צליליתה1
Well-known member
מושג ששומעים היום הרבה יותר מדי
ועכשיו, אולי יותר מתמיד, בעקבות המקרה המזוויע האחרון, באילת
וככל שאני שומעת, חושבת יותר על המושג
ולמרבה צערי, נאלצת להודות שיש בזה משהו
הגבר הישראלי, באשר הוא גבר, גם אם הוא רך עד רכיכה, עדין ומנומס, בתוכו תוכו, במקומות הכי אותטניים ואמיתיים שלו משוכנע שאין אשה על פני האדמה
(לפחות לא אשה ישראלית. שמעתי כבר שבנכר הם קצת נוהגים כרומאים)
שלא מעונינת בו, מה זה מעונינת? משתוקקת
וכל שנותר לו לעשות זה לבחור את המתאימה, ואז ״לעשות לה את הטובה״
(בהחלט ביטוי אשכרה תרבות אונס)
והממסד, שלגמרי לא חף מתרבות אונס,
ועושים הכל כדי להאשים את הנערה או האשה ולזכות את כל האחרים
החקירה על אילת טרם הסתיימה, ולא ברור אם היו שם 30, או ״רק״ 2
ובעלת המלון מתבכיינת בטלוויזיה שבעצם היא הקורבן כאן (היא, בעלת המלון), יש לה משפחה וילדים,
מה זה חשוב, אונס זה אונס
אבל כבר אפשר לקרוא תחת כל עץ רענן שאף אחד לא אשם, רק הבחורה אשמה
מה פתאום היא שתתה (האם יש תוצאות בדיקת דם ?), מה פתאום לבשה בגד ים (ליד הבריכה באילת)
לא באתי לדון באשמת (הנערה, בעלת המלון, הגברים)
או להזדעזע מחומרת המעשה
את זה, לדעתי, כל אחד יכול לעשות בפרטיות של ביתו
אלא לשאול - איך הגענו לכאן? ואיך נגיע למקום אחר? מה צריך להשתנות בבתי ספר (שיחות על מין, מיניות ויחס לנשים יש כבר בבתי ספר. לא עזר) ובעיקר, אצלנו בבית, כי תכלס, אנחנו ההורים אחראים על עיצוב דמותם של הילדים שלנו.
אנחנו צריכים לחנך אחרת גם את הבנים וגם את הבנות. רק לא כל כך ברור איך עושים זאת.
ועכשיו, אולי יותר מתמיד, בעקבות המקרה המזוויע האחרון, באילת
וככל שאני שומעת, חושבת יותר על המושג
ולמרבה צערי, נאלצת להודות שיש בזה משהו
הגבר הישראלי, באשר הוא גבר, גם אם הוא רך עד רכיכה, עדין ומנומס, בתוכו תוכו, במקומות הכי אותטניים ואמיתיים שלו משוכנע שאין אשה על פני האדמה
(לפחות לא אשה ישראלית. שמעתי כבר שבנכר הם קצת נוהגים כרומאים)
שלא מעונינת בו, מה זה מעונינת? משתוקקת
וכל שנותר לו לעשות זה לבחור את המתאימה, ואז ״לעשות לה את הטובה״
(בהחלט ביטוי אשכרה תרבות אונס)
והממסד, שלגמרי לא חף מתרבות אונס,
ועושים הכל כדי להאשים את הנערה או האשה ולזכות את כל האחרים
החקירה על אילת טרם הסתיימה, ולא ברור אם היו שם 30, או ״רק״ 2
ובעלת המלון מתבכיינת בטלוויזיה שבעצם היא הקורבן כאן (היא, בעלת המלון), יש לה משפחה וילדים,
מה זה חשוב, אונס זה אונס
אבל כבר אפשר לקרוא תחת כל עץ רענן שאף אחד לא אשם, רק הבחורה אשמה
מה פתאום היא שתתה (האם יש תוצאות בדיקת דם ?), מה פתאום לבשה בגד ים (ליד הבריכה באילת)
לא באתי לדון באשמת (הנערה, בעלת המלון, הגברים)
או להזדעזע מחומרת המעשה
את זה, לדעתי, כל אחד יכול לעשות בפרטיות של ביתו
אלא לשאול - איך הגענו לכאן? ואיך נגיע למקום אחר? מה צריך להשתנות בבתי ספר (שיחות על מין, מיניות ויחס לנשים יש כבר בבתי ספר. לא עזר) ובעיקר, אצלנו בבית, כי תכלס, אנחנו ההורים אחראים על עיצוב דמותם של הילדים שלנו.
אנחנו צריכים לחנך אחרת גם את הבנים וגם את הבנות. רק לא כל כך ברור איך עושים זאת.