nothing but the truth
Well-known member
כשפעולות חשבון נמצאות באותה היררכיה (כפל וחילוק, חיבור וחיסור) אז הפתרון הוא משמאל לימין, ולדעתי זה העיקרון הכללי.במקרה הספציפי הזה הפתרון הוא משמאל לימין.
כשפעולות חשבון נמצאות באותה היררכיה (כפל וחילוק, חיבור וחיסור) אז הפתרון הוא משמאל לימין, ולדעתי זה העיקרון הכללי.במקרה הספציפי הזה הפתרון הוא משמאל לימין.
למה אתה כ"כ לא בטוח בעצמך?לדעתי כפל וחילוק באותה היררכיה לכן התשובה של שמלת תחרה נראית לי הנכונה, אבל אשמח לתיקון
כי לא הבנתי איזה חידוד מוח כבר יש כאן, אז חשבתי אולי פספסתי משהולמה אתה כ"כ לא בטוח בעצמך?
אין כאן שום חידוד מוח אלא ידיעה פשוטה של סדר פעולות חשבון.כי לא הבנתי איזה חידוד מוח כבר יש כאן, אז חשבתי אולי פספסתי משהו
תודה.לדעתי כפל וחילוק באותה היררכיה לכן התשובה של שמלת תחרה נראית לי הנכונה, אבל אשמח לתיקון
מנסה להבין את כל הדיון כאן. זה לא משהו שבאמת כל ילד אמור לדעת (מבלי לפגוע באלו שבמקרה לא יודעים)??=(1+2)2÷6
זה תרגיל פשוט ובכל זאת יש שמגיעים ל1 ויש שמגיעים ל3.מנסה להבין את כל הדיון כאן. זה לא משהו שבאמת כל ילד אמור לדעת (מבלי לפגוע באלו שבמקרה לא יודעים)?
זה תרגיל פשוט ובכל זאת יש שמגיעים ל1 ויש שמגיעים ל3.
מן הסתם מחוסר תשומת לב רגעית. אגב, מבחינתי אין גם שום פסול בכך שמישהו פשוט לא יידע. למעשה אני תמיד אומר בצחוק אבל זה רציני לחלוטין, הפעם הראשונה והיחידה פלוס מינוס שנזקקתי למה שלמדתי בצעירותי במתימטיקה, היה כשהילדים שלי למדו והיו צריכים עזרה בשיעורי הבית . כך שמבחינתי אין שום בעיה אם מישהו לא זוכר משהו שהוא למד לפני עשרות שנים וגם אז לא עניין אותו במיוחד.זה תרגיל פשוט ובכל זאת יש שמגיעים ל1 ויש שמגיעים ל3.
זה היופי של הקומונה.מן הסתם מחוסר תשומת לב רגעית. אגב, מבחינתי אין גם שום פסול בכך שמישהו פשוט לא יידע. למעשה אני תמיד אומר בצחוק אבל זה רציני לחלוטין, הפעם הראשונה והיחידה פלוס מינוס שנזקקתי למה שלמדתי בצעירותי במתימטיקה, היה כשהילדים שלי למדו והיו צריכים עזרה בשיעורי הבית . כך שמבחינתי אין שום בעיה אם מישהו לא זוכר משהו שהוא למד לפני עשרות שנים וגם אז לא עניין אותו במיוחד.
אבל סתם תהיתי, לאור כמות התגובות וכו'.
מתמטיקה זה מקצוע חשוב מאוד בכל שלב בחיים ותוכל למצוא אותו בכל מקום סביבך.מן הסתם מחוסר תשומת לב רגעית. אגב, מבחינתי אין גם שום פסול בכך שמישהו פשוט לא יידע. למעשה אני תמיד אומר בצחוק אבל זה רציני לחלוטין, הפעם הראשונה והיחידה פלוס מינוס שנזקקתי למה שלמדתי בצעירותי במתימטיקה, היה כשהילדים שלי למדו והיו צריכים עזרה בשיעורי הבית . כך שמבחינתי אין שום בעיה אם מישהו לא זוכר משהו שהוא למד לפני עשרות שנים וגם אז לא עניין אותו במיוחד.
אבל סתם תהיתי, לאור כמות התגובות וכו'.
ככה אומרים. על כך בדיוק כתבתי, עובדתית לא נזקקתי עד לשלב בו ילדיי נזקקו לעזרה. לדעתי זה אחד המקצועות המיותרים ביותר במערכת החינוך. רוב הילדים מפחדים מהמקצוע הזה פחד מוות ובתכל'ס רובם הגדול לא ישתמש במה שהוא למד ממילא. אז ברור שאת הבסיס והיסודות צריכים ללמוד, אבל מעבר לכך? שיילמדו אלו שצפויים להשתמש בזה מתישהו במקום שיכריחו את כולם. מיותר לחלוטין.מתמטיקה זה מקצוע חשוב מאוד בכם שלב בחיים ותוכל למצוא אותו בכל מקום סביבך.
הרבה יותר מיותר זה לימודי התנ"ך שאין להם כל שימוש.ככה אומרים. על כך בדיוק כתבתי, עובדתית לא נזקקתי עד לשלב בו ילדיי נזקקו לעזרה. לדעתי זה אחד המקצועות המיותרים ביותר במערכת החינוך. רוב הילדים מפחדים מהמקצוע הזה פחד מוות ובתכל'ס רובם הגדול לא ישתמש במה שהוא למד ממילא. אז ברור שאת הבסיס והיסודות צריכים ללמוד, אבל מעבר לכך? שיילמדו אלו שצפויים להשתמש בזה מתישהו במקום שיכריחו את כולם. מיותר לחלוטין.
אולי. אז מה? כיצד זה קשור לדברי?הרבה יותר מיותר זה לימודי התנ"ך שאין להם כל שימוש.
כי ההסתברות שתשתמש בידע שלך במתמטיקה גדולה לאין ערוך מהבודדים שהשתמשו בתנ"ך.אולי. אז מה? כיצד זה קשור לדברי?
בכל מקרה, לפי מה קבעת שהאחד חשוב יותר מהשני? אם לשניהם אין שימוש (זולת לאלו שמחליטים לעסוק בתחום), שניהם חשובים או מיותרים בדיוק באותה מידה.
שוב, אין כל ראיה לטענה זאת. אני לא חולק על קיומה. כולם מאז ומתמיד טוענים שמתימטיקה זה חשוב וכו'. אבל עובדתית כאמור מעלה, ים של אנשים שכלל לא נזקקים למה שלמדו במסגרת המקצוע (מעבר כאמור ליסודות ולבסיס). כך שעובדתית טענת ההסתברות כנראה שלא באמת מדויקת או נכונה. היא פשוט מה שקדחו לנו למוח כל עשרות השנים.כי ההסתברות שתשתמש בידע שלך במתמטיקה גדולה לאין ערוך מהבודדים שהשתמשו בתנ"ך.
א. גם לימודי תלמוד עושים זאת. כשלוקחים בחשבון את הפחד של ילדים רבים מהמתימטיקה, יתכן שזאת חלופה הרבה יותר נוחה (ככל שזאת בכלל המטרה).חוץ מזה, מתמטיקה מלמדת אותך חשיבה ותבניות שמאוד חשובות ליכולת תכנותית
הוא שאמרתי, שמי שמחליט שהוא רוצה לעסוק בנושא יילך ויילמד את המקצוע. היכן הוא יעשה זאת, חסר כל משמעות לדיון.ולכן מתכנת טוב
לרוב, לא יהיה בוגר קורס באחד ממהמכונים בשוק כדוגמת סלע, אלא יהיה בוגר מדעי המחשב או הנדסה.
הכל עניין של היצע וביקוש ומה לעשות תעשיית ההייטק נבנית על מתמטיקה ולא על תנ"ך.שוב, אין כל ראיה לטענה זאת. אני לא חולק על קיומה. כולם מאז ומתמיד טוענים שמתימטיקה זה חשוב וכו'. אבל עובדתית כאמור מעלה, ים של אנשים שכלל לא נזקקים למה שלמדו במסגרת המקצוע (מעבר כאמור ליסודות ולבסיס). כך שעובדתית טענת ההסתברות כנראה שלא באמת מדויקת או נכונה. היא פשוט מה שקדחו לנו למוח כל עשרות השנים.
למשל בפתרון בעיות - זה תחום שהמתמטיקה נותנת לו טיפול, נותנת לו מסגרת, פורמליזציה ושפה. אני לא אומר שפתרון בעיות הוא מיוחד למתמטיקה - אני אומר שמתמטיקה נותנת לך מסגרת טובה לפתרון בעיות. הוכחה בדרך השלילה, פירוק בעיה לגורמים, כיסוי כל המקרים באופן מתודי - אלו דברים שלומדים אותם כשלומדים מתמטיקה. אפשר ללמוד אותם גם בלי השפה המתמטית - אבל השפה המתמטית מקלה על זה, ומקלה על פיתוח הרגלים טובים לפתרון בעיות.א. גם לימודי תלמוד עושים זאת. כשלוקחים בחשבון את הפחד של ילדים רבים מהמתימטיקה, יתכן שזאת חלופה הרבה יותר נוחה (ככל שזאת בכלל המטרה).
הדבר חשוב לא רק לדיון אלא לממשלה ולכן, תמיד יש תוכניות ללמד יותר ולעודד יותר תלמידים לתחום.הוא שאמרתי, שמי שמחליט שהוא רוצה לעסוק בנושא יילך ויילמד את המקצוע. היכן הוא יעשה זאת, חסר כל משמעות לדיון.
ועל היבט זה עניתי כבר מהשלב הראשון (ולפחות עוד פעם אחת לאחר מכן), עוד לפני שנדחפת כמוצא שלל רב על האפשרות (לטעמך) להוסיף קצת הודעות משמיצות ומתנשאות. נסה לקרוא מה כתבתי ועל זה להגיב. זה יהיה כל כך יותר נעים, נוח ורציני.הכל עניין של היצע וביקוש ומה לעשות תעשיית ההייטק נבנית על מתמטיקה ולא על תנ"ך.
נענה למעלה כבר פעמיים לפחות. כשתתייחס לדברים יהיה אפשר לנסות להמשיך דיון ענייני.למשל בפתרון בעיות - זה תחום שהמתמטיקה נותנת לו טיפול
מערכת החינוך צריכה להכין את הנוער בכמה שיותר כלים בכדי שישיגו מקצוע בבגרותם ורוב המקצועות השווים יותר, לפחות מבחינת שכר, נדרש כלים שרוכשים ע"י למידה מתמטית.ועל היבט זה עניתי כבר מהשלב הראשון (ולפחות עוד פעם אחת לאחר מכן), עוד לפני שנדחפת כמוצא שלל רב על האפשרות (לטעמך) להוסיף קצת הודעות משמיצות ומתנשאות. נסה לקרוא מה כתבתי ועל זה להגיב. זה יהיה כל כך יותר נעים, נוח ורציני.
נא פרט על מה לא התייחסתי, להבנתך?נענה למעלה כבר פעמיים לפחות. כשתתייחס לדברים יהיה אפשר לנסות להמשיך דיון ענייני.
נענה למעלה כבר פעמיים-שלוש. אם וכאשר תחליט להגיב לדברים שם עניינית, יהיה טעם להמשיך בדיון.מערכת החינוך צריכה להכין את הנוער בכמה שיותר כלים בכדי שישיגו מקצוע בבגרותם ורוב המקצועות השווים יותר, לפחות מבחינת שכר, נדרש כלים שרוכשים ע"י למידה מתמטית.
לא רואה צורך. גם מי שלא למד מתימטיקה לעומק יוכל לזהות את הנדרש בקלות.נא פרט על מה לא התייחסתי, להבנתך?
בוודאי שלא. הרי כיהודי פשוט אין לי שום סיכוי להתדיין לעומק עם אדם חכם כמוך.לך אין מענה לנכתב.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.