תרגיל פשוט בחשבון לחידוד המוח.

מצב
הנושא נעול.

דיברגנט חדש

Well-known member
בוודאי שלא. הרי כיהודי פשוט אין לי שום סיכוי להתדיין לעומק עם אדם חכם כמוך.
לפחות, בזה צדקת :)
לסיכום: אין לי שום בעיה להשיב על כל מילה שלך מר דיברגנט חכם ויפה שכמותך.
בוודאי שיש לך בעיה, לכן אתה מתפלסף כמו ילד קטן.
הבעיה היא, שעשיתי זאת עוד בטרם כתבת את הטיעון הנ"ל ועוד לפני שהשתתפת בדיון.
לא עשית, אלא חשבת שעשית ומי שהתדיינת מולו כתב לך את זה, כך שזה לא רק אני.
בשנית. מאז אתה חוזר כמו תוכי צרוד על אותה טענה בדיוק בניסוחים שונים
מנסה לגרום לך להבין, אך כנראה אין לי את היכולת של מורים לחינוך מיוחד.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
לפחות, בזה צדקת :)

בוודאי שיש לך בעיה, לכן אתה מתפלסף כמו ילד קטן.
אם זה מה שעוזר לך לישון בלילה, ליבי שקט.
לא עשית, אלא חשבת שעשית ומי שהתדיינת מולו כתב לך את זה, כך שזה לא רק אני.
לא, לא שקרן קטן ומנוול. את העיוותים והסילופים שלך תצטרך הפעם לשמור לעצמך. לא אתן לך להשמיץ אותי בשרשור הזה. ראה בזה עניין עקרוני שאקפיד עליו לשם שינוי. תכל'ס, דבריך הללו שקריים כאמור (וכמובן) ומנותקי קשר כלשהו לאמת ולמציאות. גם אם אתה בונה על כך שרוב הקוראים יסתפקו בקריאת דבריך ולא ייגשו לבדוק.
מנסה לגרום לך להבין, אך כנראה אין לי את היכולת של מורים לחינוך מיוחד.
זה באמת מצער. היה יכול להיות מרתק אילו תלמיד שנזקק לחינוך מיוחד היה הופך בסופו של דבר למורה בתחום.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לא אתן לך להשמיץ אותי בשרשור הזה.
אני לא צריך להשמיץ, אתה עושה את זה לבד יופי |נחמה|
גם אם אתה בונה על כך שרוב הקוראים יסתפקו בקריאת דבריך ולא ייגשו לבדוק.
להיפך, אני בונה שיבדקו, יקראו את ה"דיון" שלך עם אור ויראו כמה אתה פינוקיו כפי שהראתי לא פעם אחת.
אפשר להגיד שללא יוצא מן הכלל, כולם בפורום יודעים שאי אפשר להתדיין מולך, כי אתה ילד קטן שרק מתפלסף כאשר אין לו מענה ובעבר ציטטתי מה כתב עליך אחד מחברי הפורום.
 
נערך לאחרונה ב:

Harrington

Well-known member
מנהל
אני לא צריך להשמיץ, אתה עושה את זה לבד יופי |נחמה|

להיפך, אני בונה שיבדקו, יקראו את ה"דיון" שלך עם אור ויראו כמה אתה פינוקיו כפי שהראתי לא פעם אחת.
אפשר להגיד שללא יווצא מן הכלל, כולם בפורום יודעים שאי אפשר להתדיין מולך, כי אתה ילד קטן שרק מתפלסף כאשר אין לו מענה ובעבר ציטטתי מה כתב עליך אחד מחברי הפורום.
רק בריאות בן אדם. רק בריאות (מתנצל שלא קראתי את הדברים, אבל באמת שאיני רואה טעם. גם לא אם תכתוב כעת 88 הודעות לפיהם אתה משוכנע שקראתי כל מילה ואני משנן כדי לזכור אותם בלילה).
 

דיברגנט חדש

Well-known member
רק בריאות בן אדם. רק בריאות (מתנצל שלא קראתי את הדברים, אבל באמת שאיני רואה טעם. גם לא אם תכתוב כעת 88 הודעות לפיהם אתה משוכנע שקראתי כל מילה ואני משנן כדי לזכור אותם בלילה).
כפי שכתבתי, אתה לא מספיק חכם ואתה עושה את זה בעצמך כי מספיק להסתכל על מה שכתבת בתגובה #43 שלך בכדי לראות שאתה קורא כל מילה |נחמה|
 

שמלת תחרה1

Well-known member
אולי. אז מה? כיצד זה קשור לדברי?
בכל מקרה, לפי מה קבעת שהאחד חשוב יותר מהשני? אם לשניהם אין שימוש (זולת לאלו שמחליטים לעסוק בתחום), שניהם חשובים או מיותרים בדיוק באותה מידה.
מישהו החליט לחנך את חורזים וכותבים,מחשיב את את עצמו חכם ביותר. שיהיה לו לבריאות
 

Harrington

Well-known member
מנהל
הענין הוא שבשלב התפתחותי ראשוני לא ניתן לדעת במה כל ילד חזק לכן מלמדים את כולם את היסודות.
ראשית על לימוד היסודות אני כלל לא מדבר. אבל לימודי המתימטיקה התיכוניים עוברים בהרבה את היסודות הבסיסיים שלגביהם ניתן לטעון (גם אם זה לא בהכרח מוכיח את עצמו במציאות) שרבים יזדקקו להם בחייהם.

שנית אני אומר שוב, עובדתית ואני לא מחדש כאן מאומה, זה מקצוע שמפחיד המון ילדים. תן להם בגרות בספרות, בלשון, אפילו באנגלית, והם יבקשו לעשות אותו פעמיים לפני שירצו בגרות במתימטיקה. אז מה שאתה אומר הוא כמובן נכון, אבל אפשר לומר אותו על עוד 1001 דברים. תוסיף למשל מקצוע שנקרא איך להתנהל נכון כלכלית כמבוגר, ועל זה לגמרי ניתן יהיה להסכים שרוב החומר ישרת כנראה כל ילד לכשייגדל. כך יש מקצועות נוספים (קיימים וחדשים שאפשר לחשוב עליהם) שלגביהם ניתן יהיה לטעון את אותה טענה בדיוק. בכל זאת לא מלמדים את כל המקצועות בעולם, רק מתוך כך שעדיין לא יודעים לאיזה כיוון תעסוקתי הילד יתפתח.
 

nothing but the truth

Well-known member
מעניין איך השרשור עבר לדיון לגבי חשיבות תנ"ך לעומת מתמטיקה. אני אישית מקווה שימשיכו ללמד את שניהם.

לגבי מה יותר חשוב אם בכל זאת חייבים להכריע. אפשר לעשות ניסוי מחשבתי. לתאר לעצמנו שני מצבים קיצוניים. מצב אחד - החל מגיל חטיבת ביניים אף אחד לא לומד יותר תנ"ך. מצב שני - החל מגיל חטיבת ביניים אף אחד לא לומד יותר מתמטיקה. ולאחר מספר שנים ( 5- 10 או יותר) איך תראה כל חברה, מה תהיה איכות החיים של הפרטים בה, כיצד היא תעמוד באתגרים מול חברות אחרות וכו'.
אני אסתפק בלהציג את השאלה בלבד
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מעניין איך השרשור עבר לדיון לגבי חשיבות תנ"ך לעומת מתמטיקה. אני אישית מקווה שימשיכו ללמד את שניהם.

לגבי מה יותר חשוב אם בכל זאת חייבים להכריע. אפשר לעשות ניסוי מחשבתי. לתאר לעצמנו שני מצבים קיצוניים. מצב אחד - החל מגיל חטיבת ביניים אף אחד לא לומד יותר תנ"ך. מצב שני - החל מגיל חטיבת ביניים אף אחד לא לומד יותר מתמטיקה. ולאחר מספר שנים ( 5- 10 או יותר) איך תראה כל חברה, מה תהיה איכות החיים של הפרטים בה, כיצד היא תעמוד באתגרים מול חברות אחרות וכו'.
אני אסתפק בלהציג את השאלה בלבד
שאלה רטורית ;)
אגב, למי שעדיין לא רואה את זה, יכול להסתכל על האנשים בשחור והאם היה רוצה שכל המדינה יהיו כאלו? :(
 

Harrington

Well-known member
מנהל
שאלה רטורית
אכן. ולאלה שלא טורחים נבדוק נציין, שכבודו היה זה שהכניס את נושא התנ"ך (אכן ללא כל קשר לנושא כמובן). המהדרין יסתכלו בהודעתך מהיום בשעה 15:53 (לא מאמין שאני נכנס לזה, אבל יש לי כמה דקות פנויות :)).
אגב, למי שעדיין לא רואה את זה, יכול להסתכל על האנשים בשחור והאם היה רוצה שכל המדינה יהיו כאלו? :(
נכון. כי לימודי תנ"ך הופכים את כולם לשחורים. אין ספק בכלל. יש לך את זה ביותר מגוחך וגזעני (שלא לומר אנטישמי)?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אכן. ולאלה שלא טורחים נבדוק נציין, שכבודו היה זה שהכניס את נושא התנ"ך (אכן ללא כל קשר לנושא כמובן). המהדרין יסתכלו בהודעתך מהיום בשעה 15:53 (לא מאמין שאני נכנס לזה, אבל יש לי כמה דקות פנויות :)).
גם הבנת הנקרא שלך לקויה |נחמה|
אם לא הבנת, השאלה של אור הייתה, מה יקרה כעבור 5 שנים ללא מתמטיקה או ללא תנ"ך?
על זה השבתי שהשאלה היא שאלה רטורית, עכשיו הבנת או שצריך להסביר יותר לאט?
ציטוט מדויק של שאלתו: "החל מגיל חטיבת ביניים אף אחד לא לומד יותר מתמטיקה. ולאחר מספר שנים ( 5- 10 או יותר) איך תראה כל חברה, מה תהיה איכות החיים של הפרטים בה, כיצד היא תעמוד באתגרים מול חברות אחרות וכו'."
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה