
אה, כן, שכחתי אחד: "יש ביקוש לדבר כזה?"
ברצינות? זה מה שאמור להניע אנשים כשהם כותבים? מוכר-לא-מוכר? שנקל-לא-שנקל?


נ.ב
כן, זה נכון. למרות שה"לך להזדיין" העברי הוא הכי גרוע. ז"א הכי לא-גרוע. בתור קללה. זאת סוג של ברכה למעשה: הלוואי שתשיג זיון. לשנה הבאה בירושלים הבנויה. ותביא לנו קצת נחת משם, אל תשכח. מה אליעזר בן יהודה חשב לעצמו?
(גם "אני אזיין (יזיין) אותך יא הומו" היא אחת הקללות הגרועות. אם הוא הומו ואתה מזיין אותו, אז גם אתה הומו ומישהו מזיין אותך? כמו המסטיק בזוקה שיש עליו תמונה של ילד שמחזיק מסטיק בזוקה שיש עליו תמונה של ילד...וכך עד קץ כל הימים והגלקסיות?)

נ.ב
עכשיו קלטתי שיותר מחצי מהאנשים המעניינים בפורום דתיים. מה שאומר (תקנו אותי אם אני טועה, חבריי הפחות-כופרים) שהם יוכלו להגיב לי רק בעוד 3 ימים? הוו
 

ויימס

New member


קודם כל, אני קיפוד קטן וחמוד! ^_^ לזה פיללתי.

אז את רוצה להראות איך הן מתקרבות זו לזו, זה אחלה. הבעיה היא שהנושאים שהן מדברות עליהן לא נראים כאילו הם חשובים לאף אחת מהן. בסוף השיחה מערכת היחסים בין שתיהן בדיוק כמו שהיא הייתה קודם. לא היה כאן שום תהליך או שינוי. דון נמצאית במצב יחיד לאורך כל השיחה- "הייתה לי שותפה עם בעיה כזו וכזו." גם רוז נשארת באותו מצב- "אני לא רוצה לדבר עם דון, היא מעצבנת ויהירה." היא מדברת איתה בתחושה של חוסר רצון, שאף פעם לא נעלם.
האופי שלהן: זה שהעברת אותו בפרקים הקודמים, לא אומר שהוא הפסיק להתקיים, נכון? זאת אומרת, תארי לעצמך שאת קוראת סיפור, יש לך דמויות עם אופי מסויים, ואז פתאום זה נעלם ויש לך סתם שתי בובות גרב שמדברות זו עם זו. את תגידי, "הבלים! איפה הדמויות שמצאו חן בעיניי ושעליהן רציתי לקרוא?"
רק השאלה "אם היית חייבת לבחור, איזו מחלה היית בוחרת?" כשלעצמה יכולה ללכת לכל מיני כיוונים, אבל כל השיחה שבאה בעקבותיה בעייתית, מהסיבות שציינתי. אין משפטים מאולצים ספציפיים, כי כל השיחה מאולצת בעיניי.

בית המשוגעים:
אני חושבת שאני מדמיינת אותו טרגי עד כדי גיחוך בגלל כל ביש המזל שדון מספרת עליו (כל השותפות שלה). כשקורים לדמויות כל כך הרבה דברים רעים, זה כבר מפסיק להיות עצוב, והופך להיות מופרך. היה כזה מערכון של החמישיה הקאמרית. "אילו רק סבתא שלכם לא חלתה בחצבת, ואילו הפרה דייזי לא הלכה לאיבוד, ואילו אבא שלכם לא איבד את רגלו בתאונה, לא הייתי נאלצת לפתוח בית בושת כדי לפרנס אתכם. עוד היה לנו סיכוי להמשיך להחזיק בחווה, אלמלא פגע בה ברק והיא נשרפה כליל!"
אם יש לך תפיסה טובה של איך בית החולים המודרני שהן נמצאות בו אמור להיראות ולפעול, אז תנסי להעביר אותו אל הסיפור.

"ברצינות? זה מה שאמור להניע אנשים כשהם כותבים?"
את אל תשאלי אותי מה אמור להניע אנשים כשהם כותבים, אני לא מוסמכת לזה!

אם אני לא טועה, הסמיקולון שם עושה תפקיד של פסיק. אז פשוט פסיק.

יש אחוז גדול של דתיים בקרב חובבי מדב"פ. זה קטע כזה מיסתורי.
 
אוקיי. אוקיי. אוקיי. (אוקיי?)

אני לא מצליחה לנגוח באף אחד מהטיעונים שלך עכשיו. כמה מרגיז.
כן על עניין האופי. כן על עניין שינוי המצב. אכן נקודות (סמיקולונים!) למחשבה. תודה.
בטרגיות אני כן יכולה לנגוח - כי, טוב, זה בית-חולים. אנשים לא באים לשם לנופש. אז לגיטימי שכל אחד שם יחלה בחצבת ויפתח בתי-בושת...הממ?
הבעיה שלי היא שפסיקים עושים את המשפט ארוך מדי. נקודות חותכות אותו איפה שהוא לא אמור להיחתך. אבל אני לא מצליחה למצוא איפה כן אפשר לחתוך אותו או מה אפשר לקצץ. נורא מתסכל.
thanks again
 

ויימס

New member
הממ,

בתי חולים:
לפעמים אנשים מגיעים לבית חולים כי הם בלעו סיכה, הם יושבים בבית חולים ומחכים שהיא תצא, מדי פעם עושים להם רנטגן של הסיכה שאותו הם יכולים להראות לחבריהם, וזהו. לא כל דבר שקורה בבית חולים חייב להיות טרגי רק כי זה בית חולים. בתי חולים הם מקומות אמיתיים ולכן קורים בהם כל מיני דברים, שחלקם עצובים וחלקם לא.

משפטים ארוכים:
פסיקים לא הופכים משפט לארוך יותר. משפט ארוך בדרך כלל גורם ליותר פסיקים, כי משפט ארוך= יותר פסוקיות= יותר פסיקים. את האדם השני ששמעתי שהופך סיבה ותוצאה בקטע הזה. זה כל כך מוזר. למה אנשים עושים זאת? נו מילא.
בכל אופן, נהוג להגיד שהמשפט ארוך מדי, אם קוראים שוכחים במה הוא התחיל עד שהם מגיעים לסוף (לקוראים יש יכולת קשב וריכוז של חתלתולים). לכל קורא יש רף סבלנות שונה (נניח, יש חתלתולים שהם יותר שלווים ומיושבים, ויש חתלתולים שהם יותר תזזיתיים ונמרצים). תשמעי מה כולם חושבים, תפעילי שיקול דעת. תעשי ממוצע. תבני גרפים באקסל. לא, אל תבני גרפים באקסל, זה יהיה משונה.

התחברות בין אנשים:
אין מנוס מלשבת ולהיזכר כיצד נעשית חברה של אנשים בגילאים האלו. אני התחברתי לבנות על בסיס דברים משותפים שאהבנו.
אני לא רואה את עצמי מתחברת למישהי על בסיס זה ששתינו אובדניות. כאילו, אני אולי אבין אותה ואזדהה איתה, בטח, אבל זה לא מספיק. זה כמו להתחבר למישהו על סמך זה שלשניכם יש הרפס.

הסתייגות חשובה שכחתי להוסיף:
אני לא קהל היעד של סיפורי בני נוער.
יש סאב סט של יצירות שמדברות גם אל בני נוער וגם אל מבוגרים, כי הן מכילות דמויות ומצבים ששתי הקבוצות יכולות להתעניין בהם. למשל, בFMA יש לך את הבחירה אם להתעניין באל ואד או ברוי, יוז וריטה, בה"פ יש לך הארי-רון-הרמיוני, אבל גם את סיריוס-לופין-דמבלדור-סנייפ. פרוזן זה סרט שגם מבוגרים אוהבים- הם יכולים להזדהות עם אנה או אלזה, למרות שהן טינאייג'ריות, כי יש להן דילמות של מבוגרים.
עם זאת, יש המון ספרים לבני נוער, שהם מצליחים להחריד, על אף היותם חסרי עניין לחלוטין לאדם בוגר.
כאשר אני אראה דמות של טינאייג'רית ואחשוב שהיא ריקנית ונטולת אופי, טינאייג'רית אמיתית עשויה להגיד, "אומייגאד, היא כל כך מושימושלמת! היא חמודה רצח! היא כל כך יפה ואמיצה וטובה, ואף אחד לא מבין אותה! כולם כאלה מעצבנים!" כי זה מתחבר למה שהטינאייג'רית עצמה חושבת, 'אני מושלמת, כולם מעצבנים, אני לא צריכה לפתח אופי אמיתי כדי להיחשב לאדם מלא, זה מספיק שאני אספר לעצמי שאני מושלמת.'

(וואו, תיעלתי את הטינאייג'רית הפנימית שבי)
(מסדרת את העניבה)
(never doing that again)
 

ויימס

New member
זה עוד כלום לעומת מה שהוא חושב על פנטומימאים.

וטינארי- האם אי פעם ימאס לך מבדיחות ה, "לי קוראים ויימס ולך קוראים וטינארי"?
ויימס- no, sir.
וטינארי- indeed.

("בלוק וטרינרים!" XD אני לגמרי הולכת עם זה לחברים הפראצ'טיסטים שלי.)
 

ויימס

New member
ואני שמחה שאת מזניחה את הלימודים כדי לכתוב, ככה צריך!


 
אבל את וולדי! את הרבה יותר שווה!

מה סנופקין עשה בחייו:
רבץ בעמק המומינים

מה את עשית בחייך:
*גילית את הסוד לחיי נצח
*הקמת לעצמך כנופיית וונאביז, עם קעקועי-כנופיה וכל השאר
*הרגת מלא אנשים שהתנגדו לך
*פתחת את חדר הסודות
*גידלת נחשית מחמד
אוחאוח...קצרה היריעה P:
אם את לא ראויה לבקר את הסיפור שלי אז מי כן?

(ועכשיו סנופקין יעלב. אבל הוא כבר נתן את הביקורת שלו אז מכפת לי
)
 
טוב, אז בסדר.

סתם, נו. חתול! אני אגיב לך בכל מקרה כי את קראת את *כל* הספר שלי מההתחלה ועד הסוף וגם ביקרת אותו! (ומה אני שומעת? תרצי לקרוא את השכתוב שלו גם...?
)

ולעניינינו. אחרי שכולם כבר הספיקו לבקר אני לא אחזור על מה שאחרים אמרו ואנסה להוסיף מעצמי.
לי הפריעה ההתייחסות לכל מיני סרטים. נפלאות תבונה והסרט השני שאני לא זוכרת אם ציינת את שמו או לא. כשאת מכניסה שם של ספר/סרט לתוך הכתיבה שלך, זה מייד מוציא אותי מתוך הספר וגורם לי להיות מודעת לזה שאני קוראת משהו. נכון שכשבפעם הראשונה אמרו להארי פוטר שהוא קוסם, הוא לא אמר משהו בסגנון: "מה, כמו מרלין הקוסם?"


העירו לך על דיאלוגים קלישאתיים, על הדמויות ועל איך שהמחלות מועברות אז לא אחזור על זה.
נקודות טובות: הנקודה הטובה ביותר היא שהכתיבה זורמת והיא קלילה וכיפית.
אז תפסיקי עם הקלישאות ויאללה תכתבי משהו כיפי על בני נוער!
 
כיפי? כיף is for pussies!

(ועכשיו מישהו יגיד משהו שנון על pussies וחתולים. don't
).
לא יודעת לגבי הסרטים. מצד אחד אני כביכול מסכימה איתך כי זה מתאים לגישה שלי של לכתוב-מחוץ-למדינה-אמיתית-ועולם-אמיתי-דמיינו-את-זה-איפה-שבא-לכם, מצד שני אני אוהבת את הרפרנסים האלה כשהם מופיעים בספרים אחרים (למרות ששם הם לרוב משמשים לבדיחות. נניח סאם ב"לפני שאפול" שמנסה לקנות דברים עם כרטיס האשראי של אמא שלה ואומרת למוכרת שקוראים לה סוורוס: "מה, כמו בהארי פוטר?" "אה...כן, עכשיו את מבינה למה אני מעדיפה להשתמש בשם האמצעי שלי"
בחיי שרק על זה הספר קיבל אצלי נקודת אדירות שלמה!)
וגם נראה לי הגיוני שבנות בגילן יבססו טיעונים על סרטים. בעיקר בנות שדי תקועות שם וחלק ניכר מהחשיפה שלהן לעולם האמיתי היא דרך הטלוויזיה.
למה אני כותבת קלישאות? אני לא יודעת. אני מניחה שיש בתוכי מפלצת קלישאות ורודה וצמרירית שזה טעים לה. אני גם נהנית לקרוא את החרא הזה. רוב הזמן. סוגים מסוימים שלו דוקא עושים לי הרעלת קיבה. אני חתול מוזר, אני יודעת. ואני לא באמת עושה את זה בכוונה! (את עניין הקלישאות, לא המוזרות. המוזרות לגמרי מכוונת ונועדה להרתיע ולבלבל אתכם, בני התמותה). אבל לגבי הכתיבה, אז אפילו להפך, אני צריכה להתכוון ולהתאמץ כדי *לא* לסטות למחוזות הקלישאה האפלים.
ברור שאני אקרא את השכתוב! אבל רק בעוד 3 חודשים בדיוק
(לימודימבחנימעבודעבודות). אלוהים, זה נשמע כמו התחמקות גסה. לא, אני ממש רוצה לקרוא אותו! באמת! במיוחד שראיתי שנכנסת בו חזק אז זה לא יהיה לקרוא שוב פעם אותו דבר, מה שהיה יכול לשעמם לי את הביצים והייתי אומרת לא תודה.
אז לא! תודה! (השנינות, הו השנינות החתולית המופלאה).
אה, ותודה לך שהגבת, כמובן. הרי לך...מהפכן!
שמרי עליו היטב ושחררי אותו כשיגיע הזמן
 
למעלה